Okay, bij deze dan. Wist dat niet..sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank u! Maar zal blij zijn als ik er niet meer op aangesproken wordt.
Open er een topic voor, vind het niet leuk in de COS, niet persoonlijk opvatten..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe niet zo bescheiden, het was echt TOP![]()
Nee, maar ik lees het graag als het hier gepost wordt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd.. Het ging ook over kranten, daar valt de telegraaf niet onder bij mij
Ik had het over de telegraaf, die kan de helft verzinnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken.
Die vrouw heeft werkelijk alles aan elkaar gelogen in de kooi als het haar uitkwam...en nu spreekt ze opeens de waarheid?
Er valt alleen weinig te tellen op dit moment.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:
Natasia die altijd over kwartjes sprak, heeft het nu ineens over Euro's![]()
Precies, Natas die zo graag haar kindjuuuuuuuuuuuus gratis naar de Efteling wilde hebben... sneue trol.. Ook Wilgo had zijn prijs..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
Nada: Maar ze kende Wilgo al 5 jaar en dat ¤ 40.000 meenemen?
Huub: Ach, valt mee toch, dat is ¤ 8000 per jaar.![]()
Verder dan een Sudoku van 1 ster komt onze puzzelaar ook niet... (doordenker)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian: nu achteraf vallen alle puzzelstukjes in elkaar.... (over Wilgo en Natasia)
Ach, haar ventjuuuh was gewoon de babysitter. Groot gelijk dat hij de benen heeft genomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ze twijfelen aan de oprechtheid van Natasia's liefde voor Wilgo
Het lijkt er ook op dat Brian niet dolenthousiast is om Natasia uit te nodigen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian: nu achteraf vallen alle puzzelstukjes in elkaar.... (over Wilgo en Natasia)
van wie niet? Van haarzelf niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:39 schreef Mearloow het volgende:
nadia mag dr pony niet knippen
Correctie: Amanda mag de pony van Nada niet knippen en geef de FEBO eens ongelijk. Dat kind verkloot het haar van iedereen, met name dat van zichzelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:39 schreef Mearloow het volgende:
nadia mag dr pony niet knippen
*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verder dan een Sudoku van 1 ster komt onze puzzelaar ook niet... (doordenker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |