Herhaling van de stof van een uur geleden, de dames vergeten nogal snel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Zijn ze nog steeds bezig met begroeten in portugees?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Meganog het volgende:
Jaap wil Wilgo uitnodigen of een van de zussen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef SiRojK het volgende:
En toch kun je zeggen dat Nando de meest professionele is in de kooi.. Samen met Ivar mss
Van de andere DGK-verlaters is nooit meer iets vernomen, maar Madame moet weer in de picture, ik ben er nog over aan het nadenken, hoe het zou kunnen zitten..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Sowieso nogal misselijk om er een interview over te geven, krijgen de kinderen DAT weer over zich heen op school...
Ze hoopt dat iemand haar zielig vindt en dat er een "Help Natasia de winter door" noodfonds komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van de andere DGK-verlaters is nooit meer iets vernomen, maar Madame moet weer in de picture, ik ben er nog over aan het nadenken, hoe het zou kunnen zitten..![]()
Ideetje: Bel haar anders evenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van de andere DGK-verlaters is nooit meer iets vernomen, maar Madame moet weer in de picture, ik ben er nog over aan het nadenken, hoe het zou kunnen zitten..![]()
Het interview lijkt mij geen enkele toegevoegde waarde te hebben, alleen om Wilgo een hak te zetten en meelij te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:07 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze hoopt dat iemand haar zielig vindt en dat er een "Help Natasia de winter door" noodfonds komt.
Je hebt gelijk, is best een lieffie en kan volgens mij lekker koken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jan-Willem de kok is toch ook niet verkeerd?
Kan ik net zo goed de gein-lijn bellen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ideetje: Bel haar anders even![]()
Ik heb echt me best gedaan om het van een andere(lees haar) kant te bekijken, maar lukt me niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het interview lijkt mij geen enkele toegevoegde waarde te hebben, alleen om Wilgo een hak te zetten en meelij te krijgen.
Dat is vast minder leuk. (jouw telefoonactie is nog steeds 1 van de DGK hoogtepunten voor mij hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed de gein-lijn bellen...![]()
Dank u! Maar zal blij zijn als ik er niet meer op aangesproken wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat is vast minder leuk. (jouw telefoonactie is nog steeds 1 van de DGK hoogtepunten voor mij hoor)
Doe niet zo bescheiden, het was echt TOPquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank u! Maar zal blij zijn als ik er niet meer op aangesproken wordt.
Idd.. Het ging ook over kranten, daar valt de telegraaf niet onder bij mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook niet, en het journaal opende er niet mee...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |