LOLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Mark_V het volgende:
Die nummer drie zal wel "de keeper van helmond sport" zijn, maar als Ajaxofoob (ik denk zelfs iedereen die niet zwaar ajaxofiel is) weet ik die niet....
@ Roofing, ook hoi
Als je wil weten waarom ik er nooit meer ben, het staat in mijn laatste slowchatposting.....
Die mag niet eens mijn veters strikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Toch jammer dat je er niet meer zo vaak bent, was een leuk duel tussen jou en ElizabethR geweest![]()
Asmo heb ik niet echt meegemaakt, maar jij en ER zijn toch de beste spelers die ik hier heb gezien. Kan niet zeggen wie er nou beter is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die mag niet eens mijn veters strikken![]()
Maar ff serieus, is ze erg goed?
maar van asmo verliezen we toch allemaal....
Wel grappig trouwens dat iedere serie van 250 een persoon heeft gehad die bovenaan stond en daarna niet veel meer heeft gedaan
Deel 1 : asmo
Deel 2 : ik (met eervolle vermelding van Lienekien)
Deel 3 : SaskiaR
Deel 4 : ElisabethR
Aaaaaaaaah, toe nou!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee, niet in veters strikkenquote:Maar ff serieus, is ze erg goed?
It's Liza with a Z!!quote:Wel grappig trouwens dat iedere serie van 250 een persoon heeft gehad die bovenaan stond en daarna niet veel meer heeft gedaan
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef SaskiaR het volgende:
pickwick
Ik heb het idd een beetje druk om nog echt serieus mee te doen... het was leuk om 1 keer te winnen, maar nu doe ik alleen nog mee als ik toevallig langskom ofzo. En ik voel me vereerd dat ik in zulk geleerd gezelschap als Asmo, Mark en Elizabeth verkeerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar ff serieus, is ze erg goed?
maar van asmo verliezen we toch allemaal....
Wel grappig trouwens dat iedere serie van 250 een persoon heeft gehad die bovenaan stond en daarna niet veel meer heeft gedaan
Asmo is, hands down, de beste AKQ-er die ik heb meegemaakt....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Asmo heb ik niet echt meegemaakt, maar jij en ER zijn toch de beste spelers die ik hier heb gezien. Kan niet zeggen wie er nou beter is.
Idem, maar waar Mark stond, moet Saskia staan, stop de tijd, ik gebruik geen jokers....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb het idd een beetje druk om nog echt serieus mee te doen... het was leuk om 1 keer te winnen, maar nu doe ik alleen nog mee als ik toevallig langskom ofzo. En ik voel me vereerd dat ik in zulk geleerd gezelschap als Asmo, Mark en Elizabeth verkeer
Het is duidelijk daarnaast ook een aanwezigheidswedstrijd, waarbij een goede verbinding belangrijk is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb het idd een beetje druk om nog echt serieus mee te doen... het was leuk om 1 keer te winnen, maar nu doe ik alleen nog mee als ik toevallig langskom ofzo. En ik voel me vereerd dat ik in zulk geleerd gezelschap als Asmo, Mark en Elizabeth verkeer
Tsja, we wonen niet allemaal in een groen, groen, groen, groen knollen-, knollenland...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef ElizabethR het volgende:
Varkensflats? Wat is dat nu weer??
Dat klopt, en dit idee, samen met plaatje 2 had een plaats in plaatje 4. Dit hele geheel heeft veel impact gehad op plaatje 2. Meer hints volgen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Gaat het over de varkensflats waar Milieudefensie tegen is?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, kamervragen omdat de mascotte van het fregat verwerkt zat in de blauwe hap van afgelopen vrijdag.
Het is nog erg stil. Officieel nog 1 dag. We wachten afquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:18 schreef SaskiaR het volgende:
Hé PR, hoe ist met Guusje? Al resultaat?
Geen bloederige details svp...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:18 schreef SaskiaR het volgende:
Hé PR, hoe ist met Guusje? Al resultaat?
Bij een kale man aan Boris van der Ham denken......quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Tweede Kamer = Boris van den Ham = Varkensvlees = verboden bij de marine wegens ingevoerd Halal-reglement:?
Deze richting begint erop te lijken.... de plaatjes hebben echter meer met elkaar te maken.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Of is het verband LPF? Varkensstal met voorliefde voor militair materieel en een kaalkop aan de leiding die in de tweede kamer tot een puinhoop verworden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |