Die 2 onderwerpen kan je tegenwoordig ook niet meer in elke gezelschap tegelijk aanhalen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Mark_V het volgende:
.. bijvoorbeeld de toestand in het midden oosten, er opeens uit te floepen: "Maar varkens in flatgebouwen, zou dat geen oplossing zijn?"
Je scoort toch geregeld op mijn film-vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo weet ik weinig tot niets m.b.t. films, vele wetenschappelijke onderwerpen, oude talen, etc.
Ieder z'n meug toch?
De bekendere en/of klassieke films gaan nog wel, die net daaronder niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef Flitspaal het volgende:
Je scoort toch geregeld op mijn film-vragen.
Ik ook niet. Maar toch ga ik geregeld en zit ik rustig. Je moet wel zorgvuldig kiezen wanneer je waarheen gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bekendere en/of klassieke films gaan nog wel, die net daaronder niet meer.
Ik haat bioscopen vanwege de flesjes rollende popcorn-jeugd...![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef Homdeck het volgende:
fatma koser kaya
erkel +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef erkel het volgende:
Tool?
Helemaal goedquote:
Den Oever zien we, maar dat valt onder de gemeente Wieringen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef SaskiaR het volgende:
Wieringen
Laat maar, het was een gok, geen constatering.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dit is echt Den Oever, kan de woning van een vriend aanwijzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |