SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Joh, maar dat gebouw zelf hebben ze vast niet in een 90 meter hoge studio geplaatstquote:
Er stond een afbeelding van Jezus en een foto van Lieve/Alexandra met kind. Het zou me niks verbazen als Vincenza en Lieve/Alexandra elkaar, mede door een gezamenlijke afkeer van de familie Sanders, in de TBS kliniek 'gevonden' hebben.quote:
Het is en was altijd Nieuw-Zeeland, maar dit terzijde. Was die rol al niet verneukt toen we het nieuwe millennium ingingen? Hij gaat in het buitenland vreemd met zijn grote liefde en kan bij thuiskomst vervolgens niet kiezen tussen haar en zijn vriendin, waardoor er maandenlang om de hete brij heen wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef Canisfire het volgende:
* Rikki wil dat Rik bij haar komt wonen. Wanneer Rik herinneringen gaat ophalen is de maat vol. Anita stuurt hem weg. ''Nee he Rik word opeens de slechte man die zijn dochter mee wil nemen naar Australie ofzo''
Die rol gaat verneukt worden wat ik je zeg.
We hebben het wel over iemand die niet helemaal spoort, dus in haar belevingswereld kan Vincenza de moeder zijn. Al zou het op zich ook nog niet zo vergezocht zijn als Ray zijn sporen bij die ontspoorde nepnon blijkt achtergelaten te hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 10:51 schreef Otmed het volgende:
Maar ze krijgen van Alexandra te horen dat Valentijn bij haar moeder is. Vincenza is haar moeder? Dat lijkt me sterk.
Al zou het echt tof zijn als het wel zo was, want dan was het echt een goede cliff. En zo niet, dan was het echt een halve kutcliff.
Welke vooruitzichten.quote:Op maandag 3 september 2007 20:42 schreef Canisfire het volgende:
hij komt als geest terug toch ? lees de vooruitzichten maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die Valentijn rel duurt niet lang meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |