Meeten dan morgen?quote:
Waar staan wij in de OPquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef Rib-i het volgende:
Vorig topic had er een flinke eindsprint in zitten
Dat zou inderdaad beter zijn jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eigenlijk hè, horen we in een café te zitten
Whahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is een blijft MBO he, apart volk
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
No way![]()
Geen geld voor.![]()
Onee, dat is niet de hoogste redenen.![]()
Eindhoven, kom maar langs heurquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Meeten dan morgen?
Mag ik dan je billen bijten.
Ik kom morgen wel even op bezoek bij je op school.
Waar is die bevestigd?
-XX-
Stiekum sigaretjes te rokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar staan wij in de OP?
OWJAAAAAAAA
We zaten te picknicken in de duinen hé[afbeelding]
quote:
Als Ijsselstein te ver is dan is Einhoven zeker te ver, dat snap jij dat snap ikquote:
Daarom durf ik het ook zonder schroom te zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Als Ijsselstein te ver is dan is Einhoven zeker te ver, dat snap jij dat snap ik![]()
|quote:
Best kan je een papertrip nemen, gewoon een postzegel op je tong leggen en dansen tot je neer gaat. ( wat wss binnen 20 minuten gebeurd omdat je dan de discolampen voor Ara's aanziet en je vaag bent om je eigen benen te vindenquote:
Yeah right, en elke keer als we in Utrecht meeten is het te verquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
|
Ik dacht dat je in Utrecht op school zat
Dan had ik het wel gedaan!!!!!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
|
Ik dacht dat je in Utrecht op school zat
Dan had ik het wel gedaan!!!!!![]()
Serieus, geen wonder dat je zo'n maffe blanke neger bent gewordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Best kan je een papertrip nemen, gewoon een postzegel op je tong leggen en dansen tot je neer gaat. ( wat wss binnen 20 minuten gebeurd omdat je dan de discolampen voor Ara's aanziet en je vaag bent om je eigen benen te vinden)
Neeeeee........ JUIST niet deze reactiequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah right, en elke keer als we in Utrecht meeten is het te ver
"leermoment" .....quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Serieus, geen wonder dat je zo'n maffe blanke neger bent geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |