Laat maar, sinds de laatste update kan je geen nieuwe emo's meer toevoegen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:43 schreef shifto het volgende:
zo, dat is firefox nu nog fqr, linkje iemand?
goede updatequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laat maar, sinds de laatste update kan je geen nieuwe emo's meer toevoegen.![]()
Mooie lijst. Hij is je topics aan het stalken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Wat lenny nou weer aan het doen is..
Zijn allemaal oude topics
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooie lijst. Hij is je topics aan het stalken.![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
crossquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
morge!
Ja het was een super gaaf huis en leuke kamer, heel groot herenhuis, gigangisch trappenhuis in het midden maar ik ben het niet gewordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross
Ben je nou bij die kamer wezen kijken gister?
gewoon vergif in hun eten doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja het was een super gaaf huis en leuke kamer, heel groot herenhuis, gigangisch trappenhuis in het midden maar ik ben het niet geworden![]()
Nou moet ik er wel bij zeggen dat er een stuk of 20 man waren kijken.
bummer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja het was een super gaaf huis en leuke kamer, heel groot herenhuis, gigangisch trappenhuis in het midden maar ik ben het niet geworden![]()
Jaquote:
Allemaal topicreporten 14.gifquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
kut, nou ben ik weer een dag bezig om al die topics die lenny gekicked heeft omlaag te werken
Wel door de modjes...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarvan gaan ze toch niet naar beneden?
Een slotje vragen!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarvan gaan ze toch niet naar beneden?
omgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan gaan ze toch ook niet naar beneden?
hey cross....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, heb medelijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey cross....![]()
...jeetje wat jammer...
![]()
Hoiquote:
patrick kickenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |