Sla, Sla, Slasaus?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Maisnon het volgende:
Bit, bit, bitterlemon!
Zo zag ze er anders net ook uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef Remzz het volgende:
Ik vind haar er wel leuk uitzien, alleen die foto is niet de appetijtelijkste.
Awww wat cute a cowgirlquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
Ziet ze er al een stuk leuker uit.
Ze is toch niet........... familie van die slipsnuiver ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef Schijtgeit het volgende:
Weer een gevalletje Volendamse inteelt.
Man das Linda de Mol .quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
Maar niet bekender dan een breezahsletje!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef Teunebeun het volgende:
Ach beter dan een breezahsletje
Wat maakt dat nou uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar niet bekender dan een breezahsletje!
In Volendam zijn ze allemaal familie van elkaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ze is toch niet........... familie van die slipsnuiver ?
Ik ook hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:01 schreef Djeez het volgende:
Ik zou het er wel mee kunnen doen, niks mis mee!
Heb je die ene asbak? of wat was het voor vage kom? al verkocht?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef mijndochters het volgende:
kutherrie
leuke foto..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
ze lijkt op baby spice die gari halliwell heeft opgevreten
Alsof jij haar je bed zou uitschoppenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Wat een porum gek !
[afbeelding]
KNOR KNOR KNOR
omg ik realiseer met net dat je Jan en Monique Smit nooit dsamem zietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Wat een porum gek !
[afbeelding]
KNOR KNOR KNOR
Ze zou mijn bed niet eens in MOGEN.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Alsof jij haar je bed zou uitschoppen
Nouja ze zou me niet opvallen maar ik zou ook niet meteen denken van "Die is dik" ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ze zou mijn bed niet eens in MOGEN.
Serieus. Wat een gedrocht man.
Alleen omdat ze bekend is is ze lekker. Als je haar zo over straat zag lopen dacht je ook dat MIss Piggy ontsnapt was uit de dierentuin.
Ben jij niet die DJ met die rattenkop?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ene Monique Smit was toenjust op TMFWaarom ik erbij bleef geen idee, maar ze ging een nummertje optreden daar: WTF een of andere Nederlandstalige kutschlagerplaat. En die presentatrice zo van:
![]()
En die Monique zo lachen met haar rare hamsterkop. Check dat porum ! :
[afbeelding]
Hoezo een Linda de Mol look-a-like![]()
One-day-fly's![]()
Ze heeft een hoofd als een waterballon man.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nouja ze zou me niet opvallen maar ik zou ook niet meteen denken van "Die is dik" ofzo
Ga toch weg joh, als ze naakt voor je zou staan en je krijgt geen harde jodocus, dan ben je gewoon homo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Alleen omdat ze bekend is is ze lekker. Als je haar zo over straat zag lopen dacht je ook dat MIss Piggy ontsnapt was uit de dierentuin.
Eens op de spelling fouten na danquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou ja ze zou me niet opvallen maar ik zou ook niet meteen denken van "Die is dik" of zo
Het woord: Naaktquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, als ze naakt voor je zou staan en je krijgt geen harde jodocus, dan ben je gewoon homo.
ah nu herken ik haar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
ze lijkt op baby spice die gari halliwell heeft opgevreten
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zie toch wel enige verschillenquote:
Hubba hubba hubbaquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
Ze riep ook niet zo van: 'laat die handjes zien'quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Dennisweb het volgende:
Ik heb haar live zien optreden..
Tja, zo kan ik het ook, ze riep er nks tussendoor, dus dan kun je al snel conclusies trekken: Ze zingt niet live
Dan heb je toch echt lage eisen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ach is eens beter dan zoen dunne zangeres die niks eet
ben je lelijk of heb je een vetfetish?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ach is eens beter dan zoen dunne zangeres die niks eet
Nouu sterker gezegd, ze is alleen bekend door dat ze het zusje is van Jan.. daarom... puur daarom..quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, hijs die transformer:quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Was jij niet die dj?
Ik heb het over zangeressen enzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ben je lelijk of heb je een vetfetish?
newsflash: je kunt best veel eten en niet dik zijn
dik zijn is in 95% van de gevallen een combinatie van luiheid, domheid en gebrek aan discipline
oh en het zijn de modellen en filmsterren die te mager zijn,
niet zozeer de zangeressen
Dit kind is bekendquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Alleen omdat ze bekend is is ze lekker.
Eng !quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
whut! das het masker van de plaaggeest van B&A!!
[afbeelding]
![]()
![]()
No shit, t is z'n zusje..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ze is toch niet........... familie van die slipsnuiver ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als je haar zo over straat zag lopen dacht je ook dat MIss Piggy ontsnapt was uit de dierentuin.
Roze-meisje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef roze-meisje het volgende:
goh wat een gezeik weer, ze heeft een klein beetje een bol gezicht so?
Idd, en dan klagen ze over Monique Smit!quote:
Vroeger vond ik dat spannend.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
whut! das het masker van de plaaggeest van B&A!!
[afbeelding]
![]()
![]()
Nee jij met die jodenvereniging onder je quasi grappige postsquote:
Jij bent zeker dik?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef roze-meisje het volgende:
goh wat een gezeik weer, ze heeft een klein beetje een bol gezicht so?
Echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef Shitonya het volgende:
the next jantje smit in vrouwelijke vorm
Je ondertitel slaat op mij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef leejow het volgende:
Boeiend dat TS DJ is.. Ik ook, wie wil met mij neuken?
OT:
[afbeelding]
Nee, mijn ondertitel slaat op mij.. Mijn omgeving noemt mij Leoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je ondertitel slaat op mij?
Is hij niet van die jaarmix??
mij ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:07 schreef leejow het volgende:
[..]
Nee, mijn ondertitel slaat op mij.. Mijn omgeving noemt mij Leo
omg potentieel praatgroepje...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mij ook![]()
edit: mijn omgeving dus![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef leejow het volgende:
[..]
omg potentieel praatgroepje...
Edit: Laat maar, PSV-ers zitten al in zat praatgroepjes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |