abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52544196
Wat ook heerlijk was,

We liepen naar de pizzastand en er zat een gast op de grond midden in het gangpad, dus ik zeg tegen vrienden van me, kijk daar die kerel

wij allemaal kijken, en precies op dat moment gooit hij alles eruit

Dat was heel fijn pizza eten vervolgens .
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 23:38:24 #302
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52545487
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef soul114 het volgende:

Hopelijk weer snel een clubshowtje, want wat was Paradiso (bomvol met UKers) toch gaaf en wat was ik blij dat ik op laatste moment een kaartje kon kopen van iemand die ziek was en niet kon.. al lijkt het me ook gaaf om ze keer in UK te zien.
Ik heb om een vage reden Paradiso gemist, terwijl ik volgens mij wel wist dat ze daar kwamen. Misschien was het uitverkocht ofzo.. Ik heb ze iig in de UK gezien, in december vorig jaar in Earls Court in London. Da's een hal zo groot als Ahoy, en die zat ongeveer halfvol met Britten. Was erg stoer, en ook daar eindigden ze met L.S.F. Sterker nog, ze moedigden iedereen aan het "lala"-deel gewoon te blijven doen op weg naar buiten, met als gevolg dat de straten tussen Earls Court en de metro gevuld werden met lallende Kasabian-fans. ERG stoer.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:20:09 #303
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_52563177
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:

Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.

Kortom, volgendjaar weer
Of jullie stonden vlak bij ons of jullie buren zijn later rond gaan trekken over camping 2 met hun act.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')