die harige poten ook he... bahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef gday het volgende:
Deze rakker heb ik vorige zomer gevangen.Je kunt hem lekker in z'n ogen kijken!
[[url=http://static.flickr.com/121/260553505_cb7c8e6a1d.jpg]afbeelding][/url]
Brrr, zo 1 had ik er van de week ook in m'n slaapkamer tegen de muur op ongeveer een halve meter van m'n hoofd. En ik ben echt bang voor spinnen. Het was al laat en kon dus niemand vragen om 'm weg te halen voor me. Na een half uur shaken heb ik hem opgezogen met de stofzuiger (ril). En daarna durfde ik dus niet meer in m'n bed te slapen. Ben maar bij m'n zoontje in bed gekropen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef gday het volgende:
Deze rakker heb ik vorige zomer gevangen.Je kunt hem lekker in z'n ogen kijken!
[[url=http://static.flickr.com/121/260553505_cb7c8e6a1d.jpg]afbeelding][/url]
Trilspinnen zijn dat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt, die bewegen vrijwel niet. Geen idee hoe ze heten tho.
Hooiwagen lijkt er op met keilange poten alleen heeft de hooiwagen een klein rond lichaam en die anderen wat langwerpig.
Zit ie er nog in?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:00 schreef Jambo het volgende:
[..]
Brrr, zo 1 had ik er van de week ook in m'n slaapkamer tegen de muur op ongeveer een halve meter van m'n hoofd. En ik ben echt bang voor spinnen. Het was al laat en kon dus niemand vragen om 'm weg te halen voor me. Na een half uur shaken heb ik hem opgezogen met de stofzuiger (ril). En daarna durfde ik dus niet meer in m'n bed te slapen. Ben maar bij m'n zoontje in bed gekropen.![]()
Wow wicked, dat kluwen babyspinnetjes links.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:24 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerande_oeverspin
(Een van) de grootste van Nederland
![]()
Ik wou het net vragen!quote:
Ik ga nooit meer naar het water.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:24 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerande_oeverspin
(Een van) de grootste van Nederland
![]()
Idd. Ik heb er nu 1 in het hoekje boven mn bureau achter mn tv. Zat er al een paar weken, en ik had ook nog een andere spin in mn kamer. Die andere spin is nu dus dood, opgegeten door m'n trilspinquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Ik heb er nu 1 in het hoekje boven mn bureau achter mn tv. Zat er al een paar weken, en ik had ook nog een andere spin in mn kamer. Die andere spin is nu dus dood, opgegeten door m'n trilspin
Die trilspin had vorige week opeens etjes in zn bek, en eergister zijn ze uitgekomen
Heb nu dus allemaal kleine trilspinnetjes achter mn tv
En ze worden met de dag groter
dat beest heeft een snor van ogenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Schanulleke het volgende:
Laatst in Frankrijk een Grote Wolfsspin gekiekt
2
[afbeelding]
mijn oplossing:quote:Op zondag 2 september 2007 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
Net ff gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat CherryLips volledig terecht deze smiley wilde gebruiken:quote:Op zondag 2 september 2007 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
Net ff gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
daar moest ik idd ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 2 september 2007 18:52 schreef P8 het volgende:
[..]
mijn oplossing:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
eerder deze:quote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat CherryLips volledig terecht deze smiley wilde gebruiken:
Ik hoop van wel. Ik ben hem in ieder geval niet meer tegen gekomen. Al speur ik nog wel iedere keer de gang af waar de stofzuiger staat.quote:
Ik ben altijd zo bang dat ze ons dat alleen maar wijs maken, zodat we er niet over doorzeuren en bang blijvenquote:Op zondag 2 september 2007 23:06 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Ik ben hem in ieder geval niet meer tegen gekomen. Al speur ik nog wel iedere keer de gang af waar de stofzuiger staat.
Lijkt mij dat ie wel dood is, toch? Dat heb ik tenminste weleens gehoord. Dat door de kracht van het zuigen z'n pootjes er al af zijn voor ie in de zak terecht komt.
Wat een achterdochtquote:Op maandag 3 september 2007 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo bang dat ze ons dat alleen maar wijs maken, zodat we er niet over doorzeuren en bang blijven
Jahaaaaaaa, achterdocht ja! Ik moet wel, met een man die altijd roept 'Nee, die spin gáát niet lopen, die blijft daar zitten'... om vervolgens 5 minuten later de spin vrolijk op een andere plek te zien zitten! Ik geloof niets meer, wat spinnen betreft!quote:Op maandag 3 september 2007 10:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een achterdocht![]()
Had iemand al verteld dat spinnen meestal met z'n tweeen zijn?![]()
Dat vertelde de vriendin van m'n ex ook al. M'n ex kon ook gelijk mee om de slaapkamer af te speuren naar een evt. 2e spin.quote:Op maandag 3 september 2007 10:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een achterdocht![]()
Had iemand al verteld dat spinnen meestal met z'n tweeen zijn?![]()
Dat denk jij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef ivetje het volgende:
Na het lezen (en zien) van deze verhaaltjes en pics ben ik weer blij dat ik in een flat woonDe enige spinnen hier hangen bij de voordeur, en die mag vriendlief eens in de zoveel tijd weghalen met de ragebol
Verder nog nooit een spin hier in huis gezien...5 hoog is dan ook wel erg ver klimmen
quote:Op zondag 2 september 2007 17:51 schreef CherryLips het volgende:
er is geen smiley die mijn gemoedstoestand nu adequaat kan uitdrukken.
Idd. Ik heb dat jaren geleden ook eens gehoord. En tot nu toe is het elk jaar bij mij dat geval geweest.quote:Op maandag 3 september 2007 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoorde dat ook altijd over huispinnen.
Deze?quote:Op maandag 3 september 2007 15:16 schreef annelies80 het volgende:
![]()
[..]
Idd. Ik heb dat jaren geleden ook eens gehoord. En tot nu toe is het elk jaar bij mij dat geval geweest.
Eerst komt het mannetje meestal tevoorschijn, die zijn wat kleiner van formaat, dus dan schrik ik wel maar nog niet TE erg en die kan ik zelf nog wel killen. Maar de volgende dag of dag er na komt het vrouwtje, die komt omdat het mannetje niet terug gekomen is (met eten denk ik)... dus da vrouwke komt dan... en dan gil, stamp, ren, jank en bel ik.
2 jaar terug zijn mijn zus, schoonzusje en een vriendin om half 3 in de nacht langsgekomen om het beest te zoeken bij me. Zo bang ben ik voor die klote beesten.
En sinds 3 dagen zit er nu een zwarte grote spin op het raamkozijn buiten... dik, groot zwart... met een rood ruggetje. Dat is volgens mij die spin die kennuh bijten... dus die moet een vriendin van mij vanavond maar eens weg halen.
Ik ben de laatste weken wel steeds op mijn hoede voor zulke beesten... want ze komen meer naar binnen zodra het kouder wordt buiten.![]()
Uhm ja, ik denk het wel, hij lijkt er sprekend op.quote:
Een uiterst dodelijke spin. De zwarte weduwe.quote:Op maandag 3 september 2007 15:51 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Uhm ja, ik denk het wel, hij lijkt er sprekend op.
Wasda dan?
quote:Op zondag 2 september 2007 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
Net ff gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan vraag ik me af waarom ik nu lees dat ze juist steeds vaker in Nederland te vinden zijn.quote:Op maandag 3 september 2007 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Een uiterst dodelijke spin. De zwarte weduwe.
Gelukkig kan deze spin niet overleven in ons klimaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |