Ik heb zo'n spin een enkele keer ook wel eens in huis, zeker na een goede regenbui. Inderdaad gewoon naar buiten kiepen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef Klonk het volgende:
Huisspin of niet voorlopig woont ie in de tuin
Als leeuwen hier boven aan de voedselketen stonden ook, so?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Salvad0R het volgende:
Als die beesten 2 meter groot waren, hadden we een probleem.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:31 schreef Greys het volgende:
*Adem stokt even*
Is dit echt??? Die poten onder die klok vandaan!
Ik zou geloof ik direct mijn huis te koop zetten![]()
En fucking oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Klok foto is echt.
Laten we deze dan maar ook even posten, hebben we dat weer gehadquote:
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Laten we deze dan maar ook even posten, hebben we dat weer gehad![]()
[afbeelding]
Treurig, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En het dan toch nog niet weten, hè.
Bedanktquote:
Ik zal ze naar je doorsturen, ranzige beesten zijn het!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef Watuntrik het volgende:
Kiks die Wolfspinnen, niks aan doen ze zijn zeer nuttig.. Als je ze binnen hebt en ze zijn "DIK" dan betekend dat ze daar veel te vreten vinden.. Ze eten ongedierte,, 1+1=2(snappie)
Wat zo apart is aan deze spin is dat het vrouwjte de gehele broedtijd haar eitjes in een balletje met zich meedraagt geklemt tussen de korte voorpotjes onder (zeg maar) haar kin.. Ziet dan uit als een handballetje op spinnenformaat....
Zo is ie best wel aaibaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Schanulleke het volgende:
Laatst in Frankrijk een Grote Wolfsspin gekiekt
2
[afbeelding]
Met een soort van LOTR baardje ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:21 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind dat hij wel lieve ogen heeft. Hij ziet er daardoor echt uit als een ongevaarlijke newbie.
Die laatse mist een pootjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:32 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Omg
zo ranzig
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:59 schreef senesta het volgende:
Er zit een grote spin in onze WC, de kinderen zijn vanochtend al wiebelend naar school gegaan om aldaar te sprinten naar de dichtsbijzijnde WC.
De hulptroepen zijn inmiddels gealarmeerd.
gmta!! jak!!quote:
Ik heb nog nooit een hooiwagen aan de muur gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:00 schreef Greys het volgende:
IN je bed? Die hooiwagens blijven bij mij altijd wel ergens aan het plafond in een hoekje hangen ofzo. Of heb ik mezelf dat altijd alleen maar wijsgemaakt?
Heeft je broer die grote die onder je bed schoot kunnen vangen voor je?
IN m'n bed jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:00 schreef Greys het volgende:
IN je bed? Die hooiwagens blijven bij mij altijd wel ergens aan het plafond in een hoekje hangen ofzo. Of heb ik mezelf dat altijd alleen maar wijsgemaakt?
Heeft je broer die grote die onder je bed schoot kunnen vangen voor je?
Hamsters eten spinnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef CherryLips het volgende:
GVD WAAROM KLIK IK TOCH STEEDS WEER OP SPINNENTOPICS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat beest van mij kwam laast onder de bank uit met een paar poten uit zijn bek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wil er gewoon niet aan denken.
Ik weet welke je bedoelt, die bewegen vrijwel nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:08 schreef Greys het volgende:
Hoe heten dan die dunne ook vrij grote spinnen die zich het liefst in elke hoek van elke kamer nestelen? Hangend in een soort onzichtbaar draadjesgebeuren?
wat lief dat ie ze voor je uit de weg ruimtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat beest van mij kwam laast onder de bank uit met een paar poten uit zijn bek.![]()
Euh, een hor?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
IN m'n bed jaMijn bed stond vroeger ( vroeger ja, na een aantal van diit soort situaties toch maar mn bed verplaatst
) recht naast m'n raam. Achter ons huis zit een klein bos en tegen de muur loopt een klimop waardoor ze nog makkelijker binnenkomen. En als ze dus door mijn raam binnenkomen klimmen ze tegen de muur OF rechtstreeks mn bed in, terwijl ik erin lig!
Dat is echt niet fijn wakker worden met zon kriebel tegen je rug aan of recht op je gezicht
![]()
Nu mn bed niet meer bij het raam staat heb ik er veel minder last van. Maar soms zitten er twee van die hooiwagens te vechten met elkaar op het plafond. En van het een komt het ander en flikkert er 1 naar beneden... met een beetje geluk op mn bed..Ik houd mn raam nu ook het liefst zo veel mogelijk dicht, maar je moet soms gewoon ff je kamer luchten en dan heb je er gelijk weer een paar zitten.
![]()
En over die grote... ja die heeft mn broer dus gewoon geplet![]()
Tja, een hor is opzich wel handig ja... Maar goed, ik wou m'n kamer toch al anders inrichtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Euh, een hor?. Ik slaap onder mn raam met hor en er komt vrijwel geen ongedierte in mijn kamer.
Die is wel heel grappigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn allereerste autootje (Panda, jaaaaaaaren geleden) haast echt in de prak gereden omdat er tijdens het rijden pal voor mijn ogen een joekel van een spin vrolijk naar beneden zakte. Ik dacht dat ik gek werd!
Auto zo de berm in gescheurd en ben er gillend uitgesprongen. Mijn vader moest me komen halen en een spuitbus kopen om heel mijn auto te ontspinnen, anders durfde ik er niet meer in.
Inmiddels ben ik wel IETSJE volwassener geworden![]()
maar nog steeds bang voor spinnen.
Dat had ik afgelopen avond met een mug!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
TheSorrow, ook al eens een dergelijk spinnenmoment in je auto meegemaakt dan?
Rijbewijs afnemen en nooit meer teruggeven.. Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn allereerste autootje (Panda, jaaaaaaaren geleden) haast echt in de prak gereden omdat er tijdens het rijden pal voor mijn ogen een joekel van een spin vrolijk naar beneden zakte. Ik dacht dat ik gek werd!
Auto zo de berm in gescheurd en ben er gillend uitgesprongen. Mijn vader moest me komen halen en een spuitbus kopen om heel mijn auto te ontspinnen, anders durfde ik er niet meer in.
Inmiddels ben ik wel IETSJE volwassener geworden![]()
maar nog steeds bang voor spinnen.
nee, dan hebben ze zich voortgeplant en komen ze met zn tienen terugquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef JaguarXK het volgende:
[..]
Vaak laat ik ze ook gewoon zitten in m'n kamer. Na een weekje zijn ze vanzelf weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |