Ik heb zo'n spin een enkele keer ook wel eens in huis, zeker na een goede regenbui. Inderdaad gewoon naar buiten kiepen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef Klonk het volgende:
Huisspin of niet voorlopig woont ie in de tuin
Als leeuwen hier boven aan de voedselketen stonden ook, so?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Salvad0R het volgende:
Als die beesten 2 meter groot waren, hadden we een probleem.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:31 schreef Greys het volgende:
*Adem stokt even*
Is dit echt??? Die poten onder die klok vandaan!
Ik zou geloof ik direct mijn huis te koop zetten![]()
En fucking oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Klok foto is echt.
Laten we deze dan maar ook even posten, hebben we dat weer gehadquote:
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Laten we deze dan maar ook even posten, hebben we dat weer gehad![]()
[afbeelding]
Treurig, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En het dan toch nog niet weten, hè.
Bedanktquote:
Ik zal ze naar je doorsturen, ranzige beesten zijn het!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef Watuntrik het volgende:
Kiks die Wolfspinnen, niks aan doen ze zijn zeer nuttig.. Als je ze binnen hebt en ze zijn "DIK" dan betekend dat ze daar veel te vreten vinden.. Ze eten ongedierte,, 1+1=2(snappie)
Wat zo apart is aan deze spin is dat het vrouwjte de gehele broedtijd haar eitjes in een balletje met zich meedraagt geklemt tussen de korte voorpotjes onder (zeg maar) haar kin.. Ziet dan uit als een handballetje op spinnenformaat....
Zo is ie best wel aaibaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Schanulleke het volgende:
Laatst in Frankrijk een Grote Wolfsspin gekiekt
2
[afbeelding]
Met een soort van LOTR baardje ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:21 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind dat hij wel lieve ogen heeft. Hij ziet er daardoor echt uit als een ongevaarlijke newbie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |