Ze doen daar zo'n half uur over, en ze maken elke dag een nieuw web (er zijn uitzonderingen natuurlijk).quote:Op zondag 16 september 2007 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet groot, wel vies. En knap dat dat hele ding gewoon tussen vrij laat naar bed en vrij vroeg weer opstaan in elkaar is geflanst.
[afbeelding]
Er zijn geen giftige spinnen in Nederland.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Klonk het volgende:
nah, onschadelijk maken doe ik niet, zolang het niet een of ander gifmonster is gaat ie straks lekker de tuin in
Vorige week zei je? Dan heeft de overgebleven spin vast al een nieuw vriendje en die heb je misschien nu gevangenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Goed... dat van die spinnen die altijd met z'n 2-en zijn? Dat zou best eens kunnen kloppen.![]()
![]()
stinkie vertelde vorige week dat hij zo'n grote spin gevangen had toen ik al in bed lag...
En zijn vriendje stak hier net even de woonkamer over:
[afbeelding]
Even ter vergelijking, het is geen borrelglaasje wat daar overheen staat.
[afbeelding]
Hij zit dus nu fijn onder dat glas te wachten tot stinkie vanavond thuis komt.![]()
Ik heb nog het kippevel op mijn rug staan.
aaargh!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Goed... dat van die spinnen die altijd met z'n 2-en zijn? Dat zou best eens kunnen kloppen.![]()
![]()
stinkie vertelde vorige week dat hij zo'n grote spin gevangen had toen ik al in bed lag...
En zijn vriendje stak hier net even de woonkamer over:
[afbeelding]
Even ter vergelijking, het is geen borrelglaasje wat daar overheen staat.
[afbeelding]
Hij zit dus nu fijn onder dat glas te wachten tot stinkie vanavond thuis komt.![]()
Ik heb nog het kippevel op mijn rug staan.
dat trof ik net ook aan bij de voordeur.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef MaxxedOut het volgende:
[..]
Ze doen daar zo'n half uur over, en ze maken elke dag een nieuw web (er zijn uitzonderingen natuurlijk).
hoe kom jij aan die PI?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
ik moet eigenlijk wel even met m'n camera in de aanslag bij de voordeur zitten om de reactie te filmen van de eerste persoon die door het web heen banjert en die spin over zich heen krijgt.
Pizza bestellenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
ik moet eigenlijk wel even met m'n camera in de aanslag bij de voordeur zitten om de reactie te filmen van de eerste persoon die door het web heen banjert en die spin over zich heen krijgt.
fullquickreplyquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die PI?
hij is cute!
Jawel hoor, de zwarte weduwe wordt steeds vaker waargenomen in Nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn geen giftige spinnen in Nederland.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Jawel hoor, de zwarte weduwe wordt steeds vaker waargenomen in Nederland.
Een ideaal klimaat voor deze nuttige spin.
Arme nabestaanden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |