oh nee nee nee! ik ben gelijk gevlucht! deze foto komt van deze site klikquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:08 schreef weasel85 het volgende:
wrom zo ingezoomd?.... wil je misschien wat meer foto's maken? als dat jouw schuurmuur is... vind ik 't wel behoorlijk sjiek
OMFGquote:Op maandag 3 september 2007 22:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh sorry deze spin is al in ons land hoor!!!!!!!!
Echt waar!
Was laatst nog in het nieuws
Pas op voor de Zwarte Weduwe
...
In Amerika waar de Zwarte Weduwe inheems is, zijn het de vrouwtjes die het meeste gevaar voor de mens opleveren. Zij houdt zich bij voorkeur op in donkere en vochtige ruimtes. Favoriete plekjes zijn onder meer houten toiletbrillen. Bij het ter stoelgang gaan van de mens voelt de Zwarte Weduwe zich, door naderende delen, bedreigd en zal zich verdedigen. Het zijn met name de uitstekende lichaamsdelen die het daarbij moeten ontgelden. Het gif van de Zwarte Weduwe is vergelijkbaar met dat van de cobra (soort zenuwgif) maar is 15 keerl zo krachtig als dat van de prairieratelslang. Het gif veroorzaakt na enige tijd felle pijnen, verlammingen en soms zelfs de dood.
bv![]()
![]()
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/32846
Hello!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:19 schreef Blapiet het volgende:
Oh ja,...
Ik heb 'm niet uitgezet, straks komt ie nog terug
Maat 47 vs spin 1-0
Daarom moet je in die gebieden dus altijd de toiletbril omhoogzetten of onderkant controleren voordat je gaat zittenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:05 schreef MissMSX het volgende:
Damn... Ik dacht dus dat ik niet bang voor spinnen ben, maar na het lezen van dit topic kriebelt het echt overal bij me
En dit helpt ook niet:
[..]
OMFGIk moet er niet aan denken
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet groot, wel vies. En knap dat dat hele ding gewoon tussen vrij laat naar bed en vrij vroeg weer opstaan in elkaar is geflanst.
[afbeelding]
Die scene dat die dochter gaat douchen en er komt zo'n spin vanaf de douchekop naar beneden zetten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:05 schreef MissMSX het volgende:
Damn... Ik dacht dus dat ik niet bang voor spinnen ben, maar na het lezen van dit topic kriebelt het echt overal bij me
En dit helpt ook niet:
[..]
OMFGIk moet er niet aan denken
![]()
En dit doet me denken aan een scene uit Arachnophobia:
[..]
Hello!
[afbeelding]
Omdat het een geweldig topic is met leedvermaak en allemaal foto's van lieve spinnetjesquote:Op donderdag 20 september 2007 16:27 schreef MissBliss het volgende:
Wat een verschrikkelijk topic [afbeelding]
Maar toch steeds weer kijken he?
is weer eens een goede adrenaline afkeer schok he...voel ook meteen weer iets kriebelen in m'n nekquote:Op donderdag 20 september 2007 16:27 schreef MissBliss het volgende:
Wat een verschrikkelijk topic [afbeelding]
Maar toch steeds weer kijken he?
ah, deze heb ik hier ook veel aan de waterkantquote:Op donderdag 20 september 2007 14:49 schreef rembrand20 het volgende:
Deze kwam ik vorige week tegen.
[afbeelding]
Is nu me achtergrond trouwens![]()
Maak ons effe bangquote:Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, deze heb ik hier ook veel aan de waterkant![]()
Sommigen worden trouwens extreem groot, vooral de poten zijn dan heel lang, dat beestje heeft dan de omvang van je hand zo ongeveer.
Ik had nog een andere foto, maar die kan ik nu even niet vinden.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Isegrim het volgende:
Je had 'r even een euromunt ofzo naast moeten leggen, for reference.Ziet eruit als een vogelspin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |