Dat zal niet gaan: het is al 6,20 porto (pakket, komt door de adapter). Doe nog eens een bod, ik wil best zakken met de prijs van de hub, alleen de porto blijft staan, sorry.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:32 schreef thijsltc het volgende:
7,50 inclusief voor hub
DEAL! Je krijgt een PM!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef Bot13 het volgende:
Nvidia AGP 32MB met S-video uit: 10 euro
10 incl. geboden
Ook een DEAL! Ook jij een PM.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ComicBookGuy het volgende:
8,50 incl voor die SOundblaster live, dan mag je em in een bubbelenvelopje doen tussen wat karton.
Je bent me net voor: ik kom net terug van de post. De SB is on it's way! Laat maar weten als ' ie binnen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef ComicBookGuy het volgende:
Ik heb inmiddels gemailt en het geld zou al binnen moeten zijn. Laat het even weten als je het pakketje gepost hebt.
Op het doosje staat: Compatibel met usb 2.0 en 1.1-specificaties. En ook: snellere datatransfer tot 480 mbps.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:59 schreef Thrackan het volgende:
is hubje usb2?
Is zeker niet brievenbusbaar te krijgen? Verzendkosten maken de prijs namelijk wel erg dicht bij een nieuwprijs...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:48 schreef div-er het volgende:
[..]
Op het doosje staat: Compatibel met usb 2.0 en 1.1-specificaties. En ook: snellere datatransfer tot 480 mbps.
Dus ja, is 2.0. Interesse?
Nou dat moet deze toch wel kunnen volgens mij. Ik heb dat nooit zo bewust ingesteld, ik bedoel: ik dacht dat alleen de monitor hierin de zwakste schakel was. Dus m.i. moet deze dat kunnen. Iemand die het weet hier?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef Bastoenie het volgende:
Nee gewoon qua beeldschermVriendin moet even een simpel kaartje in d'r pc hebben waardoor de monitor 75hertz weer aan kan
Geen idee, ik denk een Office Connect. Googlen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:48 schreef classpc het volgende:
Die 3Com adaptor, waar hoor(de) die bij?
Adapter is helaas wel pakketpost, maar dat los ik zo een beetje op:quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef classpc het volgende:
Ik wil de 3Com adaptor wel van je kopen samen met de DB25 male-DB25 male kabel.
Niet de interne usb hub.
Jouw link laat zien:quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef ppi het volgende:
Kan die Intel pIII 800 mhz processor in mijn PIII waar nu een 450 Mhz in zit, kun jij daar wat zinnigs over zeggen ?
Evt onder aan deze pagina wat meer specs van de computer waar ik die 800 Mhz in wil zetten:
http://www.ciao.co.uk/Fujitsu_Siemens_SCENIC_660__6536810
Mocht dat passen dan bied ik voor de Intel PIII processor incl. coolrib en de twee strips SDram pc133 van 128 mb twintig euro exclusief de verzendkosten.
Maar de truc is: ondersteund dat moederbord processoren hoger dan de huidige 450Mhz? Dat moet je al gaan zoeken op de Intel chipset die erop zit, de 440BX. Ik durf je daar echt geen garantie op te geven, hierro in dit topic. Maar als je daar zelf al niet al te veel kaas van hebt gegeten, zou ik zeggen: niet doen. Ja, ik weet het, dan verdien ik dus wat minder. Maar liever dat dan dat jij je hele PC om zeep helpt of zo. Ik zal wel nog even kijken naar de chipset i.c.m. hogere processoren, maar dan blijft de vraag voor je mobo. Als je weet waar hetr over gaat met kloksnelheden, multipliers, e.d. dan zou ik zeggen: check het en koop dat spul van mijquote:Processor
Type: Intel Pentium III 450 MHz
Installed Qty: 1
Max Supported Qty: 1
Upgradability: Upgradeable
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef div-er het volgende:
[..]
Jouw link laat zien:
[..]
Maar de truc is: ondersteund dat moederbord processoren hoger dan de huidige 450Mhz? Dat moet je al gaan zoeken op de Intel chipset die erop zit, de 440BX. Ik durf je daar echt geen garantie op te geven, hierro in dit topic. Maar als je daar zelf al niet al te veel kaas van hebt gegeten, zou ik zeggen: niet doen. Ja, ik weet het, dan verdien ik dus wat minder. Maar liever dat dan dat jij je hele PC om zeep helpt of zo. Ik zal wel nog even kijken naar de chipset i.c.m. hogere processoren, maar dan blijft de vraag voor je mobo. Als je weet waar hetr over gaat met kloksnelheden, multipliers, e.d. dan zou ik zeggen: check het en koop dat spul van mij
Eh, 11 euro incl. dan vallen ze snel op je deurmat, verpakt in een bubbelenvelop. Deal? PM maar even.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar dan wil ik graag bieden op het geheugen.
De twee pc 133 sdram strips van 128 Mb, doe je die weg voor 10 euro inclusief ?
Ik heb een Asus P5K moederbord... daar zit standaard niet zi'n aansluiting op, maar ik heb deze wel nodig voor mijn Dymo. Kan deze probleemloos aangesloten worden?quote:Bracket met LPT: 1 euro.
De ASUS website leert mij het volgende:quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:49 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb een Asus P5K moederbord... daar zit standaard niet zi'n aansluiting op, maar ik heb deze wel nodig voor mijn Dymo. Kan deze probleemloos aangesloten worden?
En daar staat de parallelle poort niet tussen, dus het antwoord is nee. Helaas, voor 1 euro ben je niet geholpen. Jouw opties:quote:Internal I/O Connectors:3 x USB connectors support additional 6 USB ports 1 x Floppy disk drive connector 1 x IDE connector 1 x COM connector 5x SATA connectors 1 x CPU Fan connector 2x Chassis Fan connector 1 x Power Fan connector 1 x IEEE1394a connector Front panel audio connector 1 x S/PDIF Out Header Chassis Intrusion connector CD audio in 24-pin ATX Power connector 1 x 4-pin ATX 12V Power connector System Panel(Q-Connector)
Sorry can't do! Het is al een pakket van 6,20. Voor 7 euro mag je hem komen ophalen, voor 13,50 doe ik hem op de post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:54 schreef PatriotOnline het volgende:
xeon cpu voor 7 euro incl.
past niet in een bubbelenvelopje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:59 schreef div-er het volgende:
[..]
Sorry can't do! Het is al een pakket van 6,20. Voor 7 euro mag je hem komen ophalen, voor 13,50 doe ik hem op de post.
Akkoord, ik heb je PM's ontvangen en maak het pakketje in orde. Ik laat je weten wanneer ik het op de post doe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:52 schreef classpc het volgende:
Sorry voor het niet reageren. Was in verband met de drukte hier (thuis).
Ik ga akoord met je aanbod overigens 11,50 incl.
Nee helaas, het is echt een pakket. Deal?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:22 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
past niet in een bubbelenvelopje?
Voor 31,50 heb je een deal, goed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Ik heb interesse in je SODIMM 256mb 133mhz en je USB hub van medion.
30 euro incl. verzenden. Waar woon je eventueel?
Ik zie net dat ik niks aan die usb hub heb, dus dan blijft het bij het geheugen.quote:
Je hebt een PM!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef DJSmiley het volgende:
10 eur voor die SCSI kabel (incl verzend, ding past wel in een bubbelenvelop)
Werkt, en anders retour. Zonder cooler kan hij in een bubbelenvelop voor pakweg 2,20 porto, met cooler wordt het een pakketje voor 6,20 porto. Zeg jij het maar, evt. via PM.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef dj-wasabi het volgende:
Die P3 Processor werkt uiteraard wel ??? :-)
Anders heb ik zeker interesse !!!
Hoewel ik op internet bronnen vindt die zeggen: geschikt voor LJ serie 5, weet ik heel zeker dat deze niet past in de 5L die ik heb gehad, ook de 6P niet. Daarvoor kun je uiteraard wel een externe kopen, die oplossing heb ik zelf ook. (printer <-LPT-> Ext.Jetdirect <-UTP-> Router/Switch/Hub oid.)quote:Op donderdag 27 september 2007 01:42 schreef BarteS het volgende:
Die jetdirectkaart gaat die werken met een 5L of een 6P?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |