pciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
mja hij had 1 leuk nummer. daarna was hij behoorlijk vervelend.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
nee dan wordt ik liever werkeloos
[afbeelding]
ik wil er wel graag naast wonen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jan Smit of nog erger zn zusje
Nee dan mag je hier niet meer komen, dan ben je verheven boven de rest van ons. Immers geen werk meer enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Sequencial het volgende:
[afbeelding]
en dan om de 5 minuten ff op je verstopte laptop via een onbeveiligd netwerk checken hoe 't met dit topic staat...
Ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Seventees het volgende:
Ik mis Magno en de Mangothee-periode
En daar gaat Seventees weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef Sequencial het volgende:
Ow, en ik zou bijna de rode draad van dit topique negeren...
[afbeelding]
whahahahahahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef Sequencial het volgende:
Ow, en ik zou bijna de rode draad van dit topique negeren...
[afbeelding]
ja zoek de nieuwste clip van haar maar s op youtube. ik zag hem op tv laatstquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik wil er wel graag naast wonen hoor
[afbeelding]
![]()
Tegen beter weten inquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook![]()
wel leuk dat je weer even komt kijken
Ik mis een zinvolle invulling van de dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Seventees het volgende:
Ik mis Magno en de Mangothee-periode
ff kijken in het laatste halfuurquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoek de nieuwste clip van haar maar s op youtube. ik zag hem op tv laatst![]()
Houdt me al 3 weken op de beenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik mis een zinvolle invulling van de dagal helpt deze topicserie 'n heel end.
Ik heb 'm een week te laat gevonden, was al bang gedoemd te zijn tot alleen maar slootwater koffie halen om de tijd te doden.quote:
Er was een tijd dat er 4 topics op een dag doorheengingen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:35 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik heb 'm een week te laat gevonden, was al bang gedoemd te zijn tot alleen maar slootwater koffie halen om de tijd te doden.
ja zie je!quote:
En wij staan nog te klunen op pagina 5 van topic 1?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Dylanesque het volgende:
Er was een tijd dat er 4 topics op een dag doorheengingen.![]()
Nouja we moesten die van vrijdag ook nog even volpraten natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef Sequencial het volgende:
[..]
En wij staan nog te klunen op pagina 5 van topic 1?
We moeten harder niksdoen!![]()
nee had me oorwarmers opquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zie je!
ik hoop dat je geen gehoorbeschadiging hebt opgelopen
precies, ff snel volquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja we moesten die van vrijdag ook nog even volpraten natuurlijk
Meestal is t hier om 17:00 wel voorbij, dus ff opschieten
je moet wel heel langzaam lopen hequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
zo heb ff een blokje om gedaan.![]()
morgen maar s een groter blok proberen
ik ga zo`n rond ding opwarmen waar salami opzitquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies, ff snel vol
wat gaan jullie eten dan ?? ik zoek nog ff iets simpels
Stoommaaltijd van de Jumboquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies, ff snel vol
wat gaan jullie eten dan ?? ik zoek nog ff iets simpels
Ja kijk, zo schiet het hier natuurlijk niet op met de postsquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
zo heb ff een blokje om gedaan.![]()
morgen maar s een groter blok proberen
Ik zeg fatsoenlijke avatar, dan kan ik ze weer inschakelen morgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ja kijk, zo schiet het hier natuurlijk niet op met de posts![]()
Ik zeg kleiner blok, grotere avatar.
hooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:51 schreef DavyE het volgende:
jongens een fijne avond en tot morgen tenminste als er geen werk is![]()
Laterzzz![]()
![]()
Bikkelquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef Dylanesque het volgende:
dit is voor t eerst dat ik hier langer dan jullie zit
ik moet nu 2 weken tot 1730quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hooi
dit is voor t eerst dat ik hier langer dan jullie zit
behalve tear dan met zn 19.00
gouwe kooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
haha moet je dit nou s lezen
http://www.nu.nl/news/120(...)et_geld_vandoor.html
je hebt het vast wel eens gezienquote:
nope, nooit gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt het vast wel eens gezien
niet dat ik een fan ben ofzo hoor. vind dit bericht alleen leuk
ahquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nope, nooit gezien
ik kom alleen dit soort berichtjes veel te vaak tegen op de FP ook
Ja wrijf het er nog ff in ook !quote:
nannananaananaaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog ff in ook !![]()
Shake your titties for mequote:
nou wat ik dus echt super vond is dat die jaap dat ei verrot sloeg op die chick dr hoofdquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik probeer toch wel elke dag naar de gouden kooi te kijken
Niet omdat ik het nou zo'n geweldig programma vind, maar ik lig wel dubbel om die lompe acties die er zo nu en dan gemaakt worden
Haha ja jij hebt me helemaal goed ingeschatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah![]()
jij hebt natuurlijk liever britney,lindsay of paris nieuws
Jammer dat terror jaap er niet meer is inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou wat ik dus echt super vond is dat die jaap dat ei verrot sloeg op die chick dr hoofd
priceless
ach een acteur vind altijd werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer dat terror jaap er niet meer is inderdaad
Nu zit ie alleen maar een beetje dik en lomp te zijn
in een of ander reclamespotjequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach een acteur vind altijd werk
Ja zeg dat gaat zomaar nietquote:
Bij die idiote giel, met zn naakte interviewquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
in een of ander reclamespotje
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bij die idiote giel, met zn naakte interview
prestatieverlof heh ?quote:
mja ik moet ook aflsluiten. en daar doe ik 10 minuten over. 2 deuren op slot, al die sleutels ook , welke past op de deurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
ik nog 20 minuten.. moet wel tot exact t einde blijven, afsluiten enzo
Dat heb ik hier ook. tot 19.00 moet ik hier blijven. Alarm erop zetten, ramen dicht, deuren dicht etcquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
ik nog 20 minuten.. moet wel tot exact t einde blijven, afsluiten enzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten ik ga jullie verlaten, voor een lange tocht door de supermarkt heen
morgen weer nieuwe dag, nieuwe kansen
Hoezo is het topic nou weer naar de klotequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:10 schreef -Magnolia- het volgende:
Jullie zijn echt erg...
Hele topic naar de klote omdat Zussie en ik er een dag niet zijn
En ik maar hard werken en juffie zijn
Have fun morgen jullie en tot donderdag,
Liefs envoor in die tussentijd;
Juf Magnolia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |