ik moet nu 2 weken tot 1730quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hooi
dit is voor t eerst dat ik hier langer dan jullie zit
behalve tear dan met zn 19.00
gouwe kooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
haha moet je dit nou s lezen
http://www.nu.nl/news/120(...)et_geld_vandoor.html
je hebt het vast wel eens gezienquote:
nope, nooit gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt het vast wel eens gezien
niet dat ik een fan ben ofzo hoor. vind dit bericht alleen leuk
ahquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nope, nooit gezien
ik kom alleen dit soort berichtjes veel te vaak tegen op de FP ook
Ja wrijf het er nog ff in ook !quote:
nannananaananaaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog ff in ook !![]()
Shake your titties for mequote:
nou wat ik dus echt super vond is dat die jaap dat ei verrot sloeg op die chick dr hoofdquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik probeer toch wel elke dag naar de gouden kooi te kijken
Niet omdat ik het nou zo'n geweldig programma vind, maar ik lig wel dubbel om die lompe acties die er zo nu en dan gemaakt worden
Haha ja jij hebt me helemaal goed ingeschatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah![]()
jij hebt natuurlijk liever britney,lindsay of paris nieuws
Jammer dat terror jaap er niet meer is inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou wat ik dus echt super vond is dat die jaap dat ei verrot sloeg op die chick dr hoofd
priceless
ach een acteur vind altijd werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer dat terror jaap er niet meer is inderdaad
Nu zit ie alleen maar een beetje dik en lomp te zijn
in een of ander reclamespotjequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach een acteur vind altijd werk
Ja zeg dat gaat zomaar nietquote:
Bij die idiote giel, met zn naakte interviewquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
in een of ander reclamespotje
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bij die idiote giel, met zn naakte interview
prestatieverlof heh ?quote:
mja ik moet ook aflsluiten. en daar doe ik 10 minuten over. 2 deuren op slot, al die sleutels ook , welke past op de deurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
ik nog 20 minuten.. moet wel tot exact t einde blijven, afsluiten enzo
Dat heb ik hier ook. tot 19.00 moet ik hier blijven. Alarm erop zetten, ramen dicht, deuren dicht etcquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
ik nog 20 minuten.. moet wel tot exact t einde blijven, afsluiten enzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten ik ga jullie verlaten, voor een lange tocht door de supermarkt heen
morgen weer nieuwe dag, nieuwe kansen
Hoezo is het topic nou weer naar de klotequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:10 schreef -Magnolia- het volgende:
Jullie zijn echt erg...
Hele topic naar de klote omdat Zussie en ik er een dag niet zijn
En ik maar hard werken en juffie zijn
Have fun morgen jullie en tot donderdag,
Liefs envoor in die tussentijd;
Juf Magnolia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |