aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef DeToXiC het volgende:
nog een half uur en ik ben pleitos! Wehehehehe
krijg ik zeker weer de schuld, met mn avatar ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Alsof ik dan hier met jullie zou zitten te ouwehoeren![]()
Ik ga lekker hippie worden. Seventees is mijn grote voorbeeld.quote:
Ja, ... ze ligt te slapen hequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Alsof ik dan hier met jullie zou zitten te ouwehoeren![]()
hoe laat ben je begonnen dan 7.00 ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef DeToXiC het volgende:
nog een half uur en ik ben pleitos! Wehehehehe
hmm lekker blowen, heel de dag sex en gitaar... hmmmmmmmmmmm klinkt goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ga lekker hippie worden. Seventees is mijn grote voorbeeld.
Volgens mij ben ik gewoon een beetje depressief omdat Magnolia en Seventees er niet zijn.
![]()
alles klinkt goed op dit moment, als het maar niet met werken en vervelen dat maken heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm lekker blowen, heel de dag sex en gitaar... hmmmmmmmmmmm klinkt goed
ik heb de toetsen van mn toetsenbord getrokken, en kijk of ik ze nog op de goeie plek terug krijg. soort memory dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat doen jullie nou de hele dag om de verveling te voorkomen behalve op FOK! rondhangen ??
Ik trek het vandaag echt niet meer, IK WIL NAAR HUIS !!!
Precies. De hele dag geen reet doen op je spirituele zoektocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm lekker blowen, heel de dag sex en gitaar... hmmmmmmmmmmm klinkt goed
Das veels te makkelijk, ik heb vroegah zo'n typcursus gedaan dus ik weet waar alle toetsen zittenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de toetsen van mn toetsenbord getrokken, en kijk of ik ze nog op de goeie plek terug krijg. soort memory dus
Joh doet me niks. Misschien wil ik wel nieteens naar binnen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hippies moeten door de achterdeur hè....![]()
7.17 was ik hiero.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
hoe laat ben je begonnen dan 7.00 ofzo![]()
Nou dan niet hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh doet me niks. Misschien wil ik wel nieteens naar binnen.
Wat is er zo leuk binnen dan, dat ik niet heb in m'n kamertje met kussens en wierook en sitarmuziekquote:
ja youtube ik zit hier lekker videoclips te bekijken van vroegah of clips die niet meer om tmf komen enquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat doen jullie nou de hele dag om de verveling te voorkomen behalve op FOK! rondhangen ??
Ik trek het vandaag echt niet meer, IK WIL NAAR HUIS !!!
je hebt de uitbreidingen nog niet geprobeertquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das veels te makkelijk, ik heb vroegah zo'n typcursus gedaan dus ik weet waar alle toetsen zitten
Ja dat snap ik dan ook niet inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt de uitbreidingen nog niet geprobeert
grieks,russisch chinees
Heel simpel... ik bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk binnen dan, dat ik niet heb in m'n kamertje met kussens en wierook en sitarmuziek
ja dat kan! maar wat is teveel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou je dood gaan als je teveel cola zou drinken ?
Zullen we een experiment gaan houden ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat kan! maar wat is teveel.
Begin eens met 4x 1,5 literquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen we een experiment gaan houden ?
heb je ook andere muziek ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk binnen dan, dat ik niet heb in m'n kamertje met kussens en wierook en sitarmuziek
Maar ik heb hier alleen maar blikjes van 0.33 CLquote:
Als je van teveel water dood kan gaan, lijkt cola me ook niet verstandig om met liters tegelijk weg te werken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou je dood gaan als je teveel cola zou drinken ?
Willie Nelson?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je ook andere muziek ?
ik heb zon idee dat je er behoorlijk van aan de schijt raakt, dus nee deze sla ik overquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen we een experiment gaan houden ?
Begin dan maar met 19 blikjes...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik heb hier alleen maar blikjes van 0.33 CL
En die kosten nog 60 cent per stuk ook
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zet maar op ,steek je wierrook maar aan , en leg de lange vloe maar klaar
Aan de andere kant: rust roest. En aangezien we hiero blijkbaar collectief geen fak te doen hebben, is een paar liter roestverwijder naar binnen werken misschien geen slecht idee...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef Dylanesque het volgende:
Als je van teveel water dood kan gaan, lijkt cola me ook niet verstandig om met liters tegelijk weg te werken.
Wat? Def Rhymz?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zet maar op ,steek je wierrook maar aan , en leg de lange vloe maar klaar
Vergezocht, maar de moeite van het proberen waard.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Aan de andere kant: rust roest. En aangezien we hiero blijkbaar collectief geen fak te doen hebben, is een paar liter roestverwijder naar binnen werken misschien geen slecht idee...
Jan Smit of nog erger zn zusjequote:
De keuze van je avatar begint logische vormen aan te nemenquote:
tis een wannabeequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Die rookt geen wiet, geen stuff.
Of Dries...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Jan Smit of nog erger zn zusje
Ik moet altijd lachen om Def...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis een wannabee
[afbeelding]
Toen dat nr uitkwam vond ik m ook best grappig eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Def...
Best wel erg...ik kan het niet helpen...Doekoe!!!![]()
Maar ik moet nu weer lachen, alleen om dat plaatje al!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toen dat nr uitkwam vond ik m ook best grappig eerlijk gezegd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |