mijn enigste redding is bij mij mn Avatar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
OMG, hoe hou je 't vol? Ik zit net een week zonder opdracht en ben er nu al flauw van! Of is je aanwezigheidspremie zo aantrekkelijk?![]()
Nee dat is waarom het makkelijker is om te werken dan om dat niet te doen. Wat mij betreft heb je geen baan nodig om wat van je leven te kunnen maken. Ook al doe je niets ben je in principe nog een aanwinstquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat geloof jij ?
Pure propaganda zeg ik je. ze verwachten dat je geld in de staatskas stop. zoveel mogeljik.
werken is daar ook een onderdeel van
internet is idd een goeie reden. tenzij ze cencuur toepassen zoals hier geberutquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef Kizim het volgende:
Internet is een reden dat ik het volhoud en het feit dat ik hier veel vrijheid heb.
Wees blij dat ze FOK! nog niet ontdekt hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
internet is idd een goeie reden. tenzij ze cencuur toepassen zoals hier geberut
Owja, dat hadden we nog niet gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Dylanesque het volgende:
Ik wil naar huiiss
ik denk dat ik maar mn baan opzegquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dat is waarom het makkelijker is om te werken dan om dat niet te doen. Wat mij betreft heb je geen baan nodig om wat van je leven te kunnen maken. Ook al doe je niets ben je in principe nog een aanwinst![]()
Nog 4 uur kan ik ook weer naar huisquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Owja, dat hadden we nog niet gezegd![]()
ik kan niet in het games gedeelte komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wees blij dat ze FOK! nog niet ontdekt hebben
Ik hou je gezelschapquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
Shiit ik moet tot 17:30 vandaag![]()
Maar ik zit wel lekker in mn eentje![]()
En dan ben je structuur en geld kwijt.. teveel vrije tijd is ook niet prettigquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar mn baan opzeg![]()
daar zitten toch alleen maar nerdsquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan niet in het games gedeelte komen
precies ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
dat is wel weer lekker lang he op een maandag tjsonge jongequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
ja praat het maar weer goed ja. ik kan het toch niet checkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
daar zitten toch alleen maar nerds
jij ook al, maar jij hebt volgens mij wel werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hou je gezelschap, ik moet tot 19.00
Neuh werken is weer voorbij voor vandaag geloof ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:05 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij ook al, maar jij hebt volgens mij wel werkof niet
nou geloof me, ik weet wel betere dingen om te doen dan te werken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En dan ben je structuur en geld kwijt.. teveel vrije tijd is ook niet prettig
Kun je toch beter naar echte tieten kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, ik weet wel betere dingen om te doen dan te werken.
heel de dag avatars kijken is al een beter idee
Haha ja natuurlijk maar als je genoegen neemt met 8 uur per dag werken om de andere 8 uur te kunnen doen wat je wilt is werken wel een mooie oplossing. Het blijft complete onzin om zoveel van je tijd in te leveren natuurlijk, maar hey, geld wil iedereenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, ik weet wel betere dingen om te doen dan te werken.
heel de dag avatars kijken is al een beter idee
ja idd als je dat weer niet doetquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Omdat er van je wordt verwacht dat je een baan hebt en geld verdient en netjes onderdeel uitmaakt van de maatschappij en niet gewoon lekker de hele dag mag doen wat je zou willen![]()
Ik wil naar huiiss
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh werken is weer voorbij voor vandaag geloof ik
You're doomedquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn enigste redding is bij mij mn Avatar.
helaas werkt die niet hier, dus voel me verloren
mja ik kan alleen naar mn eigen tieten kijken hierquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je toch beter naar echte tieten kijken![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja idd als je dat weer niet doet
Beland je waarschijnlijk zo
[afbeelding]
zeggen ze hoor!
![]()
ik werk alleen met echte modellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:10 schreef Sequencial het volgende:
[..]
You're doomed![]()
Sollicitatiesuggestie: tester bij animatedboobs.com [afbeelding]
We zullen gezamenlijk een aanvraag om een uitkering vragen en dan verwijzen naar dit topic, omdat we toch geen reet te doen kunnen jullie ons ook wel geld geven zonder dat we aanwezig moeten zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha ja natuurlijk maar als je genoegen neemt met 8 uur per dag werken om de andere 8 uur te kunnen doen wat je wilt is werken wel een mooie oplossing. Het blijft complete onzin om zoveel van je tijd in te leveren natuurlijk, maar hey, geld wil iedereen![]()
en hoe wil je die bereiken dan als je niet eens op youtube magquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik werk alleen met echte modellen
Waarom doen we niet allemaal gewoon vrijwilligerswerk in plaats van geen reet uit te voerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef DavyE het volgende:
[..]
We zullen gezamenlijk een aanvraag om een uitkering vragen en dan verwijzen naar dit topic, omdat we toch geen reet te doen kunnen jullie ons ook wel geld geven zonder dat we aanwezig moeten zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik kan alleen naar mn eigen tieten kijken hier
vrijwilligerswerk wat had je in gedachten dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waarom doen we niet allemaal gewoon vrijwilligerswerk in plaats van geen reet uit te voerenEr zijn mensen die op fok inzamelingsacties houden voor asiels e.d., prachtig
Ik voel me maar lui en overbodig op een kantoor
![]()
Vervelend.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik werk alleen met echte modellen
Niks hoor, ik moest gewoon wat idealen kwijt.. dan kan ik nu weer asociaal niets doen aan de ellende in de wereld en lekker internettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk wat had je in gedachten dan?![]()
oowww ik nam je al serieus manquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niks hoor, ik moest gewoon wat idealen kwijt.. dan kan ik nu weer asociaal niets doen aan de ellende in de wereld en lekker internetten![]()
hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niks hoor, ik moest gewoon wat idealen kwijt.. dan kan ik nu weer asociaal niets doen aan de ellende in de wereld en lekker internetten![]()
Ik meen t ook wel allemaal. Nutteloos bestaan toch, in een kantoor? Als ik dit tot m'n 65e moet doen zou ik gek wordenquote:
ja das waar hopelijk wordt later alles beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik meen t ook wel allemaal. Nutteloos bestaan toch, in een kantoor? ls ik dit tot m'n 65e moet doen zou ik gek worden![]()
Dat zou iedereen wel worden denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik meen t ook wel allemaal. Nutteloos bestaan toch, in een kantoor? Als ik dit tot m'n 65e moet doen zou ik gek worden![]()
Alsof ik dan hier met jullie zou zitten te ouwehoerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef DavyE het volgende:
is dat jouw secretaresse
ja dat dacht ik ook ouwequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Alsof ik dan hier met jullie zou zitten te ouwehoeren![]()
preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik meen t ook wel allemaal. Nutteloos bestaan toch, in een kantoor? Als ik dit tot m'n 65e moet doen zou ik gek worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |