abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52763136
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Terwijl drenthe op dat moment bij de ferrari dealer rondloopt en aan het bedenken is welke auto hij dit keer eens zal aanschaffen
.

Ooh nu maak je me zo jaloers hea!!!!!11111111

pi_52763269
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef Woffel het volgende:

[..]

.

Ooh nu maak je me zo jaloers hea!!!!!11111111

Laten we het hopen
pi_52763315
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Terwijl drenthe op dat moment bij de ferrari dealer rondloopt en aan het bedenken is welke auto hij dit keer eens zal aanschaffen
Ik ben blank en heb blauwe kom wel elke disco in en kan wel een lekker wijf neuken omdat ik gewoon interessant ben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:07:07 #104
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52763385
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben blank en heb blauwe kom wel elke disco in en kan wel een lekker wijf neuken omdat ik gewoon interessant ben
Volgens mij geeft je eigen moeder je niet eens een kus man
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52810661
quote:
Real-coach Schuster: 'Het gaat goed met Drenthe'
Datum: 29-aug-2007 00:34

'Het gaat goed met hem, dat weet ik zeker. Normaal wordt iemand helemaal wit van schrik. Maar aan zijn kleur te zien zat het wel goed met hem.' Bernd Schuster kon er wel om lachen. De trainer van Real Madrid reageerde tijdens de persconferentie van de Spaanse landskampioen op de vraag hoe het er voor stond met Royston Drenthe. De speler van Real Madrid botste met zijn Audi Q7 dinsdagochtend om 04:30 uur bij het keren op een politieauto.

Dinsdag stond de oud-Feyenoorder gewoon op het trainingsveld in Valdebebas, vlakbij Madrid. Op de foto, genomen tijdens die training, grapt hij met de Braziliaan Robinho en Wesley Sneijder. Donderdagavond om 22.00 uur speelt de ‘Koninklijke’ om de Santiago Bernabeu bokaal tegen Sporting Lissabon. (MB)
pi_52811742
bron? Klopt namelijk geen tiet van. Real zou woensdagavond spelen tegen Sporting, maar dat ging vanwege Puerta's overlijden niet door. Ook donderdag dus niet.

Wel een geinig grapje van meneer Bernado
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53848556
quote:
Drenthe: "Ik heb heel veel aan Fabio Cannavaro"
10 oktober 2007

Hij is bij Real Madrid inmiddels al twee keer door trainer Bernd Schuster naar de tribune verwezen, maar Royston Drenthe kan er niet mee zitten. "Dit jaar zie ik als leerjaar", zegt de 20-jarige Rotterdammer, die voor Jong Oranje even terug is in Nederland. "Ik voel me er prettig bij, pak toch ook mijn speelminuten en op de training leer ik ook heel veel. Mijn medespelers zijn van wereldniveau, misschien dat ik me over een paar jaar ook met hen kan meten", zegt de oud-Feyenoorder die steeds minder speeltijd lijkt te krijgen.

Natuurlijk wil hij het liefst zo veel mogelijk spelen. Maar spelers die nu bij Real zeker zijn van hun plekje, hebben dat ook moeten opbouwen. "Ik moet rustig blijven, op deze manier doorgaan en dan instromen", zegt hij het advies na dat Andre Ooijer en Mario Melchiot hem gaven.

Met respect praat de jonge middenvelder over zijn beroemde medespelers in Madrid, zoals landgenoten Arjen Robben, Wesley Sneijer en Ruud van Nistelrooij. "Vooral Ruud begeleidt me veel op de training. Maar ook aan Fabio Cannavaro heb ik heel veel. Die is, ik heb er gewoon geen woorden voor, zo goed. Dat zag ik vroeger al op tv, maar nu in het echt is ie nog beter", spreekt Drenthe vol ontzag.

Drenthe traint hard en kan op de trainingen naar eigen zeggen goed meedraaien, maar Drenthe zou Drenthe niet zijn als daar niet ook een hoop lol bij komt kijken. Hij leert zijn medespelers moeilijk uitspreekbare Nederlandse woorden en maakt Arjen Robben uit voor "buitelaartje". "Hij maakte ook wel weer een heel ouderwetse hoor! Maar het is altijd een feestje op de training. Iedereen heeft er plezier in."

De oud-Feyenoorder heeft in korte tijd met eigenlijk iedereen bij Real een goede band opgebouwd. De Braziliaan Robinho is ondanks de taalbarrière altijd in voor een geintje, Spanjaard Guti geeft hem advies op modegebied. Mooiste aankoop tot nu toe? "Een leren jasje, helemaal top."

Alhoewel winkelen niet meer zo simpel is, de aandacht van fans is overweldigend. Iedereen wil een handtekening of foto. "Ik kan niet meer gewoon over straat. Zeker na mijn goal tegen Sevilla."

De Spaanse fans leven ook veel meer naar een wedstrijd toe dan in Nederland. "Als wij verzamelen voor een uitwedstrijd, staan honderden mensen ons uit te zwaaien. Ook al zien ze ons dan maar één minuut."

Aan de Spaanse pers moet de jonge middenvelder wel even wennen. "Als ik op straat alleen maar struikel, staat het de volgende dag in de krant. Ze maken hier van een mug een olifant." Zijn 'vrij onschuldige' botsing met een politieauto werd bijvoorbeeld breed uitgemeten in de Spaanse kranten, waarbij volgens Drenthe ook nog eens bij verzonnen werd dat hij dronken zou zijn.

Spijt van zijn vertrek uit Nederland heeft hij niet, ook niet nu hij steeds minder lijkt te spelen en zijn oude club Feyenoord bovenaan staat in de eredivisie. "Ik ben heel erg blij dat ze bovenaan staan. Ik zag in het weekeinde Nicky Hofs de enige treffer tegen Vitesse maken en dat maakte me erg gelukkig, maar ook wel een beetje verdrietig. Ik heb geen spijt van mijn overstap, maar is mis de jongens wel."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:15:40 #108
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_53850217
Over een jaar of over 2 jaar mag ie verhuurd worden, zakt ie af naar een veel lager en niveau en over vijf jaar kent niemand hem meer. Vanaf hier, veel succes Royston.
pi_53851379
Of hij bewandelt een soortgelijke weg als Seedorf..
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:59:30 #110
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53851703
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Over een jaar of over 2 jaar mag ie verhuurd worden, zakt ie af naar een veel lager en niveau en over vijf jaar kent niemand hem meer. Vanaf hier, veel succes Royston.
Of dat of de weg omhoog.
pi_53851756
quote:
Sure
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:07:43 #112
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_53858813
quote:
Wat is dat voor flikker vereniging in je sig, een stel half naakte mannen die elkaar beetpakken.
pi_53860027
quote:
Dat is wel erg drastisch. De eerste paar seizoenen is het een beetje rouleren en invallen en bijleren. Vervolgens zou hij er moeten staan. Lukt dat, fantastisch. Lukt dat niet, kan hij ergens in de subtop goed mee. Ben ik zeker van.
That's all folks!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:54:51 #114
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53861459
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Wat is dat voor flikker vereniging in je sig, een stel half naakte mannen die elkaar beetpakken.
Jij bent bang he voor half naakte mannen.
pi_53873267
Voetbalt ie bij de Galacticos, gaat ie advies opvolgen van Andre Ooijert en Mario fuckin Melchiot
pi_53892726
Penalty's moet ie nog wel een beetje oefenen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53892865
Die was inderdaad niet al te best geschoten
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:33:12 #118
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_53896629
quote:
maakt Arjen Robben uit voor "buitelaartje".
nou, daar zal arjen blij mee zijn
De Narcis van Gabon
pi_53962410
quote:
dat zou mooi zijn
pi_54007185
Onze grote kleine vriend is vanavond in een talkshow te bewonderen

22:30 uur Jensen, RTL5
pi_54012119
Royston gaad die vadisge hamster en de plaaggeest klappen geven
pi_54213029
quote:
Misschien wel vlugger dan die 2 jaar.
Die jongen heeft het te hoog in zijn bol. En laat te weinig zijn voeten spreken.

Drenthe buiten selectie Real gelaten
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 27 oktober om 15:17

Royston Drenthe zal dit weekeinde niet in actie komen voor Real Madrid. De oud-Feyenoorder is door trainer Bernd Schuster niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor het thuisduel van morgenavond tegen Deportivo la Coruña.
Klik hier!
Drenthe is het voornaamste slachtoffer van de ontwikkeling van Marcelo. De jonge Braziliaan heeft het vertrouwen gewonnen van Schuster en stond in zeven van de laatste acht wedstrijden in de basis. Alléén tegen Recreativo de Huelva (2-0 winst) ontbrak Marcelo, ruim een jaar geleden binnengehaald als de ideale opvolger van Roberto Carlos.

Drenthe komt sinds eind september steeds minder aan spelen toe. Vier weken geleden stond de jeugdinternational tegen Getafe in de basis (55 minuten), maar vervolgens kwam hij alléén tegen Lazio (3 minuten) en Espanyol (30 minuten) nog in actie.

Pepe maakt weer zijn rentree in de selectie van De Koninklijke. De centrale verdediger kwam dit seizoen door een slepende spierblessure slechts éénmaal in actie. De geblesseerden Arjen Robben, Fabio Cannavaro, Gabriel Heinze en Mahamadou Diarra zullen het duel vanaf de tribune aanschouwen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:28:44 #123
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54213354
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Misschien wel vlugger dan die 2 jaar.
Die jongen heeft het te hoog in zijn bol. En laat te weinig zijn voeten spreken.
Lijkt me wel meevallen, als je z'n ontzag voor z'n ploeggenoten ziet.
Ta mère bien.
  Trouwste user 2022 zondag 28 oktober 2007 @ 00:50:37 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_54213782
Die zien we over 2 jaar terug bij VVV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54214131
Achja, als die Duitser hem als verdedigende middenvelder en linksback blijft zetten dan komt het nooit goed, dan komt zijn grootste zwakte - taktisch denkvermogen - het meest naarboven.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  Trouwste user 2022 zondag 28 oktober 2007 @ 01:13:46 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_54214300
Die Duitser is wel één van de Beste Duitsers ooit. Beetje denigrerend om hem die Duitser te noemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54217210
Iedereen met een beetje kijk erop wist natuurlijk dat Marcelo veel beter is dan Drenthe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54217436
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:13 schreef tong80 het volgende:
Die Duitser is wel één van de Beste Duitsers ooit. Beetje denigrerend om hem die Duitser te noemen.

Ach, vBasten is ook een geweldige voetballer geweest maar die eerbiedigheid voor hem valt ook wel mee.
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 06:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen met een beetje kijk erop wist natuurlijk dat Marcelo veel beter is dan Drenthe
Jij als voetbalkenner moet toch weten dat je niet spelers die in andere posities spelen moet vergelijken.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_54217487
In het artikel gaat het over dat Marcelo hem uit de basis gespeeld heeft
pi_54217539
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 08:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In het artikel gaat het over dat Marcelo hem uit de basis gespeeld heeft
Wat mij onjuist lijkt aangezien zij beide in verschillende posities spelen. Schuster moet toch inmiddels wel weten dat zijn positionering veels te zwak is voor een linksback en dat dus Marcelo geen concurrent is voor Drenthe. Drenthe moet zich helemaal op de linksmidden rol proberen te richten.
pi_54217686
Lees het artikel effe voor je reageert
pi_54224271
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 06:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
Riepen de zogenaamde voetbal"kenners" niet soortgelijke kreten over ene Robin van Persie toen hij enkele jaren geleden de stap naar Arsenal maakte? We zijn weer lekker ouderwets zuurpruimerig hollandsch bezig zie ik alweer
pi_54224625
Ja wamt Drenthe is net zo talentvol als Vam Persie
pi_54225614
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja wamt Drenthe is net zo talentvol als Vam Persie
Thank you for proving exactly my point : Ook dit riepen ze 4 jaar geleden namelijk al in de variant met RvP als lijdend voorwerp t.o.v. Raffie. Je zult echt nog wel 1 of 2 jaar geduld moeten uitoefenen voordat je daar een beetje geloofwaardige uitspraken over kan doen.
pi_54236452
En wéér buiten de selectie gehouden !

Gerechtigheid ten top
pi_54250765
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
En wéér buiten de selectie gehouden !

Gerechtigheid ten top
zoiets "gerechtigheid" noemen is zooooo 020-pauperesque
pi_54260382
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:18 schreef harrypiel het volgende:

[..]

zoiets "gerechtigheid" noemen is zooooo 020-pauperesque
Nee ook van 010. Herriner je die arbitrage zaak nog die hij wou aanspannen tegen Feyenoord.
pi_54261556
Die Marcelo is ook een matige spelert, maar Drenthe is natuurlijk gewoon geen linksback en op de linkervleugel heeft hij ook veel concurrentie..
pi_54271900
Drenthe opnieuw buiten selectie gelaten
Gepubliceerd op 30-10-07 om 21:02 door Jurjen van Geel

Opnieuw is Roystn Drenthe niet opgenomen in de selectie van Real Madrid. De Spaanse topclub treedt komend weekend aan tegen Valencia, opnieuw met Marcelo in de basis. De jeugdinternational was door trainer Schuster ook al buiten de selectie gelaten voor het duel tegen Deportivo la Caruña van afgelopen weekend.

Concurrent van Drenthe is Marcelo, die zich stormachtig ontwikkeld. De Duitse coach van Real Madrid koos opnieuw voor het Braziliaans talent. Slechts één wedstrijd speelde Marcelo niet, de overige acht stond het talent wel in de basis.

Volgens Schuster hoeft de club enkel met Drenthe te praten en niet met de pers. "Ik hoef aan niemand uit te leggen hoe het zit. Alleen aan Royston, over en uit", aldus de oefenmeester.
pi_54272014
pi_54272542
Nu begint het er toch echt op te lijken dat hij echt op het 2e plan geraakt is. Eerst speelde hij nog regelmatig
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:33:49 #142
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54272611
Die vedette-neigingen is ie binnenkort gelukkig weer kwijt, dus kom maar op huurbasis naar Feyenoord.
pi_54274391
quote:
Drenthe boos weg na training

MADRID - Zonder zijn boosheid te verbergen verliet Royston Drenthe gisteren het trainingsomplex van Real Madrid. De oud-Feyenoorder werd voor de tweede keer achtereen uit de selectie gelaten. Miste hij afgelopen weekeinde het duel tegen Málaga, vanavond mist hij de topper in en tegen Valencia.

Nadat hij van trainer Bernd Schuster te horen had gekregen dat hij opnieuw niet bij de 18 geselecteerden zit, beende Drenthe boos weg. Hij wilde niet antwoorden op vragen van verslaggevers. Ook Schuster ging niet op de zaak in. ,,Als ik aan iemand een uitleg moet geven, dan is dat aan de speler, niet aan de pers,’’ aldus de trainer.
Wat is ie kwijt? .
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:43:37 #144
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54275533
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
pi_54275887
Dat hij zijn voeten maar laat spreken.
Echt een overrated speler.
pi_54276067
quote:
Het enige wat ik moet doen is mijn voeten laten spreken, niet mijn mond.
!
pi_54277323
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die vedette-neigingen is ie binnenkort gelukkig weer kwijt, dus kom maar op huurbasis naar Feyenoord.
arbitrage zaak vergeten die hij wou aanspannen tegen Feyenoord?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:50:18 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54280034
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef dennisw het volgende:
Of hij bewandelt een soortgelijke weg als Seedorf..
Drenthe vergelijken met Seedorf . 't Is dat ze allebei zwart zijn, voor de rest zie ik geen enkele overeenkomst.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:59:46 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54280211
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die mag geen stap meer in de Kuip zetten. Oprotten met die pannekoek.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54281232

Drenthe kwaad weg van complex Real Madrid
Gepubliceerd op 31-10-07 om 11:24 door Stefan van Rijn

Royston Drenthe heeft vanmorgen kwaad het complex van zijn club, Real Madrid, verlaten. De Nederlandse middenvelder in Spaanse dienst is niet tevreden met zijn rol als 'tribunezitter'. Drenthe verliet het complex na de mededeling dat hij vanavond niet in de selectie zit.

Real Madrid komt vanavond namelijk uit tegen Valencia. Coach Schuster heeft de middenvelder blijkbaar niet nodig, en laat hem op de tribune. Drenthe wilde vervolgens geen commentaar geven aan de aanwezige pers.

Drenthe kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. In het begin van het seizoen speelde Drenthe regelmatig, en scoorde hij al in zijn eerste duel, daarna kwam hij steeds minder aan spelen toe.
pi_54281654
Feyenoord heeft er bijzonder goed aan gedaan om iemand met zo'n instelling te verkopen nadat de prijs zo omhoog geschoten was.

Elke aandelenhandelaar zal het er ook mee eens zijn: Winst Feyenoord is enorm, meer winst kan maar risico wordt erg groot. En dat laat Drenthe dus nu zien.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_54282099
Haha Drenthe
Die kan binnenkort zijn villa in Madrid weer te koop zetten.
pi_54282293
Rolflmao, hij had volgens mij echt verwacht een basisplaats te veroveren.

Hij mag al blij zijn dat hij überhaupt met de selectie mag meetrainen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:00:48 #154
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54282332
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:54 schreef patrickt37 het volgende:

Drenthe kwaad weg van complex Real Madrid
Gepubliceerd op 31-10-07 om 11:24 door Stefan van Rijn

Royston Drenthe heeft vanmorgen kwaad het complex van zijn club, Real Madrid, verlaten. De Nederlandse middenvelder in Spaanse dienst is niet tevreden met zijn rol als 'tribunezitter'. Drenthe verliet het complex na de mededeling dat hij vanavond niet in de selectie zit.

Real Madrid komt vanavond namelijk uit tegen Valencia. Coach Schuster heeft de middenvelder blijkbaar niet nodig, en laat hem op de tribune. Drenthe wilde vervolgens geen commentaar geven aan de aanwezige pers.

Drenthe kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. In het begin van het seizoen speelde Drenthe regelmatig, en scoorde hij al in zijn eerste duel, daarna kwam hij steeds minder aan spelen toe.
Groot verschil met dit bericht idd.
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is ie kwijt? .
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:16:04 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54282538
De beste man heeft echt grootheidswaanzin.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54289824
Ach, er zijn maar weinig spelers die vrolijk zijn als ze op de tribune zitten hoor.
  maandag 5 november 2007 @ 13:45:48 #157
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54379229
quote:
Van Nistelrooy: "Drenthe gaat belangrijk worden"
05 november 2007

Royston Drenthe moet geduld hebben. Dat is het belangrijkste advies dat zijn land- en teamgenoot Ruud van Nistelrooy voor de oud-Feyenoorder heeft. Drenthe viel de afgelopen weken, tot zijn grote teleurstelling, regelmatig buiten de selectie van Real Madrid. Dat hoort er bij, zegt Van Nistelrooy op de website van Real.

"Drenthe heeft nog een lange weg te gaan. Hij is jong en heeft pas één seizoen profvoetbal in Nederland er op zitten", zegt Van Nistelrooy over zijn teamgenoot.

"Ik praat regelmatig met hem. Hij wil enorm graag voetballen, maar moet geduld hebben. Hij moet zichzelf tijd geven om vooruitgang te boeken. Momenteel werkt hij daar keihard aan. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij in de toekomst belangrijk gaat worden voor Real Madrid", aldus de spits van het Nederlands elftal.
Ruud neemt het voor hem op.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54541384
En ja hoor, vandaag heeft ie weer 2 minuten mee mogen doen.
pi_54541397
toe maar
pi_54558076
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:51 schreef DrDentz het volgende:
toe maar
Zo is van Persie ook begonnen bij Arsenal; pak em beet 2 jaar de bank warm houden en invalbeurtjes volmaken, en kijk hem nu eens (afgezien van zn knieblessure op dit moment dan). Het balletje is voor hem gaan rollen toen Foppe zei dat "Robin vooral op zn voetbalmerites beoordeeld wilt worden".

Denk dat van Nistelrooy, die Drenthe van dichtbij meemaakt er toch echt wel een beter oordeel over kan vellen dan alle voetbal"kenners" op fok! bij elkaar .
  maandag 12 november 2007 @ 21:37:05 #161
157922 fathank
pi_54559910
Als je het verschil niet ziet tussen van Persie en Drenthe ben je nog stommer als Royston zelf . In tegenstelling tot onze Madrileense vriend Heeft van Persie bij Arsenal zijn kans afgewacht zonder te mekkeren, en ondertussen heel veel geleerd van Henry en Bergkamp. Royston daarentegen maakt om half 5 's nachts brokken op de weg en gaat boos weg van 't trainingscomplex..
pi_54560236
Drenthe en Van Persie hebben zijn opgeleidt door Feyenoord en daar houdt iedere vergelijking mee op
pi_54562167
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef fathank het volgende:
Als je het verschil niet ziet tussen van Persie en Drenthe ben je nog stommer als Royston zelf . In tegenstelling tot onze Madrileense vriend Heeft van Persie bij Arsenal zijn kans afgewacht zonder te mekkeren, en ondertussen heel veel geleerd van Henry en Bergkamp. Royston daarentegen maakt om half 5 's nachts brokken op de weg en gaat boos weg van 't trainingscomplex..
kennertje hoor.

toen van Persie voortijdig weg ging bij Feyenoord zaten mensen hem op dezelfde manier af te kraken als nu met Drenthe wordt gedaan.

En als je iets als een autoongeluk tegen Drenthe wil gebruiken, ironisch genoeg was hetzelfde van Persie overkomen in zijn eerste jaren bij Arsenal. Maar dat hoef ik een kenner als jij natuurlijk niet te vertellen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54562624
Van Piersie neukt ook lelijke neger hoeren, dus qua IQ zal het elkaar niet veel uitmaken
pi_54562905
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef fathank het volgende:
Hij zit er mss ook nog maar een paar maanden . Jullie "kenners" hoeven niet gelijk met huilie-smilies te smijten omdat ik niet meelul met jullie kliekje hoor . Ik weet dat het lekker makkelijk en is bon ton om nu al de Oud-Hollandsche zuurpruim uit te hangen, maar dat is nog geen reden om gelijk aan iemands intellectuele capaciteiten te twijfelen. Zoals in mn vorige post aangegeven heeft RvP er wel 2 jaar over gedaan om van bankzitter tot aanvalsleider te worden, dus voor zover we parallelen mogen trekken heeft Royston voorlopig nog het tijdsvoordeel aan zn zijde. Van Nistelrooy kan voor Drenthe eenzelfde rol als Bergkamp voor van Persie toen vervullen, dus een officieuze mentor heeft hij ook al.

En wat die tabloid-verhaaltjes betreft; was het niet dat er een surveillancewagen van de Gardia Civil zich ook nogal "sportief" had gedragen? IIG bleek het "Patrick Kluivert II in de dop"-verhaal op sprookjes te berusten. Vervolgens een persschandaaltje nadat hij pissig het trainingscomplex had verlaten; IIRC was dat na de training en eindbespreking. Kijk, als hij nou kwaad van de training zelf was weggelopen, ja, dan kan ik me jullie reacties voorstellen, maar aangezien er in de media nauwelijks aandacht aan is besteed (de hollandse enclave is interessant genoeg om er hele sensatieverhalen over te schijven en aangezien dat nou niet niet gebeurd is....), houd ik het op een op verhaal half vertellen om zodoende een lekker tendensieus toontje neer te zetten. Die paar minuten die hij ondertussen weer mee heeft mogen spelen passen ook niet lekker in dat doemscenario don't ya think ?
  dinsdag 13 november 2007 @ 02:27:04 #166
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54566717
Waar komt in hemels naam die vergelijking met Van Persie vandaan? Toen Van Persie naar Arsenal ging lachtte iedereen Feyenoord uit omdat ze een van Nederlands grootste talenten lieten gaan, toen Drenthe naar Real ging lachtte iedereen Real uit omdat ze een matige hardloper aan de linkerflank voor 10 keer z'n marktwaarde gekocht hadden. Ik zie echt geen enkele parallel.
pi_54584016
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 02:27 schreef pfaf het volgende:
Waar komt in hemels naam die vergelijking met Van Persie vandaan? Toen Van Persie naar Arsenal ging lachtte iedereen Feyenoord uit omdat ze een van Nederlands grootste talenten lieten gaan, toen Drenthe naar Real ging lachtte iedereen Real uit omdat ze een matige hardloper aan de linkerflank voor 10 keer z'n marktwaarde gekocht hadden. Ik zie echt geen enkele parallel.
En daarom liep zo'n beetje iedereen in het RvP-draadje 2 jaar geleden te blaten dat Raffie zoooveeeeeel beter was zeker. Toen vonden "we" RvP ook allemaal een arrogante kwal .
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:28:29 #168
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54589594
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef harrypiel het volgende:

[..]

En daarom liep zo'n beetje iedereen in het RvP-draadje 2 jaar geleden te blaten dat Raffie zoooveeeeeel beter was zeker. Toen vonden "we" RvP ook allemaal een arrogante kwal .
a) Raffie is ook beter.
b) Arrogante kwal heeft hier weinig mee te maken. Van Persie was ook een moeilijk joch - itt Drenthe - maar hem laten gaan was wel erg dom.
pi_54646621
Drenthe: ‘Soms mis ik Feyenoord’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 16 november om 08:10

Reservespeler bij Real Madrid, onomstreden basiskracht in Jong Oranje. De tijdelijke terugkeer in Nederland doet Royston Drenthe dan ook goed. Vrijdagavond zal de oud-Feyenoorder in de basis staan tegen de leeftijdsgenoten van Jong Macedonië en hoopt hij zijn bijrol in de Spaanse hoofdstad even naar de achtergrond te verschuiven. Klik hier! De teller in het Santiago Bernabeu staat tot dus ver op 481 speelminuten, maar in de laatste weken is zijn speeltijd aanzienlijk gekelderd. Het laatste half uur tegen Espanyol (20 oktober) en vier minuten afgelopen zondag tegen Real Mallorca (11 november) waren zijn enige optredens in de afgelopen zes weken. Daarnaast zou hij ook nog eens regelmatig met een gezicht op onweer de training verlaten.

“Als voetballiefhebber wil je altijd spelen, maar ik ben nog steeds blij dat ik de stap naar Real Madrid heb gemaakt”, vertelt de jeugdinternational in De Telegraaf. “In de media verschenen een paar weken geleden berichten dat ik boos zou zijn weggelopen van een training. Dat is niet waar. Van mij wordt elke dag verwacht dat ik lach. Maar ik ga niet glimlachend rondlopen als ik somber gestemd ben.”

“De keuze om naar Real te gaan was er een van nu of nooit. Om als 20-jarige met zulke goede voetballers om je heen te spelen, is een droom die uitkomt. Ik leer heel veel op de trainingen. Ook het leven in Madrid maakt heel veel goed. Ik had onlangs een gesprek met technisch directeur Pedrag Mijatovic. Hij benadrukte dat ik geduld moet hebben en dat ik een van de toekomstige talenten van de club ben.”

“Ik heb een goede band met Ruudje. Hij heeft gelijk door te stellen dat ik rustig en geduldig moet blijven. Het zijn wijze woorden die ik wil horen. Eerlijk gezegd mis ik Feyenoord soms als ik even rustig alleen op de bank zit. Ik denk dat ze kampioen worden, omdat er zoveel veerkracht en kwaliteit in de ploeg zit. Aan het begin van het seizoen maakte ik zelfs nog deel uit van de selectie, maar je moet bepaalde keuzes in het leven maken”, aldus de 20-jarige Rotterdammer.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:51:48 #170
157922 fathank
pi_54646981
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Flashwin het volgende:

[..]

kennertje hoor.

toen van Persie voortijdig weg ging bij Feyenoord zaten mensen hem op dezelfde manier af te kraken als nu met Drenthe wordt gedaan.

En als je iets als een autoongeluk tegen Drenthe wil gebruiken, ironisch genoeg was hetzelfde van Persie overkomen in zijn eerste jaren bij Arsenal. Maar dat hoef ik een kenner als jij natuurlijk niet te vertellen
Omdat Royston wat leuke trucjes heeft laten zien op 't EK -21 heeft Real Madrid hem gehaald, of wou je zeggen dat zijn prestaties bij Feyenoord zo geweldig waren. Ik zie beelden voor me dat ie 5x in een wedstrijd buitenspel opheft
pi_54674401
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:28 schreef pfaf het volgende:
a) Raffie is ook beter.
Misschien, misschien ook niet. De meningen daarover zijn verdeeld en worden voor een groot gedeelte door een voorkeur voor 010 of 020 ingekleurd. Daar in dat draadje toen riepen de "kenners" toen dat er een wereld van verschil in technisch vermogen ts Rvp en Raffie was. Het waarheidsgehalte van dat dogma weten we ook ondertussen ook al .
quote:
b) Arrogante kwal heeft hier weinig mee te maken. Van Persie was ook een moeilijk joch - itt Drenthe - maar hem laten gaan was wel erg dom.
Heeft er alles mee te maken, want ik durf er mn geld op te verwedden dat RvP nooit zo door het slijk zou zijn gehaald als er niet in de media het beeld van "hopeloze Ciske de rat"-pubert over hem was opgehangen. ThnX to Foppe en Wenger dat dat waanbeeld naar het rijk er fabelen is verwezen. Go Percy Go !!!
pi_54694941
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat Royston wat leuke trucjes heeft laten zien op 't EK -21 heeft Real Madrid hem gehaald, of wou je zeggen dat zijn prestaties bij Feyenoord zo geweldig waren. Ik zie beelden voor me dat ie 5x in een wedstrijd buitenspel opheft
*Mompelt iets over de continu positief opvallende tot uitblinkende speler bij vertegenwoordigende elftallen en jeugdtournooien van Toulouse zijn
  zondag 18 november 2007 @ 16:26:30 #173
157922 fathank
pi_54695951
Allemaal leuk en aardig die jeugdtoernooien, maar dat betekend niet dat je het gaat redden in de boze grotemensenwereld.
pi_54695952
Toulon, en je moet niet scouten op junioren niveau
pi_54700247
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toulon, en je moet niet scouten op junioren niveau
hoe wil je op die manier als BVO dan een goed opledingsinstituut voor de jeugd en nachwuchs op poten zetten ?

@fathank:
True, maar het maakt de kans dat je een groeibriljantje spot wel een stuk groter, zeker als je de persoon in kwestie al jaren volgt.
pi_54702737
En nog meer mislukken er.

En het gaat natuurlijk om versterkingen voor het eerste Harry Nak
pi_54703779
Risico van het vak heet dat. Je hebt dezelfde risoco's als je van het "team bij elkaar kopen"-paradigma uitgaat. Is trouwens ook een zeer duur grapje als het mislukt. Voor wat betreft je 2de opmerking; Drenthe is natuurlijk gehaald met het idee van vaste kracht voor het 1ste op de middellange termijn. Dat jij het daar niet mee eens bent is een piss poor excuse om mn nick niet goed te schrijven .
  zondag 18 november 2007 @ 22:06:34 #178
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54704599
Ach.. nu al miljonair zijn echt te klagen heeft hij niet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54707156
Spelers die zich een seizoen hebben bewezen op nationaal niveau zijn minder risicovol
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:12:16 #180
157922 fathank
pi_54750210
Hij heeft weer eens gescoord. Dat wilde ik toch maar even melden, anders wordt ik dalijk aangemerkt als "Drenthe-hater"
pi_54767797
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:12 schreef fathank het volgende:
Hij heeft weer eens gescoord. Dat wilde ik toch maar even melden, anders wordt ik dalijk aangemerkt als "Drenthe-hater"
Zo zie je maar weer . It ain't over 'till the fat lady sings
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:53:27 #182
10710 gday
propria cures
pi_54868082
Royston kan dus alvast een ticket boeken begrijp ik.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_54868186
MundoDeportivo is een aardig betrouwbaar krantje als het op Barcelona aankomt. Als het over Madrid gaat zou ik er niet teveel waarde aan hechten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:00:39 #184
157922 fathank
pi_54868195
Lijkt me wel heel sterk dattie nu weg moet. Eerst 13 miljoen betalen, en na een half seizoen de deur uit doen...
pi_54868223
quote:
'Real Madrid wil Drenthe al kwijt'
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 27 november om 12:37

Het avontuur van Royston Drenthe bij Real Madrid gaat mogelijk korter duren dan de Nederlander had verwacht. Volgens El Mundo Deportivo is coach Bernd Schuster de jeugdinternational meer dan zat, en zal hij het bestuur verzoeken om Drenthe in de winterstop te verkopen. Klik hier! Drenthe kwam deze zomer voor dertien miljoen euro over van Feyenoord en tekende in de Spaanse hoofdstad een contract tot medio 2012. Het lijkt echter sterk dat de middenvelder deze verbintenis zal uitdienen. De 20-jarige Drenthe, die tot dusver slechts sporadisch speelminuten krijgt, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke.

Met name het optreden van de Rotterdammer tijdens de wedstrijd tegen Real Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe zat tijdens de wedstrijd in zijn straatkleren op de bank, terwijl hij ongeïnteresseerd naar de muziek uit zijn iPod luisterde. Drenthe ontbreekt dan ook in de selectie van Real die naar Duitsland afreist voor het Champions League-duel met Werder Bremen. Volgens de officiële lezing is Drenthe ziek, maar volgens El Mundo Deportivo zit er meer achter.

Schuster zou het al vroeg in het seizoen gehad hebben met zijn pupil. Volgens het Spaanse medium klopt de oefenmeester binnenkort aan bij de clubleiding, met het verzoek om Drenthe zo spoedig mogelijk van de hand te doen. Mogelijk worden de wegen dus al in de winterstop gescheiden.
En tot zover zijn hoogtijdagen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:36:10 #186
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_54868820
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef venomsnake het volgende:
MundoDeportivo is een aardig betrouwbaar krantje als het op Barcelona aankomt. Als het over Madrid gaat zou ik er niet teveel waarde aan hechten..
Marca (Real Madrid krant) heeft alleen nieuws dat er een grote uittocht op gang is in de winterstop. Dudek, Soldado, Diarra, Baptista, Saviola en Drenthe mogen weg.

Lijkt me sterk dat Drenthe verkocht wordt. Verhuren zou slimer zijn. Laat hem maar bikkelen bij Real Murcia ofzo
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_54868923
Bij real madrid al diva gedrag tonen
AFC AJAX
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:04:21 #188
157922 fathank
pi_54869298
Dat bedoelde Royston dus met "Met Hiphop naar de top" (heeft ooit een keer in de VI gestaan )
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:17:33 #189
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54869552
Real gaat hem echt niet verkopen, lijkt me een onzinbericht.

In de winterstop weer verhuren aan Feyenoord lijkt me wel een reele optie
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_54869805
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Real gaat hem echt niet verkopen, lijkt me een onzinbericht.

In de winterstop weer verhuren aan Feyenoord lijkt me wel een reele optie
Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!
Tevens zou hij dan de ontwikkeling van Bruins tegen kunnen houden.
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:45:13 #191
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_54870080
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!
Tevens zou hij dan de ontwikkeling van Bruins tegen kunnen houden.
Hoezo verrader?
pi_54870184
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:45 schreef Messenga het volgende:

[..]

Hoezo verrader?
Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:00:42 #193
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_54870359
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.
pi_54870561
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.
Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?
Hopelijk zijn we hem over een paar jaar bij een club als Stoke City spelen.
Drenthe
pi_54870563
quote:
Royston Drenthe blijft gewoon waar hij zit en vertrekt niet bij Real Madrid. Althans, dat stelt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens. De belangenbehartiger spreekt de eerdere berichten van El Mundo Deportivo met klem tegen en bestempelt het nieuws als 'klinkklare onzin'. "Royston heeft twee weken geleden een uitstekend gesprek gevoerd met de clubleiding van Real Madrid," aldus Lens tegenover De Telegraaf. "De club heeft daarin aangegeven dat men ontzettend tevreden over hem is. Voor een jongeling heeft hij bij Real Madrid behoorlijk wat speelminuten gemaakt."

'Verhalen over een vertrek zijn dus klinkklare onzin," stelt de belangenbehartiger van de jeugdinternational. "El Mundo Deportivo staat bekend als een echte Barcelona-krant. Hun bedoelingen zijn dus wel duidelijk." Zo stelde de Spaanse krant dat Drenthe niet aanwezig is bij het aankomende Champions League-duel van woensdag tegen Werder Bremen, omdat hij disciplinair gestraft zou zijn. "Royston heeft echter te kampen met een zware griep," verdedigt Lens zijn pupil.

El Mundo Deportivo liet in de eigen dinsdageditie weten dat Real Madrid-trainer Bernd Schuster het helemaal heeft gehad met Drenthe. Zo zou hij niet goed luisteren naar zijn oefenmeester en lak hebben aan een aantal clubregels. De 20-jarige linkspoot heeft nog een contract tot de zomer van 2012 bij De Koninklijke.
pi_54872818
Goh wie had dit nou niet zien aankomen .
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:52:41 #197
10710 gday
propria cures
pi_54873268
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?
Hopelijk zijn we hem over een paar jaar bij een club als Stoke City spelen.
Drenthe
Tja, ik vond het sowieso een slechte beslissing van hem om naar Real te gaan, maar zelf ben ik niet zo 'wraakzuchtig' zeg maar. Veel Ajacieden spraken ook over Nigel de Jong zoals jij over Drenthe spreekt, maar ik heb er echt geen problemen mee. Als iemand echt weg wil moet hij gewoon weg kunnen. Als ik bij mijn werkgever weg wil, ga ik ook gewoon weg.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_54873288
Real gaat hem echt niet verkopen
pi_54873541
voor wat het waard is dan:
quote:
Chelsea keep tabs on Drenthe's Real Madrid row

Chelsea football chief Frank Arnesen is monitoring Royston Drenthe's deteriorating situation at Real Madrid.
Arnesen and Chelsea's Dutch football advisor Piet de Visser were both keen on landing Drenthe in the summer from Feyenoord, but Real clinched his signing after the U21 European Championships.

The wing-back's stay at Real has been dominated by controversy and El Mundo Deportivo says club directors are ready to cut their losses in January and offload the Holland U21 star.
pi_54874072
Waarom zou Real Drenthe niet verkopen? Om even puur objectief te zijn geloof ik gewoon niet in die jongen, hij kan hard rennen maar struikelt over zijn benen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')