.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Terwijl drenthe op dat moment bij de ferrari dealer rondloopt en aan het bedenken is welke auto hij dit keer eens zal aanschaffen![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef Woffel het volgende:
[..]
.
Ooh nu maak je me zo jaloers hea!!!!!11111111
![]()
Ik ben blank en heb blauwe kom wel elke disco in en kan wel een lekker wijf neuken omdat ik gewoon interessant benquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Terwijl drenthe op dat moment bij de ferrari dealer rondloopt en aan het bedenken is welke auto hij dit keer eens zal aanschaffen![]()
Volgens mij geeft je eigen moeder je niet eens een kus manquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben blank en heb blauwe kom wel elke disco in en kan wel een lekker wijf neuken omdat ik gewoon interessant ben
quote:Real-coach Schuster: 'Het gaat goed met Drenthe'
Datum: 29-aug-2007 00:34
'Het gaat goed met hem, dat weet ik zeker. Normaal wordt iemand helemaal wit van schrik. Maar aan zijn kleur te zien zat het wel goed met hem.' Bernd Schuster kon er wel om lachen. De trainer van Real Madrid reageerde tijdens de persconferentie van de Spaanse landskampioen op de vraag hoe het er voor stond met Royston Drenthe. De speler van Real Madrid botste met zijn Audi Q7 dinsdagochtend om 04:30 uur bij het keren op een politieauto.
Dinsdag stond de oud-Feyenoorder gewoon op het trainingsveld in Valdebebas, vlakbij Madrid. Op de foto, genomen tijdens die training, grapt hij met de Braziliaan Robinho en Wesley Sneijder. Donderdagavond om 22.00 uur speelt de ‘Koninklijke’ om de Santiago Bernabeu bokaal tegen Sporting Lissabon. (MB)
quote:Drenthe: "Ik heb heel veel aan Fabio Cannavaro"
10 oktober 2007
Hij is bij Real Madrid inmiddels al twee keer door trainer Bernd Schuster naar de tribune verwezen, maar Royston Drenthe kan er niet mee zitten. "Dit jaar zie ik als leerjaar", zegt de 20-jarige Rotterdammer, die voor Jong Oranje even terug is in Nederland. "Ik voel me er prettig bij, pak toch ook mijn speelminuten en op de training leer ik ook heel veel. Mijn medespelers zijn van wereldniveau, misschien dat ik me over een paar jaar ook met hen kan meten", zegt de oud-Feyenoorder die steeds minder speeltijd lijkt te krijgen.
Natuurlijk wil hij het liefst zo veel mogelijk spelen. Maar spelers die nu bij Real zeker zijn van hun plekje, hebben dat ook moeten opbouwen. "Ik moet rustig blijven, op deze manier doorgaan en dan instromen", zegt hij het advies na dat Andre Ooijer en Mario Melchiot hem gaven.
Met respect praat de jonge middenvelder over zijn beroemde medespelers in Madrid, zoals landgenoten Arjen Robben, Wesley Sneijer en Ruud van Nistelrooij. "Vooral Ruud begeleidt me veel op de training. Maar ook aan Fabio Cannavaro heb ik heel veel. Die is, ik heb er gewoon geen woorden voor, zo goed. Dat zag ik vroeger al op tv, maar nu in het echt is ie nog beter", spreekt Drenthe vol ontzag.
Drenthe traint hard en kan op de trainingen naar eigen zeggen goed meedraaien, maar Drenthe zou Drenthe niet zijn als daar niet ook een hoop lol bij komt kijken. Hij leert zijn medespelers moeilijk uitspreekbare Nederlandse woorden en maakt Arjen Robben uit voor "buitelaartje". "Hij maakte ook wel weer een heel ouderwetse hoor! Maar het is altijd een feestje op de training. Iedereen heeft er plezier in."
De oud-Feyenoorder heeft in korte tijd met eigenlijk iedereen bij Real een goede band opgebouwd. De Braziliaan Robinho is ondanks de taalbarrière altijd in voor een geintje, Spanjaard Guti geeft hem advies op modegebied. Mooiste aankoop tot nu toe? "Een leren jasje, helemaal top."
Alhoewel winkelen niet meer zo simpel is, de aandacht van fans is overweldigend. Iedereen wil een handtekening of foto. "Ik kan niet meer gewoon over straat. Zeker na mijn goal tegen Sevilla."
De Spaanse fans leven ook veel meer naar een wedstrijd toe dan in Nederland. "Als wij verzamelen voor een uitwedstrijd, staan honderden mensen ons uit te zwaaien. Ook al zien ze ons dan maar één minuut."
Aan de Spaanse pers moet de jonge middenvelder wel even wennen. "Als ik op straat alleen maar struikel, staat het de volgende dag in de krant. Ze maken hier van een mug een olifant." Zijn 'vrij onschuldige' botsing met een politieauto werd bijvoorbeeld breed uitgemeten in de Spaanse kranten, waarbij volgens Drenthe ook nog eens bij verzonnen werd dat hij dronken zou zijn.
Spijt van zijn vertrek uit Nederland heeft hij niet, ook niet nu hij steeds minder lijkt te spelen en zijn oude club Feyenoord bovenaan staat in de eredivisie. "Ik ben heel erg blij dat ze bovenaan staan. Ik zag in het weekeinde Nicky Hofs de enige treffer tegen Vitesse maken en dat maakte me erg gelukkig, maar ook wel een beetje verdrietig. Ik heb geen spijt van mijn overstap, maar is mis de jongens wel."
Of dat of de weg omhoog.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Over een jaar of over 2 jaar mag ie verhuurd worden, zakt ie af naar een veel lager en niveau en over vijf jaar kent niemand hem meer. Vanaf hier, veel succes Royston.
Surequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Over een jaar of over 2 jaar mag ie verhuurd worden, zakt ie af naar een veel lager en niveau en over vijf jaar kent niemand hem meer. Vanaf hier, veel succes Royston.
Wat is dat voor flikker vereniging in je sig, een stel half naakte mannen die elkaar beetpakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat is wel erg drastisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jij bent bang he voor half naakte mannen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is dat voor flikker vereniging in je sig, een stel half naakte mannen die elkaar beetpakken.![]()
![]()
nou, daar zal arjen blij mee zijnquote:maakt Arjen Robben uit voor "buitelaartje".
dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Misschien wel vlugger dan die 2 jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Lijkt me wel meevallen, als je z'n ontzag voor z'n ploeggenoten ziet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Misschien wel vlugger dan die 2 jaar.
Die jongen heeft het te hoog in zijn bol. En laat te weinig zijn voeten spreken.
Ach, vBasten is ook een geweldige voetballer geweest maar die eerbiedigheid voor hem valt ook wel mee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:13 schreef tong80 het volgende:
Die Duitser is wel één van de Beste Duitsers ooit. Beetje denigrerend om hem die Duitser te noemen.
Jij als voetbalkenner moet toch weten dat je niet spelers die in andere posities spelen moet vergelijken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen met een beetje kijk erop wist natuurlijk dat Marcelo veel beter is dan Drenthe
Wat mij onjuist lijkt aangezien zij beide in verschillende posities spelen. Schuster moet toch inmiddels wel weten dat zijn positionering veels te zwak is voor een linksback en dat dus Marcelo geen concurrent is voor Drenthe. Drenthe moet zich helemaal op de linksmidden rol proberen te richten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In het artikel gaat het over dat Marcelo hem uit de basis gespeeld heeft
quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen met een beetje kijk erop wist natuurlijk dat Marcelo veel beter is dan Drenthe
Riepen de zogenaamde voetbal"kenners" niet soortgelijke kreten over ene Robin van Persie toen hij enkele jaren geleden de stap naar Arsenal maakte? We zijn weer lekker ouderwets zuurpruimerig hollandsch bezig zie ik alweerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Thank you for proving exactly my pointquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja wamt Drenthe is net zo talentvol als Vam Persie
zoiets "gerechtigheid" noemen is zooooo 020-pauperesquequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
En wéér buiten de selectie gehouden!
Gerechtigheid ten top![]()
Nee ook van 010. Herriner je die arbitrage zaak nog die hij wou aanspannen tegen Feyenoord.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:18 schreef harrypiel het volgende:
[..]
zoiets "gerechtigheid" noemen is zooooo 020-pauperesque
Wat is ie kwijt?quote:Drenthe boos weg na training
MADRID - Zonder zijn boosheid te verbergen verliet Royston Drenthe gisteren het trainingsomplex van Real Madrid. De oud-Feyenoorder werd voor de tweede keer achtereen uit de selectie gelaten. Miste hij afgelopen weekeinde het duel tegen Málaga, vanavond mist hij de topper in en tegen Valencia.
Nadat hij van trainer Bernd Schuster te horen had gekregen dat hij opnieuw niet bij de 18 geselecteerden zit, beende Drenthe boos weg. Hij wilde niet antwoorden op vragen van verslaggevers. Ook Schuster ging niet op de zaak in. ,,Als ik aan iemand een uitleg moet geven, dan is dat aan de speler, niet aan de pers,’’ aldus de trainer.
arbitrage zaak vergeten die hij wou aanspannen tegen Feyenoord?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die vedette-neigingen is ie binnenkort gelukkig weer kwijt, dus kom maar op huurbasis naar Feyenoord.
Drenthe vergelijken met Seedorfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef dennisw het volgende:
Of hij bewandelt een soortgelijke weg als Seedorf..
Die mag geen stap meer in de Kuip zetten. Oprotten met die pannekoek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die vedette-neigingen is ie binnenkort gelukkig weer kwijt, dus kom maar op huurbasis naar Feyenoord.
Groot verschil met dit bericht idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:54 schreef patrickt37 het volgende:
Drenthe kwaad weg van complex Real Madrid
Gepubliceerd op 31-10-07 om 11:24 door Stefan van Rijn
Royston Drenthe heeft vanmorgen kwaad het complex van zijn club, Real Madrid, verlaten. De Nederlandse middenvelder in Spaanse dienst is niet tevreden met zijn rol als 'tribunezitter'. Drenthe verliet het complex na de mededeling dat hij vanavond niet in de selectie zit.
Real Madrid komt vanavond namelijk uit tegen Valencia. Coach Schuster heeft de middenvelder blijkbaar niet nodig, en laat hem op de tribune. Drenthe wilde vervolgens geen commentaar geven aan de aanwezige pers.
Drenthe kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. In het begin van het seizoen speelde Drenthe regelmatig, en scoorde hij al in zijn eerste duel, daarna kwam hij steeds minder aan spelen toe.
quote:
Ruud neemt het voor hem op.quote:Van Nistelrooy: "Drenthe gaat belangrijk worden"
05 november 2007
Royston Drenthe moet geduld hebben. Dat is het belangrijkste advies dat zijn land- en teamgenoot Ruud van Nistelrooy voor de oud-Feyenoorder heeft. Drenthe viel de afgelopen weken, tot zijn grote teleurstelling, regelmatig buiten de selectie van Real Madrid. Dat hoort er bij, zegt Van Nistelrooy op de website van Real.
"Drenthe heeft nog een lange weg te gaan. Hij is jong en heeft pas één seizoen profvoetbal in Nederland er op zitten", zegt Van Nistelrooy over zijn teamgenoot.
"Ik praat regelmatig met hem. Hij wil enorm graag voetballen, maar moet geduld hebben. Hij moet zichzelf tijd geven om vooruitgang te boeken. Momenteel werkt hij daar keihard aan. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij in de toekomst belangrijk gaat worden voor Real Madrid", aldus de spits van het Nederlands elftal.
Zo is van Persie ook begonnen bij Arsenal; pak em beet 2 jaar de bank warm houden en invalbeurtjes volmaken, en kijk hem nu eens (afgezien van zn knieblessure op dit moment dan). Het balletje is voor hem gaan rollen toen Foppe zei dat "Robin vooral op zn voetbalmerites beoordeeld wilt worden".quote:Op maandag 12 november 2007 00:51 schreef DrDentz het volgende:
toe maar
kennertje hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef fathank het volgende:
Als je het verschil niet ziet tussen van Persie en Drenthe ben je nog stommer als Royston zelf. In tegenstelling tot onze Madrileense vriend Heeft van Persie bij Arsenal zijn kans afgewacht zonder te mekkeren, en ondertussen heel veel geleerd van Henry en Bergkamp. Royston daarentegen maakt om half 5 's nachts brokken op de weg en gaat boos weg van 't trainingscomplex..
Hij zit er mss ook nog maar een paar maandenquote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef fathank het volgende:
Als je het verschil niet ziet tussen van Persie en Drenthe ben je nog stommer als Royston zelf. In tegenstelling tot onze Madrileense vriend Heeft van Persie bij Arsenal zijn kans afgewacht zonder te mekkeren, en ondertussen heel veel geleerd van Henry en Bergkamp. Royston daarentegen maakt om half 5 's nachts brokken op de weg en gaat boos weg van 't trainingscomplex..
En daarom liep zo'n beetje iedereen in het RvP-draadje 2 jaar geleden te blaten dat Raffie zoooveeeeeel beter was zeker. Toen vonden "we" RvP ook allemaal een arrogante kwalquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:27 schreef pfaf het volgende:
Waar komt in hemels naam die vergelijking met Van Persie vandaan? Toen Van Persie naar Arsenal ging lachtte iedereen Feyenoord uit omdat ze een van Nederlands grootste talenten lieten gaan, toen Drenthe naar Real ging lachtte iedereen Real uit omdat ze een matige hardloper aan de linkerflank voor 10 keer z'n marktwaarde gekocht hadden. Ik zie echt geen enkele parallel.
a) Raffie is ook beter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef harrypiel het volgende:
[..]
En daarom liep zo'n beetje iedereen in het RvP-draadje 2 jaar geleden te blaten dat Raffie zoooveeeeeel beter was zeker. Toen vonden "we" RvP ook allemaal een arrogante kwal![]()
.
Omdat Royston wat leuke trucjes heeft laten zien op 't EK -21 heeft Real Madrid hem gehaald, of wou je zeggen dat zijn prestaties bij Feyenoord zo geweldig waren. Ik zie beelden voor me dat ie 5x in een wedstrijd buitenspel opheftquote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
kennertje hoor.![]()
toen van Persie voortijdig weg ging bij Feyenoord zaten mensen hem op dezelfde manier af te kraken als nu met Drenthe wordt gedaan.
En als je iets als een autoongeluk tegen Drenthe wil gebruiken, ironisch genoeg was hetzelfde van Persie overkomen in zijn eerste jaren bij Arsenal. Maar dat hoef ik een kenner als jij natuurlijk niet te vertellen
Misschien, misschien ook niet. De meningen daarover zijn verdeeld en worden voor een groot gedeelte door een voorkeur voor 010 of 020 ingekleurd. Daar in dat draadje toen riepen de "kenners" toen dat er een wereld van verschil in technisch vermogen ts Rvp en Raffie was. Het waarheidsgehalte van dat dogma weten we ook ondertussen ook alquote:
Heeft er alles mee te maken, want ik durf er mn geld op te verwedden dat RvP nooit zo door het slijk zou zijn gehaald als er niet in de media het beeld van "hopeloze Ciske de rat"-pubert over hem was opgehangen. ThnX to Foppe en Wenger dat dat waanbeeld naar het rijk er fabelen is verwezen. Go Percy Goquote:b) Arrogante kwal heeft hier weinig mee te maken. Van Persie was ook een moeilijk joch - itt Drenthe - maar hem laten gaan was wel erg dom.
*Mompelt iets over de continu positief opvallende tot uitblinkende speler bij vertegenwoordigende elftallen en jeugdtournooien van Toulouse zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat Royston wat leuke trucjes heeft laten zien op 't EK -21 heeft Real Madrid hem gehaald, of wou je zeggen dat zijn prestaties bij Feyenoord zo geweldig waren. Ik zie beelden voor me dat ie 5x in een wedstrijd buitenspel opheft
hoe wil je op die manier als BVO dan een goed opledingsinstituut voor de jeugd en nachwuchs op poten zettenquote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toulon, en je moet niet scouten op junioren niveau
Zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:12 schreef fathank het volgende:
Hij heeft weer eens gescoord. Dat wilde ik toch maar even melden, anders wordt ik dalijk aangemerkt als "Drenthe-hater"![]()
En tot zover zijn hoogtijdagen.quote:'Real Madrid wil Drenthe al kwijt'
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 27 november om 12:37
Het avontuur van Royston Drenthe bij Real Madrid gaat mogelijk korter duren dan de Nederlander had verwacht. Volgens El Mundo Deportivo is coach Bernd Schuster de jeugdinternational meer dan zat, en zal hij het bestuur verzoeken om Drenthe in de winterstop te verkopen. Klik hier! Drenthe kwam deze zomer voor dertien miljoen euro over van Feyenoord en tekende in de Spaanse hoofdstad een contract tot medio 2012. Het lijkt echter sterk dat de middenvelder deze verbintenis zal uitdienen. De 20-jarige Drenthe, die tot dusver slechts sporadisch speelminuten krijgt, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke.
Met name het optreden van de Rotterdammer tijdens de wedstrijd tegen Real Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe zat tijdens de wedstrijd in zijn straatkleren op de bank, terwijl hij ongeïnteresseerd naar de muziek uit zijn iPod luisterde. Drenthe ontbreekt dan ook in de selectie van Real die naar Duitsland afreist voor het Champions League-duel met Werder Bremen. Volgens de officiële lezing is Drenthe ziek, maar volgens El Mundo Deportivo zit er meer achter.
Schuster zou het al vroeg in het seizoen gehad hebben met zijn pupil. Volgens het Spaanse medium klopt de oefenmeester binnenkort aan bij de clubleiding, met het verzoek om Drenthe zo spoedig mogelijk van de hand te doen. Mogelijk worden de wegen dus al in de winterstop gescheiden.
Marca (Real Madrid krant) heeft alleen nieuws dat er een grote uittocht op gang is in de winterstop. Dudek, Soldado, Diarra, Baptista, Saviola en Drenthe mogen weg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef venomsnake het volgende:
MundoDeportivo is een aardig betrouwbaar krantje als het op Barcelona aankomt. Als het over Madrid gaat zou ik er niet teveel waarde aan hechten..
Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Real gaat hem echt niet verkopen, lijkt me een onzinbericht.
In de winterstop weer verhuren aan Feyenoord lijkt me wel een reele optie
Hoezo verrader?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!
Tevens zou hij dan de ontwikkeling van Bruins tegen kunnen houden.
Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.quote:
Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.
quote:Royston Drenthe blijft gewoon waar hij zit en vertrekt niet bij Real Madrid. Althans, dat stelt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens. De belangenbehartiger spreekt de eerdere berichten van El Mundo Deportivo met klem tegen en bestempelt het nieuws als 'klinkklare onzin'. "Royston heeft twee weken geleden een uitstekend gesprek gevoerd met de clubleiding van Real Madrid," aldus Lens tegenover De Telegraaf. "De club heeft daarin aangegeven dat men ontzettend tevreden over hem is. Voor een jongeling heeft hij bij Real Madrid behoorlijk wat speelminuten gemaakt."
'Verhalen over een vertrek zijn dus klinkklare onzin," stelt de belangenbehartiger van de jeugdinternational. "El Mundo Deportivo staat bekend als een echte Barcelona-krant. Hun bedoelingen zijn dus wel duidelijk." Zo stelde de Spaanse krant dat Drenthe niet aanwezig is bij het aankomende Champions League-duel van woensdag tegen Werder Bremen, omdat hij disciplinair gestraft zou zijn. "Royston heeft echter te kampen met een zware griep," verdedigt Lens zijn pupil.
El Mundo Deportivo liet in de eigen dinsdageditie weten dat Real Madrid-trainer Bernd Schuster het helemaal heeft gehad met Drenthe. Zo zou hij niet goed luisteren naar zijn oefenmeester en lak hebben aan een aantal clubregels. De 20-jarige linkspoot heeft nog een contract tot de zomer van 2012 bij De Koninklijke.
Tja, ik vond het sowieso een slechte beslissing van hem om naar Real te gaan, maar zelf ben ik niet zo 'wraakzuchtig' zeg maar. Veel Ajacieden spraken ook over Nigel de Jong zoals jij over Drenthe spreekt, maar ik heb er echt geen problemen mee. Als iemand echt weg wil moet hij gewoon weg kunnen. Als ik bij mijn werkgever weg wil, ga ik ook gewoon weg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?
Hopelijk zijn we hem over een paar jaar bij een club als Stoke City spelen.
Drenthe
quote:Chelsea keep tabs on Drenthe's Real Madrid row
Chelsea football chief Frank Arnesen is monitoring Royston Drenthe's deteriorating situation at Real Madrid.
Arnesen and Chelsea's Dutch football advisor Piet de Visser were both keen on landing Drenthe in the summer from Feyenoord, but Real clinched his signing after the U21 European Championships.
The wing-back's stay at Real has been dominated by controversy and El Mundo Deportivo says club directors are ready to cut their losses in January and offload the Holland U21 star.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |