abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54281654
Feyenoord heeft er bijzonder goed aan gedaan om iemand met zo'n instelling te verkopen nadat de prijs zo omhoog geschoten was.

Elke aandelenhandelaar zal het er ook mee eens zijn: Winst Feyenoord is enorm, meer winst kan maar risico wordt erg groot. En dat laat Drenthe dus nu zien.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_54282099
Haha Drenthe
Die kan binnenkort zijn villa in Madrid weer te koop zetten.
pi_54282293
Rolflmao, hij had volgens mij echt verwacht een basisplaats te veroveren.

Hij mag al blij zijn dat hij überhaupt met de selectie mag meetrainen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:00:48 #154
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54282332
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:54 schreef patrickt37 het volgende:

Drenthe kwaad weg van complex Real Madrid
Gepubliceerd op 31-10-07 om 11:24 door Stefan van Rijn

Royston Drenthe heeft vanmorgen kwaad het complex van zijn club, Real Madrid, verlaten. De Nederlandse middenvelder in Spaanse dienst is niet tevreden met zijn rol als 'tribunezitter'. Drenthe verliet het complex na de mededeling dat hij vanavond niet in de selectie zit.

Real Madrid komt vanavond namelijk uit tegen Valencia. Coach Schuster heeft de middenvelder blijkbaar niet nodig, en laat hem op de tribune. Drenthe wilde vervolgens geen commentaar geven aan de aanwezige pers.

Drenthe kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. In het begin van het seizoen speelde Drenthe regelmatig, en scoorde hij al in zijn eerste duel, daarna kwam hij steeds minder aan spelen toe.
Groot verschil met dit bericht idd.
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is ie kwijt? .
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:16:04 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54282538
De beste man heeft echt grootheidswaanzin.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54289824
Ach, er zijn maar weinig spelers die vrolijk zijn als ze op de tribune zitten hoor.
  maandag 5 november 2007 @ 13:45:48 #157
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54379229
quote:
Van Nistelrooy: "Drenthe gaat belangrijk worden"
05 november 2007

Royston Drenthe moet geduld hebben. Dat is het belangrijkste advies dat zijn land- en teamgenoot Ruud van Nistelrooy voor de oud-Feyenoorder heeft. Drenthe viel de afgelopen weken, tot zijn grote teleurstelling, regelmatig buiten de selectie van Real Madrid. Dat hoort er bij, zegt Van Nistelrooy op de website van Real.

"Drenthe heeft nog een lange weg te gaan. Hij is jong en heeft pas één seizoen profvoetbal in Nederland er op zitten", zegt Van Nistelrooy over zijn teamgenoot.

"Ik praat regelmatig met hem. Hij wil enorm graag voetballen, maar moet geduld hebben. Hij moet zichzelf tijd geven om vooruitgang te boeken. Momenteel werkt hij daar keihard aan. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij in de toekomst belangrijk gaat worden voor Real Madrid", aldus de spits van het Nederlands elftal.
Ruud neemt het voor hem op.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54541384
En ja hoor, vandaag heeft ie weer 2 minuten mee mogen doen.
pi_54541397
toe maar
pi_54558076
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:51 schreef DrDentz het volgende:
toe maar
Zo is van Persie ook begonnen bij Arsenal; pak em beet 2 jaar de bank warm houden en invalbeurtjes volmaken, en kijk hem nu eens (afgezien van zn knieblessure op dit moment dan). Het balletje is voor hem gaan rollen toen Foppe zei dat "Robin vooral op zn voetbalmerites beoordeeld wilt worden".

Denk dat van Nistelrooy, die Drenthe van dichtbij meemaakt er toch echt wel een beter oordeel over kan vellen dan alle voetbal"kenners" op fok! bij elkaar .
  maandag 12 november 2007 @ 21:37:05 #161
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54559910
Als je het verschil niet ziet tussen van Persie en Drenthe ben je nog stommer als Royston zelf . In tegenstelling tot onze Madrileense vriend Heeft van Persie bij Arsenal zijn kans afgewacht zonder te mekkeren, en ondertussen heel veel geleerd van Henry en Bergkamp. Royston daarentegen maakt om half 5 's nachts brokken op de weg en gaat boos weg van 't trainingscomplex..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54560236
Drenthe en Van Persie hebben zijn opgeleidt door Feyenoord en daar houdt iedere vergelijking mee op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54562167
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef fathank het volgende:
Als je het verschil niet ziet tussen van Persie en Drenthe ben je nog stommer als Royston zelf . In tegenstelling tot onze Madrileense vriend Heeft van Persie bij Arsenal zijn kans afgewacht zonder te mekkeren, en ondertussen heel veel geleerd van Henry en Bergkamp. Royston daarentegen maakt om half 5 's nachts brokken op de weg en gaat boos weg van 't trainingscomplex..
kennertje hoor.

toen van Persie voortijdig weg ging bij Feyenoord zaten mensen hem op dezelfde manier af te kraken als nu met Drenthe wordt gedaan.

En als je iets als een autoongeluk tegen Drenthe wil gebruiken, ironisch genoeg was hetzelfde van Persie overkomen in zijn eerste jaren bij Arsenal. Maar dat hoef ik een kenner als jij natuurlijk niet te vertellen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54562624
Van Piersie neukt ook lelijke neger hoeren, dus qua IQ zal het elkaar niet veel uitmaken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54562905
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef fathank het volgende:
Hij zit er mss ook nog maar een paar maanden . Jullie "kenners" hoeven niet gelijk met huilie-smilies te smijten omdat ik niet meelul met jullie kliekje hoor . Ik weet dat het lekker makkelijk en is bon ton om nu al de Oud-Hollandsche zuurpruim uit te hangen, maar dat is nog geen reden om gelijk aan iemands intellectuele capaciteiten te twijfelen. Zoals in mn vorige post aangegeven heeft RvP er wel 2 jaar over gedaan om van bankzitter tot aanvalsleider te worden, dus voor zover we parallelen mogen trekken heeft Royston voorlopig nog het tijdsvoordeel aan zn zijde. Van Nistelrooy kan voor Drenthe eenzelfde rol als Bergkamp voor van Persie toen vervullen, dus een officieuze mentor heeft hij ook al.

En wat die tabloid-verhaaltjes betreft; was het niet dat er een surveillancewagen van de Gardia Civil zich ook nogal "sportief" had gedragen? IIG bleek het "Patrick Kluivert II in de dop"-verhaal op sprookjes te berusten. Vervolgens een persschandaaltje nadat hij pissig het trainingscomplex had verlaten; IIRC was dat na de training en eindbespreking. Kijk, als hij nou kwaad van de training zelf was weggelopen, ja, dan kan ik me jullie reacties voorstellen, maar aangezien er in de media nauwelijks aandacht aan is besteed (de hollandse enclave is interessant genoeg om er hele sensatieverhalen over te schijven en aangezien dat nou niet niet gebeurd is....), houd ik het op een op verhaal half vertellen om zodoende een lekker tendensieus toontje neer te zetten. Die paar minuten die hij ondertussen weer mee heeft mogen spelen passen ook niet lekker in dat doemscenario don't ya think ?
  dinsdag 13 november 2007 @ 02:27:04 #166
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54566717
Waar komt in hemels naam die vergelijking met Van Persie vandaan? Toen Van Persie naar Arsenal ging lachtte iedereen Feyenoord uit omdat ze een van Nederlands grootste talenten lieten gaan, toen Drenthe naar Real ging lachtte iedereen Real uit omdat ze een matige hardloper aan de linkerflank voor 10 keer z'n marktwaarde gekocht hadden. Ik zie echt geen enkele parallel.
pi_54584016
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 02:27 schreef pfaf het volgende:
Waar komt in hemels naam die vergelijking met Van Persie vandaan? Toen Van Persie naar Arsenal ging lachtte iedereen Feyenoord uit omdat ze een van Nederlands grootste talenten lieten gaan, toen Drenthe naar Real ging lachtte iedereen Real uit omdat ze een matige hardloper aan de linkerflank voor 10 keer z'n marktwaarde gekocht hadden. Ik zie echt geen enkele parallel.
En daarom liep zo'n beetje iedereen in het RvP-draadje 2 jaar geleden te blaten dat Raffie zoooveeeeeel beter was zeker. Toen vonden "we" RvP ook allemaal een arrogante kwal .
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:28:29 #168
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54589594
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef harrypiel het volgende:

[..]

En daarom liep zo'n beetje iedereen in het RvP-draadje 2 jaar geleden te blaten dat Raffie zoooveeeeeel beter was zeker. Toen vonden "we" RvP ook allemaal een arrogante kwal .
a) Raffie is ook beter.
b) Arrogante kwal heeft hier weinig mee te maken. Van Persie was ook een moeilijk joch - itt Drenthe - maar hem laten gaan was wel erg dom.
pi_54646621
Drenthe: ‘Soms mis ik Feyenoord’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 16 november om 08:10

Reservespeler bij Real Madrid, onomstreden basiskracht in Jong Oranje. De tijdelijke terugkeer in Nederland doet Royston Drenthe dan ook goed. Vrijdagavond zal de oud-Feyenoorder in de basis staan tegen de leeftijdsgenoten van Jong Macedonië en hoopt hij zijn bijrol in de Spaanse hoofdstad even naar de achtergrond te verschuiven. Klik hier! De teller in het Santiago Bernabeu staat tot dus ver op 481 speelminuten, maar in de laatste weken is zijn speeltijd aanzienlijk gekelderd. Het laatste half uur tegen Espanyol (20 oktober) en vier minuten afgelopen zondag tegen Real Mallorca (11 november) waren zijn enige optredens in de afgelopen zes weken. Daarnaast zou hij ook nog eens regelmatig met een gezicht op onweer de training verlaten.

“Als voetballiefhebber wil je altijd spelen, maar ik ben nog steeds blij dat ik de stap naar Real Madrid heb gemaakt”, vertelt de jeugdinternational in De Telegraaf. “In de media verschenen een paar weken geleden berichten dat ik boos zou zijn weggelopen van een training. Dat is niet waar. Van mij wordt elke dag verwacht dat ik lach. Maar ik ga niet glimlachend rondlopen als ik somber gestemd ben.”

“De keuze om naar Real te gaan was er een van nu of nooit. Om als 20-jarige met zulke goede voetballers om je heen te spelen, is een droom die uitkomt. Ik leer heel veel op de trainingen. Ook het leven in Madrid maakt heel veel goed. Ik had onlangs een gesprek met technisch directeur Pedrag Mijatovic. Hij benadrukte dat ik geduld moet hebben en dat ik een van de toekomstige talenten van de club ben.”

“Ik heb een goede band met Ruudje. Hij heeft gelijk door te stellen dat ik rustig en geduldig moet blijven. Het zijn wijze woorden die ik wil horen. Eerlijk gezegd mis ik Feyenoord soms als ik even rustig alleen op de bank zit. Ik denk dat ze kampioen worden, omdat er zoveel veerkracht en kwaliteit in de ploeg zit. Aan het begin van het seizoen maakte ik zelfs nog deel uit van de selectie, maar je moet bepaalde keuzes in het leven maken”, aldus de 20-jarige Rotterdammer.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:51:48 #170
157922 fathank
pi_54646981
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Flashwin het volgende:

[..]

kennertje hoor.

toen van Persie voortijdig weg ging bij Feyenoord zaten mensen hem op dezelfde manier af te kraken als nu met Drenthe wordt gedaan.

En als je iets als een autoongeluk tegen Drenthe wil gebruiken, ironisch genoeg was hetzelfde van Persie overkomen in zijn eerste jaren bij Arsenal. Maar dat hoef ik een kenner als jij natuurlijk niet te vertellen
Omdat Royston wat leuke trucjes heeft laten zien op 't EK -21 heeft Real Madrid hem gehaald, of wou je zeggen dat zijn prestaties bij Feyenoord zo geweldig waren. Ik zie beelden voor me dat ie 5x in een wedstrijd buitenspel opheft
pi_54674401
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:28 schreef pfaf het volgende:
a) Raffie is ook beter.
Misschien, misschien ook niet. De meningen daarover zijn verdeeld en worden voor een groot gedeelte door een voorkeur voor 010 of 020 ingekleurd. Daar in dat draadje toen riepen de "kenners" toen dat er een wereld van verschil in technisch vermogen ts Rvp en Raffie was. Het waarheidsgehalte van dat dogma weten we ook ondertussen ook al .
quote:
b) Arrogante kwal heeft hier weinig mee te maken. Van Persie was ook een moeilijk joch - itt Drenthe - maar hem laten gaan was wel erg dom.
Heeft er alles mee te maken, want ik durf er mn geld op te verwedden dat RvP nooit zo door het slijk zou zijn gehaald als er niet in de media het beeld van "hopeloze Ciske de rat"-pubert over hem was opgehangen. ThnX to Foppe en Wenger dat dat waanbeeld naar het rijk er fabelen is verwezen. Go Percy Go !!!
pi_54694941
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat Royston wat leuke trucjes heeft laten zien op 't EK -21 heeft Real Madrid hem gehaald, of wou je zeggen dat zijn prestaties bij Feyenoord zo geweldig waren. Ik zie beelden voor me dat ie 5x in een wedstrijd buitenspel opheft
*Mompelt iets over de continu positief opvallende tot uitblinkende speler bij vertegenwoordigende elftallen en jeugdtournooien van Toulouse zijn
  zondag 18 november 2007 @ 16:26:30 #173
157922 fathank
pi_54695951
Allemaal leuk en aardig die jeugdtoernooien, maar dat betekend niet dat je het gaat redden in de boze grotemensenwereld.
pi_54695952
Toulon, en je moet niet scouten op junioren niveau
pi_54700247
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toulon, en je moet niet scouten op junioren niveau
hoe wil je op die manier als BVO dan een goed opledingsinstituut voor de jeugd en nachwuchs op poten zetten ?

@fathank:
True, maar het maakt de kans dat je een groeibriljantje spot wel een stuk groter, zeker als je de persoon in kwestie al jaren volgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')