abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54702737
En nog meer mislukken er.

En het gaat natuurlijk om versterkingen voor het eerste Harry Nak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54703779
Risico van het vak heet dat. Je hebt dezelfde risoco's als je van het "team bij elkaar kopen"-paradigma uitgaat. Is trouwens ook een zeer duur grapje als het mislukt. Voor wat betreft je 2de opmerking; Drenthe is natuurlijk gehaald met het idee van vaste kracht voor het 1ste op de middellange termijn. Dat jij het daar niet mee eens bent is een piss poor excuse om mn nick niet goed te schrijven .
  zondag 18 november 2007 @ 22:06:34 #178
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54704599
Ach.. nu al miljonair zijn echt te klagen heeft hij niet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54707156
Spelers die zich een seizoen hebben bewezen op nationaal niveau zijn minder risicovol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:12:16 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54750210
Hij heeft weer eens gescoord. Dat wilde ik toch maar even melden, anders wordt ik dalijk aangemerkt als "Drenthe-hater"
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54767797
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:12 schreef fathank het volgende:
Hij heeft weer eens gescoord. Dat wilde ik toch maar even melden, anders wordt ik dalijk aangemerkt als "Drenthe-hater"
Zo zie je maar weer . It ain't over 'till the fat lady sings
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:53:27 #182
10710 gday
propria cures
pi_54868082
Royston kan dus alvast een ticket boeken begrijp ik.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_54868186
MundoDeportivo is een aardig betrouwbaar krantje als het op Barcelona aankomt. Als het over Madrid gaat zou ik er niet teveel waarde aan hechten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:00:39 #184
157922 fathank
pi_54868195
Lijkt me wel heel sterk dattie nu weg moet. Eerst 13 miljoen betalen, en na een half seizoen de deur uit doen...
pi_54868223
quote:
'Real Madrid wil Drenthe al kwijt'
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 27 november om 12:37

Het avontuur van Royston Drenthe bij Real Madrid gaat mogelijk korter duren dan de Nederlander had verwacht. Volgens El Mundo Deportivo is coach Bernd Schuster de jeugdinternational meer dan zat, en zal hij het bestuur verzoeken om Drenthe in de winterstop te verkopen. Klik hier! Drenthe kwam deze zomer voor dertien miljoen euro over van Feyenoord en tekende in de Spaanse hoofdstad een contract tot medio 2012. Het lijkt echter sterk dat de middenvelder deze verbintenis zal uitdienen. De 20-jarige Drenthe, die tot dusver slechts sporadisch speelminuten krijgt, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke.

Met name het optreden van de Rotterdammer tijdens de wedstrijd tegen Real Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe zat tijdens de wedstrijd in zijn straatkleren op de bank, terwijl hij ongeïnteresseerd naar de muziek uit zijn iPod luisterde. Drenthe ontbreekt dan ook in de selectie van Real die naar Duitsland afreist voor het Champions League-duel met Werder Bremen. Volgens de officiële lezing is Drenthe ziek, maar volgens El Mundo Deportivo zit er meer achter.

Schuster zou het al vroeg in het seizoen gehad hebben met zijn pupil. Volgens het Spaanse medium klopt de oefenmeester binnenkort aan bij de clubleiding, met het verzoek om Drenthe zo spoedig mogelijk van de hand te doen. Mogelijk worden de wegen dus al in de winterstop gescheiden.
En tot zover zijn hoogtijdagen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:36:10 #186
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_54868820
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef venomsnake het volgende:
MundoDeportivo is een aardig betrouwbaar krantje als het op Barcelona aankomt. Als het over Madrid gaat zou ik er niet teveel waarde aan hechten..
Marca (Real Madrid krant) heeft alleen nieuws dat er een grote uittocht op gang is in de winterstop. Dudek, Soldado, Diarra, Baptista, Saviola en Drenthe mogen weg.

Lijkt me sterk dat Drenthe verkocht wordt. Verhuren zou slimer zijn. Laat hem maar bikkelen bij Real Murcia ofzo
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_54868923
Bij real madrid al diva gedrag tonen
AFC AJAX
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:04:21 #188
157922 fathank
pi_54869298
Dat bedoelde Royston dus met "Met Hiphop naar de top" (heeft ooit een keer in de VI gestaan )
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:17:33 #189
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54869552
Real gaat hem echt niet verkopen, lijkt me een onzinbericht.

In de winterstop weer verhuren aan Feyenoord lijkt me wel een reele optie
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_54869805
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Real gaat hem echt niet verkopen, lijkt me een onzinbericht.

In de winterstop weer verhuren aan Feyenoord lijkt me wel een reele optie
Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!
Tevens zou hij dan de ontwikkeling van Bruins tegen kunnen houden.
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:45:13 #191
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_54870080
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!
Tevens zou hij dan de ontwikkeling van Bruins tegen kunnen houden.
Hoezo verrader?
pi_54870184
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:45 schreef Messenga het volgende:

[..]

Hoezo verrader?
Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:00:42 #193
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_54870359
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.
pi_54870561
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.
Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?
Hopelijk zijn we hem over een paar jaar bij een club als Stoke City spelen.
Drenthe
pi_54870563
quote:
Royston Drenthe blijft gewoon waar hij zit en vertrekt niet bij Real Madrid. Althans, dat stelt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens. De belangenbehartiger spreekt de eerdere berichten van El Mundo Deportivo met klem tegen en bestempelt het nieuws als 'klinkklare onzin'. "Royston heeft twee weken geleden een uitstekend gesprek gevoerd met de clubleiding van Real Madrid," aldus Lens tegenover De Telegraaf. "De club heeft daarin aangegeven dat men ontzettend tevreden over hem is. Voor een jongeling heeft hij bij Real Madrid behoorlijk wat speelminuten gemaakt."

'Verhalen over een vertrek zijn dus klinkklare onzin," stelt de belangenbehartiger van de jeugdinternational. "El Mundo Deportivo staat bekend als een echte Barcelona-krant. Hun bedoelingen zijn dus wel duidelijk." Zo stelde de Spaanse krant dat Drenthe niet aanwezig is bij het aankomende Champions League-duel van woensdag tegen Werder Bremen, omdat hij disciplinair gestraft zou zijn. "Royston heeft echter te kampen met een zware griep," verdedigt Lens zijn pupil.

El Mundo Deportivo liet in de eigen dinsdageditie weten dat Real Madrid-trainer Bernd Schuster het helemaal heeft gehad met Drenthe. Zo zou hij niet goed luisteren naar zijn oefenmeester en lak hebben aan een aantal clubregels. De 20-jarige linkspoot heeft nog een contract tot de zomer van 2012 bij De Koninklijke.
pi_54872818
Goh wie had dit nou niet zien aankomen .
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:52:41 #197
10710 gday
propria cures
pi_54873268
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?
Hopelijk zijn we hem over een paar jaar bij een club als Stoke City spelen.
Drenthe
Tja, ik vond het sowieso een slechte beslissing van hem om naar Real te gaan, maar zelf ben ik niet zo 'wraakzuchtig' zeg maar. Veel Ajacieden spraken ook over Nigel de Jong zoals jij over Drenthe spreekt, maar ik heb er echt geen problemen mee. Als iemand echt weg wil moet hij gewoon weg kunnen. Als ik bij mijn werkgever weg wil, ga ik ook gewoon weg.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_54873288
Real gaat hem echt niet verkopen
pi_54873541
voor wat het waard is dan:
quote:
Chelsea keep tabs on Drenthe's Real Madrid row

Chelsea football chief Frank Arnesen is monitoring Royston Drenthe's deteriorating situation at Real Madrid.
Arnesen and Chelsea's Dutch football advisor Piet de Visser were both keen on landing Drenthe in the summer from Feyenoord, but Real clinched his signing after the U21 European Championships.

The wing-back's stay at Real has been dominated by controversy and El Mundo Deportivo says club directors are ready to cut their losses in January and offload the Holland U21 star.
pi_54874072
Waarom zou Real Drenthe niet verkopen? Om even puur objectief te zijn geloof ik gewoon niet in die jongen, hij kan hard rennen maar struikelt over zijn benen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')