Zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:12 schreef fathank het volgende:
Hij heeft weer eens gescoord. Dat wilde ik toch maar even melden, anders wordt ik dalijk aangemerkt als "Drenthe-hater"![]()
En tot zover zijn hoogtijdagen.quote:'Real Madrid wil Drenthe al kwijt'
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 27 november om 12:37
Het avontuur van Royston Drenthe bij Real Madrid gaat mogelijk korter duren dan de Nederlander had verwacht. Volgens El Mundo Deportivo is coach Bernd Schuster de jeugdinternational meer dan zat, en zal hij het bestuur verzoeken om Drenthe in de winterstop te verkopen. Klik hier! Drenthe kwam deze zomer voor dertien miljoen euro over van Feyenoord en tekende in de Spaanse hoofdstad een contract tot medio 2012. Het lijkt echter sterk dat de middenvelder deze verbintenis zal uitdienen. De 20-jarige Drenthe, die tot dusver slechts sporadisch speelminuten krijgt, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke.
Met name het optreden van de Rotterdammer tijdens de wedstrijd tegen Real Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe zat tijdens de wedstrijd in zijn straatkleren op de bank, terwijl hij ongeïnteresseerd naar de muziek uit zijn iPod luisterde. Drenthe ontbreekt dan ook in de selectie van Real die naar Duitsland afreist voor het Champions League-duel met Werder Bremen. Volgens de officiële lezing is Drenthe ziek, maar volgens El Mundo Deportivo zit er meer achter.
Schuster zou het al vroeg in het seizoen gehad hebben met zijn pupil. Volgens het Spaanse medium klopt de oefenmeester binnenkort aan bij de clubleiding, met het verzoek om Drenthe zo spoedig mogelijk van de hand te doen. Mogelijk worden de wegen dus al in de winterstop gescheiden.
Marca (Real Madrid krant) heeft alleen nieuws dat er een grote uittocht op gang is in de winterstop. Dudek, Soldado, Diarra, Baptista, Saviola en Drenthe mogen weg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef venomsnake het volgende:
MundoDeportivo is een aardig betrouwbaar krantje als het op Barcelona aankomt. Als het over Madrid gaat zou ik er niet teveel waarde aan hechten..
Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Real gaat hem echt niet verkopen, lijkt me een onzinbericht.
In de winterstop weer verhuren aan Feyenoord lijkt me wel een reele optie
Hoezo verrader?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Optyfen met die verrader! Hij wilde als het nodig was een rechtzaak tegen Feyenoord aanspannen!
Tevens zou hij dan de ontwikkeling van Bruins tegen kunnen houden.
Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.quote:
Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Feyenoord hem niet naar Madrid had laten gaan omdat ze meer geld wilde hebben voor hem, dan wilde hij desnoods een rechtzaak aanspannen tegen Feyenoord. Feyenoord de club waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is zijn goed recht om naar Real te gaan hoor. Ik begrijp dat Feyenoord er alles tegen wil doen, maar op een gegeven moment moet je iemand laten gaan.. zie bijv. Sneijder.
quote:Royston Drenthe blijft gewoon waar hij zit en vertrekt niet bij Real Madrid. Althans, dat stelt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens. De belangenbehartiger spreekt de eerdere berichten van El Mundo Deportivo met klem tegen en bestempelt het nieuws als 'klinkklare onzin'. "Royston heeft twee weken geleden een uitstekend gesprek gevoerd met de clubleiding van Real Madrid," aldus Lens tegenover De Telegraaf. "De club heeft daarin aangegeven dat men ontzettend tevreden over hem is. Voor een jongeling heeft hij bij Real Madrid behoorlijk wat speelminuten gemaakt."
'Verhalen over een vertrek zijn dus klinkklare onzin," stelt de belangenbehartiger van de jeugdinternational. "El Mundo Deportivo staat bekend als een echte Barcelona-krant. Hun bedoelingen zijn dus wel duidelijk." Zo stelde de Spaanse krant dat Drenthe niet aanwezig is bij het aankomende Champions League-duel van woensdag tegen Werder Bremen, omdat hij disciplinair gestraft zou zijn. "Royston heeft echter te kampen met een zware griep," verdedigt Lens zijn pupil.
El Mundo Deportivo liet in de eigen dinsdageditie weten dat Real Madrid-trainer Bernd Schuster het helemaal heeft gehad met Drenthe. Zo zou hij niet goed luisteren naar zijn oefenmeester en lak hebben aan een aantal clubregels. De 20-jarige linkspoot heeft nog een contract tot de zomer van 2012 bij De Koninklijke.
Tja, ik vond het sowieso een slechte beslissing van hem om naar Real te gaan, maar zelf ben ik niet zo 'wraakzuchtig' zeg maar. Veel Ajacieden spraken ook over Nigel de Jong zoals jij over Drenthe spreekt, maar ik heb er echt geen problemen mee. Als iemand echt weg wil moet hij gewoon weg kunnen. Als ik bij mijn werkgever weg wil, ga ik ook gewoon weg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en? Moet je dan maar een rechtzaak tegen de club aanspannen die jou de kans heeft gegeven om prof te worden?
Hopelijk zijn we hem over een paar jaar bij een club als Stoke City spelen.
Drenthe
quote:Chelsea keep tabs on Drenthe's Real Madrid row
Chelsea football chief Frank Arnesen is monitoring Royston Drenthe's deteriorating situation at Real Madrid.
Arnesen and Chelsea's Dutch football advisor Piet de Visser were both keen on landing Drenthe in the summer from Feyenoord, but Real clinched his signing after the U21 European Championships.
The wing-back's stay at Real has been dominated by controversy and El Mundo Deportivo says club directors are ready to cut their losses in January and offload the Holland U21 star.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |