en wat dacht je van het lieve kaartje voor de dikke Dobdame?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef Lobasca het volgende:
Waar is die brief van DOB dat Amanda zo tevreden is met haar haarkleur?!!!![]()
Maar hij wil niet teveel helpen , omdat hij niet de schuld wil krijgen als het weer fout gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef ericahysterica het volgende:
brian het komt allemaal wel goed![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook al (dat het echte mannen zijn). Bij Dennix heb ik nog niets mannelijks kunnen ontdekken. Die eerste foto die ik van hem zag, ik schrok echt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Aan Dennis vind ik helemaal niets aantrekkelijk.
Geef mij maar Mitch of Dimitri. Dat zijn mannen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Dimitri scheert zijn borsthaar niet weg.
Een pluspunt.
Tuurlijk doet hij dat wel , ga me niet vertellen dat dat kleine beetje haar van al zijn levensjaren zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Dimitri scheert zijn borsthaar niet weg.
Een pluspunt.
Volgens mij blijft hij de hele dag poetsen, hoeft ie nix te zeggen.quote:
Vanaf dat Dennix binnen kwam zat hij al vol haat tegen huub. Gaf hem totaal geen kans. Hoe vaak ik Dennis met de anderen, nooit alleen Huub of Lieke in een groep heb zien aanvallen is niet te tellen. Dus nee Ik heb totaal geen medelijden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
Een week geleden gunde ik Dennix al het naars van de kooi. Nu iedereen tegen hem gaat begin ik het toch weer zielig te vinden. Huub bv kan hem makkelijk alleen aan, veel leuker dan met z'n allen
Laat um de plaat poetsen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij de hele dag poetsen, hoeft ie nix te zeggen.
men moet doen waar men goed in isquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij de hele dag poetsen, hoeft ie nix te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |