quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we het dan vandaag meemaken dat haar haar bij bosjes uitvalt?
Doet schietgebedje.
Goedemorgen, ik wacht, net als Cc, op het uitvallen van het haar van Amanda.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:36 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie weer de witte draadjes van de extentions zitten![]()
goedemorgen allen
En hij kan zijn lachen niet inhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:38 schreef Meganog het volgende:
Brian trekt gekke gezichten in de camera: "Huil maar schatje. Ik ben er voor je en ook voor je haartjes".
En wie had deze kleur erin gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef ericahysterica het volgende:
neehhhhhhhhh kutkleur boehoehoe ik wil het weer blond NU!
Aan Dennis vind ik helemaal niets aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat er WEL aantrekkelijk is aan die jongen? Ik als man kan vaak ook wel zien of een man mooi is of niet. Maar bij deze knakker zie ik het niet hoor.
In tijden van oorlog is Amanda een van de eersten die met de vijand heult. Om na de oorlog kaalgeschoren te wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef Johnny_Berra het volgende:
hoe zou Amanda reageren in tijden van echte stress? Bv in oorlog ofzo. Vraag ik me echt af bij een meisje wat haarkleur tot prioriteit nummer 1 maakt in het leven.
God straft meteen. Moet je maar niet zo zeiken op het uiterlijk van Lieke.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Mwaaaahhh...ik ben zo zielig...
Simpel; iedereen hamstert dan voedsel en Amanda haarverf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef Johnny_Berra het volgende:
hoe zou Amanda reageren in tijden van echte stress? Bv in oorlog ofzo. Vraag ik me echt af bij een meisje wat haarkleur tot prioriteit nummer 1 maakt in het leven.
Nope, volgende week weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef ericahysterica het volgende:
btw kwam kapper Stan vandaag?
Volgende week pas weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef ericahysterica het volgende:
btw kwam kapper Stan vandaag?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tijden van oorlog is Amanda een van de eersten die met de vijand heult. Om na de oorlog kaalgeschoren te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |