Huub zei het ook treffend; wannabe mooiboy.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Wat is dat toch met Dennis mooiboyCheck die dubbele onderkin alleen al.
Stanley heeft niets fout gedaan, alleen was de kleur niet naar de wens van de dames.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Die DOB-amateurs denken echt dat ze de kapperswijsheid in pacht hebben? Alsof, als zij wegblijven, niemand anders die honeurs kan waarnemen.
Over het paard getilde amateurs.
Die schichtige paniek in zijn ogen maakt hem ook niet aantrekkelijker denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Wat is dat toch met Dennis mooiboyCheck die dubbele onderkin alleen al.
Een man die maatje 40 van schoenen heeft is voor mij ook een minpunt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die schichtige paniek in zijn ogen maakt hem ook niet aantrekkelijker denk ik.
quote:
Kan iemand mij vertellen wat er WEL aantrekkelijk is aan die jongen? Ik als man kan vaak ook wel zien of een man mooi is of niet. Maar bij deze knakker zie ik het niet hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Een man die maatje 40 van schoenen heeft is voor mij ook een minpunt.
Zullen we het dan vandaag meemaken dat haar haar bij bosjes uitvalt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:34 schreef Meganog het volgende:
Amanda voelt zich weer kut door de kleur van haar haar.
En gaat weer verven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |