en wat dacht je van het lieve kaartje voor de dikke Dobdame?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef Lobasca het volgende:
Waar is die brief van DOB dat Amanda zo tevreden is met haar haarkleur?!!!![]()
Maar hij wil niet teveel helpen , omdat hij niet de schuld wil krijgen als het weer fout gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef ericahysterica het volgende:
brian het komt allemaal wel goed![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook al (dat het echte mannen zijn). Bij Dennix heb ik nog niets mannelijks kunnen ontdekken. Die eerste foto die ik van hem zag, ik schrok echt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Aan Dennis vind ik helemaal niets aantrekkelijk.
Geef mij maar Mitch of Dimitri. Dat zijn mannen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Dimitri scheert zijn borsthaar niet weg.
Een pluspunt.
Tuurlijk doet hij dat wel , ga me niet vertellen dat dat kleine beetje haar van al zijn levensjaren zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Dimitri scheert zijn borsthaar niet weg.
Een pluspunt.
Volgens mij blijft hij de hele dag poetsen, hoeft ie nix te zeggen.quote:
Vanaf dat Dennix binnen kwam zat hij al vol haat tegen huub. Gaf hem totaal geen kans. Hoe vaak ik Dennis met de anderen, nooit alleen Huub of Lieke in een groep heb zien aanvallen is niet te tellen. Dus nee Ik heb totaal geen medelijden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
Een week geleden gunde ik Dennix al het naars van de kooi. Nu iedereen tegen hem gaat begin ik het toch weer zielig te vinden. Huub bv kan hem makkelijk alleen aan, veel leuker dan met z'n allen
Laat um de plaat poetsen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij de hele dag poetsen, hoeft ie nix te zeggen.
men moet doen waar men goed in isquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij de hele dag poetsen, hoeft ie nix te zeggen.
een paar jaar...quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Nog een paar jaar...dan is ze kaal...........
Ik dacht ff dat Brian een grapje maakte...maar Nix moest echt oprotten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:49 schreef farceman het volgende:
Hahaha Nix wordt weer weggestuurd bij Amanda uit kapsalon
Haha prachtige capquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Mwaaaahhh...ik ben zo zielig...
Ik heb hier ook op gewacht en wacht idd ook tot wanneer het delletje haar beurt is. Maar toch als het eenmaal zover is krijg ik toch medelijden, zwak he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Vanaf dat Dennix binnen kwam zat hij al vol haat tegen huub. Gaf hem totaal geen kans. Hoe vaak ik Dennis met de anderen, nooit alleen Huub of Lieke in een groep heb zien aanvallen is niet te tellen. Dus nee Ik heb totaal geen medelijden.![]()
Wacht alleen op het moment dat Amanda aan de beurt is
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tijden van oorlog is Amanda een van de eersten die met de vijand heult. Om na de oorlog kaalgeschoren te worden.
Hij gaat op de wachtlijst...eerst sporten en wellicht vanmiddagquote:
Door Nadia?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef farceman het volgende:
Hhah die Nix heel bang; wanneer gaan we praten en hij wordt gewoon afgewimpeld
Ik snap je wel. Ik heb daar ook wel last van. Misschien komt het omdat ik de streams niet zie, alleen lees.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik heb hier ook op gewacht en wacht idd ook tot wanneer het delletje haar beurt is. Maar toch als het eenmaal zover is krijg ik toch medelijden, zwak he.
Ik haat hem echt erg maar met z'n allen tegen 1 trek ik slecht.
Wat ergquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat op de wachtlijst...eerst sporten en wellicht vanmiddag![]()
Ach er zijn hier altijd nog 3 die hard fans van hem... mannen weliswaar maar dat is dan ook de catergorie waar nix eens beter in kan gaan rondshoppen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat ergZouden er nu veel vrouwen teleurgesteld voor de streams zitten nu Denniks zo'n pussy blijkt te zijn.
Of gaan ze nu massaal reageren op zijn filmpje, wij zijn zo onvoorspelbaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |