Met zoveel caps is het zonde om geen COS te openenquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Sug4r het volgende:
Ik wist het wel, je had weer veel mooie caps gemaakt dus een nieuwe COS van jou
Eet smakelijk, drink minstens zo aangenaam en tot spoedig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix ..... Or not to deNix ......
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met zoveel caps is het zonde om geen COS te openen![]()
Laten we ons geen zorgen maken dat nieuwe topics 10 minuten te vroeg worden geopend. Dat is immers een geweldige manier om nooit vertoonde caps alsnog naar de voorgrond te brengen. Het openen van een topic is een geweldig podium voor cap-artiesten. Dat moeten we koesteren ........quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Sug4r het volgende:
Ik wist het wel, je had weer veel mooie caps gemaakt dus een nieuwe COS van jou
denk je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:31 schreef farceman het volgende:
Jaap schreeuwt echt super hard slaap lekker en Nix ligt helemaal verstijfd van angst in zijn bed en durft niet e reageren
Mij hoor je niet klagen hoor.........quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we ons geen zorgen maken dat nieuwe topics 10 minuten te vroeg worden geopend. Dat is immers een geweldige manier om nooit vertoonde caps alsnog naar de voorgrond te brengen. Het openen van een topic is een geweldig podium voor cap-artiesten. Dat moeten we koesteren ........
Hij bedoelt het goed, denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor.........
Beiden bedoelden het positief.quote:
Ik heb HELEMAAL GEEN verstand van meissies, maar kan me er wat bij voorstellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:42 schreef Verida het volgende:
Misschien was het niet het niet durven, maar het absoluut niet willen, eigenlijk is dus niet alleen dennis vannacht voor lul gezet, maar nadia zal ook wel flink teleurgesteld zijn dat al haar gewapper met wimpers geen effect heeft gehad op dimitri
Mogguh,quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen allen. Ik zit te wachten op een gezellig ontbijt van de wannabees en vooral op de confrontatie tussen Dennix en Dimitri, ik ben benieuwd.
![]()
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENSTquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen allen. Ik zit te wachten op een gezellig ontbijt van de wannabees en vooral op de confrontatie tussen Dennix en Dimitri, ik ben benieuwd.
![]()
No sex in the masterbedroom dus? Ook geen pogingen daartoe?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
![]()
Nix is totaal lamgeslagen, die gaat nix zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
No sex in the masterbedroom dus? Ook geen pogingen daartoe?
Ik denk niet dat Dennis de confrontatie aangaat. Verschuilt zich waarschijnlijk achter De Telegraaf en Jaap.
Heeft ze nu tegen Dimitri gezegd dat hij de vader van haar kinderen moet worden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:34 schreef schatje het volgende:
Dennis had nog zo gehoopt dat Nadia vannacht tijdens de seks zou roepen dat hij de vader van haar kinderen moet worden. Alleen kwam er geen seks.
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heeft ze nu tegen Dimitri gezegd dat hij de vader van haar kinderen moet worden?
HET - IK HEB GEEN ZIN OM OP TE STAANquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis heeft nog geen zin om op te staan
[afbeelding]
Goh Palma die een keer uitspreekt wat wij denkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Palma tegen Dennis: "Jij bent ook een watje, dat je dit toelaat".
Dat is lang geleden zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:39 schreef cobain94 het volgende:
[..]
HET - IK HEB GEEN ZIN OM OP TE STAAN
(B. Bouber)
Fontana 278 115 YF
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat haar haar weer verven, ze vindt het een kutkleur![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:43 schreef Dreamboy het volgende:
Huup tegen Dimitri. hebben jullie gezoent.
D. Ja maar we hebben afgesproken om niets te zeggen.
tegen Brian lukt het hem ook aardig om zijn mond te houden......NOTquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar houdt ie zich prima aan, aan die afspraak.
Die jonguh is gewoon op.Al wil hij het zelf nog niet zo zien..quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef DrsH het volgende:
Ik ga er voor de volledigheid maar even vanuit dat Dennix zijn langste tijd in de kooi gehad heeft
Dat klopt maar het valt ook niet mee om langdurig van de borstvoeding te blijven verstokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Die jonguh is gewoon op.Al wil hij het zelf nog niet zo zien..
Wat zien jullie toch in Dimitri, ik snap er niks van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:48 schreef Vandaag... het volgende:
´t is een beetje een joche maar leuk om naar te kijken
[afbeelding]
Was meer iets voor eric geweest..quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:48 schreef Vandaag... het volgende:
´t is een beetje een joche maar leuk om naar te kijken
[afbeelding]
Alleen is het niet zo dat Dennixje op enige andere opties in zijn repertoir kon terugvallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dennix heeft het goed aangepakt, Nadia kan het niet verkroppen dat hij niets deed om het tegen te houden. Klasse
Dat moet hij vooral volhouden en lekker gaan daten met andere vrouwenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dennix heeft het goed aangepakt, Nadia kan het niet verkroppen dat hij niets deed om het tegen te houden. Klasse
Hij heeft natuurlijk ook zoveel actie ondernomen in het huis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef cobain94 het volgende:
Die jonguh is gewoon op.Al wil hij het zelf nog niet zo zien..
Hij knalt zich kapot en doet zijn ding, sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook zoveel actie ondernomen in het huis.
100%.
Hmm ja klopt. Gelukkig voor hem een goede (en enige) optie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen is het niet zo dat Dennixje op enige andere opties in zijn repertoir kon terugvallen.
Juist daarom is hij op..vorbei,afgelopen,gone,moi,nix nadda noppes...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook zoveel actie ondernomen in het huis.
100%.
Ik let er nooit op wat mannen in hun boxer hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zo nieuwschierig als ik ben; Op die ene foto zie ik het niet goed genoeg , maar had Dimitri in zijn boxer iets te bieden en zijn zijn praatjes waar of is het bullshit??
Hij heeft eens verteld dat hij een grote lul heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zien jullie toch in Dimitri, ik snap er niks van?![]()
Stanley komt volgende week pas weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
Komt er vandaag een kapper?
(En nee, daar bedoel ik niet Amanda -drie jaar kapperschool- Balk mee)
Nou, dit is wel een erg gekleurde waarheid. Volgens mij was hij gisteren gewoon bang voor sancties en belde hij daarom.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef schatje het volgende:
Dennis werd gisteren naar achteren roepen. Vast dat ie actie moest ondernemen. Even later belde hij naar de Febo of het goed was wat ie deed met de roos. Vervolgens opnieuw een streamlock.
Volgens mij niet, Stanley niet iig, misschien dat DOB de noodkreten van Amanda hoort en besluiten om haar haar voor de zoveelste keer te verkrachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
Komt er vandaag een kapper?
(En nee, daar bedoel ik niet Amanda -drie jaar kapperschool- Balk mee)
datquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij heeft eens verteld dat hij een grote lul heeft.![]()
En Dennix een mooi lulletje en een grote neus, bummer!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:58 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat![]()
en hij heeft een mooi neusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |