Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heeft ze nu tegen Dimitri gezegd dat hij de vader van haar kinderen moet worden?
HET - IK HEB GEEN ZIN OM OP TE STAANquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis heeft nog geen zin om op te staan
[afbeelding]
Goh Palma die een keer uitspreekt wat wij denkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Palma tegen Dennis: "Jij bent ook een watje, dat je dit toelaat".
Dat is lang geleden zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:39 schreef cobain94 het volgende:
[..]
HET - IK HEB GEEN ZIN OM OP TE STAAN
(B. Bouber)
Fontana 278 115 YF
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat haar haar weer verven, ze vindt het een kutkleur![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:43 schreef Dreamboy het volgende:
Huup tegen Dimitri. hebben jullie gezoent.
D. Ja maar we hebben afgesproken om niets te zeggen.
tegen Brian lukt het hem ook aardig om zijn mond te houden......NOTquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar houdt ie zich prima aan, aan die afspraak.
Die jonguh is gewoon op.Al wil hij het zelf nog niet zo zien..quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef DrsH het volgende:
Ik ga er voor de volledigheid maar even vanuit dat Dennix zijn langste tijd in de kooi gehad heeft
Dat klopt maar het valt ook niet mee om langdurig van de borstvoeding te blijven verstokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Die jonguh is gewoon op.Al wil hij het zelf nog niet zo zien..
Wat zien jullie toch in Dimitri, ik snap er niks van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:48 schreef Vandaag... het volgende:
´t is een beetje een joche maar leuk om naar te kijken
[afbeelding]
Was meer iets voor eric geweest..quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:48 schreef Vandaag... het volgende:
´t is een beetje een joche maar leuk om naar te kijken
[afbeelding]
Alleen is het niet zo dat Dennixje op enige andere opties in zijn repertoir kon terugvallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dennix heeft het goed aangepakt, Nadia kan het niet verkroppen dat hij niets deed om het tegen te houden. Klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |