Met zoveel caps is het zonde om geen COS te openenquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Sug4r het volgende:
Ik wist het wel, je had weer veel mooie caps gemaakt dus een nieuwe COS van jou
Eet smakelijk, drink minstens zo aangenaam en tot spoedig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix ..... Or not to deNix ......
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met zoveel caps is het zonde om geen COS te openen![]()
Laten we ons geen zorgen maken dat nieuwe topics 10 minuten te vroeg worden geopend. Dat is immers een geweldige manier om nooit vertoonde caps alsnog naar de voorgrond te brengen. Het openen van een topic is een geweldig podium voor cap-artiesten. Dat moeten we koesteren ........quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Sug4r het volgende:
Ik wist het wel, je had weer veel mooie caps gemaakt dus een nieuwe COS van jou
denk je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:31 schreef farceman het volgende:
Jaap schreeuwt echt super hard slaap lekker en Nix ligt helemaal verstijfd van angst in zijn bed en durft niet e reageren
Mij hoor je niet klagen hoor.........quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we ons geen zorgen maken dat nieuwe topics 10 minuten te vroeg worden geopend. Dat is immers een geweldige manier om nooit vertoonde caps alsnog naar de voorgrond te brengen. Het openen van een topic is een geweldig podium voor cap-artiesten. Dat moeten we koesteren ........
Hij bedoelt het goed, denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor.........
Beiden bedoelden het positief.quote:
Ik heb HELEMAAL GEEN verstand van meissies, maar kan me er wat bij voorstellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:42 schreef Verida het volgende:
Misschien was het niet het niet durven, maar het absoluut niet willen, eigenlijk is dus niet alleen dennis vannacht voor lul gezet, maar nadia zal ook wel flink teleurgesteld zijn dat al haar gewapper met wimpers geen effect heeft gehad op dimitri
Mogguh,quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen allen. Ik zit te wachten op een gezellig ontbijt van de wannabees en vooral op de confrontatie tussen Dennix en Dimitri, ik ben benieuwd.
![]()
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENSTquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen allen. Ik zit te wachten op een gezellig ontbijt van de wannabees en vooral op de confrontatie tussen Dennix en Dimitri, ik ben benieuwd.
![]()
No sex in the masterbedroom dus? Ook geen pogingen daartoe?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
![]()
Nix is totaal lamgeslagen, die gaat nix zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
No sex in the masterbedroom dus? Ook geen pogingen daartoe?
Ik denk niet dat Dennis de confrontatie aangaat. Verschuilt zich waarschijnlijk achter De Telegraaf en Jaap.
Heeft ze nu tegen Dimitri gezegd dat hij de vader van haar kinderen moet worden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:34 schreef schatje het volgende:
Dennis had nog zo gehoopt dat Nadia vannacht tijdens de seks zou roepen dat hij de vader van haar kinderen moet worden. Alleen kwam er geen seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |