Was nog irritanter dan vanavond, en ontweek vragen over zn cluppie Utrecht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er dan ? Heb niet kunnen kijken.
Ja dat kan je ook over Kaka gaan zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en nu? Allemaal leuk en aardig die prachtige compilaties, maar dat is geen reden voor slagen in NL.
Was bij Wolfsburg de topaankoop (iets van 15 miljoen Euro + heel vet salaris). Heeft daar weinig tot niets gebracht en speelt schijnbaar bij Zaragoza ook niet. Kortom : groot talent (geweest) maar maakt het niet in Europa. Zou er niet teveel geld aan uitgeven in ieder geval als ik Ajax was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bewezen bij Wolfsburg?Vandaar dat ie al heel snel weg was zeker?
![]()
![]()
Kaka vergelijken met een speler als hemquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook over Kaka gaan zeggen.
Het blijft gewoon een feit dat het een redelijk grote naam is en dat hij hem gewoon moet kennen.
Hij heeft ook nog nooit zoveel gepraat in Voetbal Insite. Kost energie.quote:
Kijk eens, iemand die hem bij Wolfsburg ook in de gaten heeft gehoudenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was bij Wolfsburg de topaankoop (iets van 15 miljoen Euro + heel vet salaris). Heeft daar weinig tot niets gebracht en speelt schijnbaar bij Zaragoza ook niet. Kortom : groot talent (geweest) maar maakt het niet in Europa. Zou er niet teveel geld aan uitgeven in ieder geval als ik Ajax was.
Toen Wolfsburg hem kocht was het opzienbarend. Er was vanuit gegaan dat hij naar de absolute top zou gaan maar Wolfsburg was deze clubs schijnbaar te snel af (met een mega transfer voor Wolfsburg begrippen). Hij is me daarna eerlijk gezegd niet opgevallen bij Wolfsburg. Geen goed teken dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens, iemand die hem bij Wolfsburg ook in de gaten heeft gehouden![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Gelderland het volgende:
die Willem hé, zit al 30 min. tussen en tijdens de gesprekken lekker nootjes te vreten![]()
Hij hing daar ook nog eens de ster uit, voelde zich keer op keer onbegrepen. Ajax heeft niets aan zulke gasten. Al is hij wel een verfijnde voetballer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens, iemand die hem bij Wolfsburg ook in de gaten heeft gehouden![]()
Dank de verantwoordelijke manager bij RTL dat ze Barend daar weg hebben gehaald.quote:
Volgende week staat er dan ook een schaaltje pruimen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Willem is een stuk beter te pruimen deze week.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Willem is een stuk beter te pruimen deze week.
Loopt achter de schermen dokus uit te hangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef Flyduck het volgende:
is die barbara barend nu werkloos?
Al was ze pottenbakker, als ze maar uit het voetbal is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef Flyduck het volgende:
is die barbara barend nu werkloos?
Ja ga je nou niet dom voordoen, mijn reactie met Kaka was natuurlijk een reactie dat jij zei dat een compilatiefilmpje niks zeggen, dan zeg ik: dan kan je dat over Kaka ook zeggen, terwijl dit punt voort kwam uit de discussie of Johan hem wel had moeten kennen wat de basis was. Iets waar ik duidelijk van mening ben dat hij dat wel moet kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kaka vergelijken met een speler als hemKaka is een wereldvoetballer die lang en breed zich heeft bewezen. Maar daar ging het niet om volgens mij. Die opmerking van me sloeg op het feit om compilaties te gaan tonen van spelers die bij vele niet zijn bekend. Ja een aantal hoogtepunten, maar dan houdt het ook op
Ik vind pottenbakker in deze wel een leuke woordspelingquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Al was ze pottenbakker, als ze maar uit het voetbal is.
Idd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Willem is er erg leuk vandaag. En Johan is ook weer prima in vorm.
Ik vind studio voetbal maar een slappe hap vergeleken met dit programma
Smaken verschillen schijnbaar. Studio voetbal is stukken beter.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Willem is er erg leuk vandaag. En Johan is ook weer prima in vorm.
Ik vind studio voetbal maar een slappe hap vergeleken met dit programma
Was ook zo bedoeldquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind pottenbakker in deze wel een leuke woordspeling
Een compilatie van een speler die bij geen één club potten heeft weten te breken zegt geen drol nee. En dan kan je wel mooi een aantal hoogtepunten uit zijn, niet al te bijzondere, carrière erbij gaanhalen maar dat verandert niks aan zijn prestaties tot dusver. Een speler die bij meerdere clubs hopeloos heeft gefaald is geen reden om een speler van naam te kennen. De opmerking van Snor is in dit geval niet eens zo heel gekquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja ga je nou niet dom voordoen, mijn reactie met Kaka was natuurlijk een reactie dat jij zei dat een compilatiefilmpje niks zeggen, dan zeg ik: dan kan je dat over Kaka ook zeggen, terwijl dit punt voort kwam uit de discussie of Johan hem wel had moeten kennen wat de basis was. Iets waar ik duidelijk van mening ben dat hij dat wel moet kunnen.
Leer eerst eens fatsoenlijk beredeneringen te weerleggen.![]()
Inhoudelijk imo beter, maar qua entertainment wint VI het op alle fronten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Smaken verschillen schijnbaar. Studio voetbal is stukken beter.
Studio Randverschijnselen bedoel je.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Smaken verschillen schijnbaar. Studio voetbal is stukken beter.
Ja blijf je maar lekker dom voordoen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een compilatie van een speler die bij geen één club potten heeft weten te breken zegt geen drol nee. En dan kan je wel mooi een aantal hoogtepunten uit zijn, niet al te bijzondere, carrière erbij gaanhalen maar dat verandert niks aan zijn prestaties tot dusver. Een speler die bij meerdere clubs hopeloos heeft gefaald is geen reden om een speler van naam te kennen. De opmerking van Snor is in dit geval niet eens zo heel gek
Toch prachtig om te lezen dat jij zogenaamd het rechterhand van Piet de Visser bent en een oogje hebt op de ''grote'' talenten uit Argentinië![]()
Morgen maar een fantopic openenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:40 schreef knnth het volgende:
Erg mooi ja! Die van vorige week was nog net iets mooier, maar zo'n speler gaat gewoon iedere week iets moois doen
Lekker gemakzuchtig Pritt om mijn onderbouwende reactie van de hand te doen. Face it kerel, die gast brengt niets extra's voor een team. Een 1e klas lastpak is hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja blijf je maar lekker dom voordoen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |