Nee jullie ghettofiguur Alcides speelde de sterren van de hemelquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Stam was ook nogeens enorm belangrijk vorig jaarhij hield de boel overeind achterin
Hahahaha. Van Hanegem nog met een opmerking dat Stam zijn bek moet houden en alleen een beetje kan verdedigen en niet kan voetballen. Derksen is het uiteraard helemaal met Willem eens. Het gaat komend seizoen de v. Hanegem-show worden. Hij lult hoe langer hoe dommer.quote:
Of je maakt een grap, of je weet totaal niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op basis waarvan, niet op basis van zijn prestaties vorig jaar.
Je hebt ook wereldvreemde ajax supporters, of ajax supporters die nooit een wedstrijd bezoeken toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd wordt zijn naam luid en krachtig gescandeerd en jij gaat beweren dat een of andere Ajax supporter maar besloten heeft om een mailtje te sturen?![]()
lees dan vent! Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee jullie ghettofiguur Alcides speelde de sterren van de hemel![]()
![]()
Gast loop toch geen onzin te verkondigen. Stam was vorig seizoen van enorme waarde
Ik las je reactie niet aandachtig blijkt wel weerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees dan vent! Dat zeg ik toch ookZonder Stam had Ajax vorig jaar niet eens meegedaan voor het kampioenschap!
En vanwaar haal je Alcides er ineens bij![]()
Snapte ik ook niet helemaal. Was er duidelijk buiten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Val mee dat ze het nog niet uitgebreid gehad hebben over die 'zekere' penalty voor Heerenveen voor een overtreding die buiten het strafschopgebied gemaakt werd.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik las je reactie niet aandachtig blijkt wel weerExcuses bij deze
Maar vanwaar je ''
'' icon?
En dit was nog maar een klein deel van het incident. Baldini had namelijk al 'rood' en moest naar de tribune, maar hij weigerde!quote:
Inderdaad. Soms heb ik echt het idee dat ik gek wordt. Is gewoon duidelijk erbuiten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Snapte ik ook niet helemaal. Was er duidelijk buiten.
Maar ja iedereen praat elkaar maar na.
alweer een schwalbe van gioquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef Pedroso het volgende:
Zullen ze de schwalbe van v. Bronckhorst nog gaan behandelen?
Is dat zo gek danquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef Pritt het volgende:
2. Snor die niet eens weet wie D'Alessandro is.
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef TornadoDK het volgende:
hoorde ik trouwens tussendoor dat D'alessandro naar Ajax zou komen.
en dat johan nog nooit van deze speler had gehoord
ik kreeg het niet helemaal mee. maar wie vertelde dit? en is het een beetje betrouwbaar?quote:
http://www.youtube.com/watch?v=KHrzsHctBxEquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Ik bedoel het is gewoon een leuke voetballer maar zijn naam nergens heeft weten te vestigen. Niets meer en niets minder. Hoef hem ook niet bij Ajax te zien
ja dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef Pedroso het volgende:
Zullen ze de schwalbe van v. Bronckhorst nog gaan behandelen?
Het is echt geen onbekende en was destijds een van de grootste talenten van Argentinie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Ik bedoel het is gewoon een leuke voetballer maar zijn naam nergens heeft weten te vestigen. Niets meer en niets minder. Hoef hem ook niet bij Ajax te zien
sowieso een verademing om Genee daar weer te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef TheGeneral het volgende:Jan van Halst
![]()
Wat een verademing bij dat programma!
Hij werd door Maradona hemzelf bestempeld als 'zijn opvolger' in een Argentijnse tv-programma toen hij nog in Argentinië speelde. En vervolgens werd dat door alle media overgenomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Pritt het volgende:
[..]
Het is echt geen onbekende en was destijds een van de grootste talenten van Argentinie.
Samen met Saviola destijds. Als voetbal analyticus op TV mag je toch wel aannemen dat hij hem kent.
Geen pijnlijke stiltes meer, maar vloeiende gesprekken!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso een verademing om Genee daar weer te hebben
Zoveel vindt ik hem niet toevoegen andersquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef TheGeneral het volgende:Jan van Halst
![]()
Verbaasde me sowieso al dat hij er vanavond zit na vorige week.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tijd dat Willem vertrekt hoor.. verschrikkelijk dit.
Ja en nu? Allemaal leuk en aardig die prachtige compilaties, maar dat is geen reden voor slagen in NL.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KHrzsHctBxE
Wat was er dan ? Heb niet kunnen kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Verbaasde me sowieso al dat hij er vanavond zit na vorige week.
Mee eens. Doet het leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef TheGeneral het volgende:Jan van Halst
![]()
Hij heeft zich bewezen in de Duitse (Wolfsburg), Spaanse (Zaragoza) en Engelse (Portsmouth) competitie, competities die veel zwaarder zijn dan de Eredivisie met betere tegenstanders en verdedigingen. Hij heeft aangetoond dat hij daar stond in kan houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en nu? Allemaal leuk en aardig die prachtige compilaties, maar dat is geen reden voor slagen in NL.
Je weet hoe het werkt. Hoe meer onzin iemand uitkraamt hoe meer aandacht zo iemand krijgt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tijd dat Willem vertrekt hoor.. verschrikkelijk dit.
Bewezen bij Wolfsburg?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft zich bewezen in de Duitse (Wolfsburg), Spaanse (Zaragoza) en Engelse (Portsmouth) competitie, competities die veel zwaarder zijn dan de Eredivisie met betere tegenstanders en verdedigingen. Hij heeft aangetoond dat hij daar stond in kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |