Als je klikt kom je bij een bericht van mij waarin ik reageer op jouw vraag?quote:
Ik zocht hem niet :p iemand anders, ik had dat lied op een mix staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je klikt kom je bij een bericht van mij waarin ik reageer op jouw vraag?
Je zocht toch dat nummer met "and it feels like" erin?
Oje, er gaat een belletje rinkelen.. maar je houdt nét te vroeg op met spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Phate het volgende:
Ik loop al de hele dag met een nummer in m'n hoofd maar ik heb geen idee van de tekst, behalve dan het vermoeden dat er een EN en een NL versie van zijn geloof ik...
Ik heb 't ff ingespeeld![]()
http://www.tim-w.com/lib/audio/Sound_1.mp3
mijn dank zal groot zijn
ps.
volgens mij is het een 'oldie' (80s / 90s)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oje, er gaat een belletje rinkelen.. maar je houdt nét te vroeg op met spelen![]()
Kan het Promise Me zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=kDHbJyOpiV8
die is er nog in vele andere uitvoeringen, o.a. Hind en Lutricia MacNeal hebben hem ook gecovered
quote:
Of je leest de OP ff doorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef deepart het volgende:
Ik zoek het liedje wat in de tv reclame zit van een automerk. De tenis speler nadal rijd dan in een auto en het regent tennisballen.
het liedje is van amelie
Carl Orff - O Fortuna is het origineel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef Rumille het volgende:
http://youtube.com/watch?v=jirzCkR-jSY
Kent iemand het liedje hiervan?
Waar zit ie precies? In MSN? Ik heb daar helemaal geen popupsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:14 schreef Icefire1971 het volgende:
in mijn messenger zit een popup voor de redbull airrace. Hoe heet dat nummer? Dance, jaren negentig,
titel good time?
m'n kids vinden het leuk en willen er op jumpen![]()
zat onderin in het advertentievak. Nu helaas weer weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waar zit ie precies? In MSN? Ik heb daar helemaal geen popupsAls je even duidelijker bent waar ik het kan horen kom ik misschien wat verder, 90's dance ken ik wel redelijk..
Misschien The Sunclub - Boom Boom (good times) ?
Ah, dat was de 2e optie die me te binnen schoot (is achteraf natuurlijk makkelijk pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
zat onderin in het advertentievak. Nu helaas weer weg.
Ging om een nummer heel bekend uit de begin jaren 90 Dance of hiphop. Ook uit de tijd van soul 2 soul (misschien is t dat ook wel). Vrouwenstem zingt "good times" of "good life".
Edit: toch nog zelf gevonden; dat good life deed t m.
Inner city - Good Life http://www.youtube.com/watch?v=wVuCKdRWTWs
edit 2: ik zie dat t house is. Ik was toen meer van de New Wave (depeche mode; nog steeds).
Wat voor een stijl? Dance?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Th0maszz het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer waar je eerst Attention hoort en dan met een gastoeter geluid erachter aan
weet iemand de artiest +titel post hem dan graag:)
Gr Thomasz.
Die verkrachte versie is nogal matig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carl Orff - O Fortuna is het origineel...
deze verkrachte versie gaat schuil onder de naam: Apotheosis - O Fortuna (Live Action Remix) [1992]
Is dat niet zo'n ski-hut ding?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Th0maszz het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer waar je eerst Attention hoort en dan met een gastoeter geluid erachter aan
weet iemand de artiest +titel post hem dan graag:)
Gr Thomasz.
Yves larock - Zookey (?)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef defpaul het volgende:
Ik zoek een dancenummer. Schat een half jaar tot een jaar oud. Het is een enorm vrolijk nummer. Naar ik weet geen lyrics, en het nummer wordt gekenmerkt door zo'n caribisch slagwerk deuntje. Hoge noten, die speciale drums, not much to go with I know, maar hopelijk herkent iemand dit.
666 - Attentionquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:17 schreef Th0maszz het volgende:
Ik heb een klein stukkie online gezet hier kan je hem luisteren:
http://media.putfile.com/Attention
bedankt btw voor snelle reactie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen, en vond een nieuw topic ook wat overdreven:
Ik zoek meer nummers zoals:
Dizzee Rascal - Old Skool
House of Pain - Jump Around
Weet niet echt hoe dit genre heet (zijn volgens mij ook al wat oudere nummers)
Maak dan toch maar een nieuw topic aanquote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Die van Dizzee is niet oudquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen, en vond een nieuw topic ook wat overdreven:
Ik zoek meer nummers zoals:
Dizzee Rascal - Old Skool
House of Pain - Jump Around
Weet niet echt hoe dit genre heet (zijn volgens mij ook al wat oudere nummers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |