Ja tis hem bedanktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
PQM - You Are Sleeping?
Samir's Themequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef klausch het volgende:
ik zoek een nieuw dance nummer.. wel bekend kan hem alleen niet vinden in top40 etc. bedankt.
tutuututuuuuutuuuuw wordt volgens mij gespeeld met een toeter oid...
iemand
Is volgens mij de eerste keer dat het gevraagd isquote:
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is volgens mij de eerste keer dat het gevraagd is![]()
![]()
O die heb ik op mijn pc staan ff wat mixen naluisteren hold on.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lGy5yTOUiGs
Het nummer dat op 1:20 begint. Beetje weinig aanknopingspunten
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O die heb ik op mijn pc staan ff wat mixen naluisteren hold on.
edit:hij zat in de recordcheck van Claude Vonstroke
edit: aanknooppunt "and it feels like home"?
edit: sjeram van deep dish ofzo?
Kwam er net achter dat ik verkeerd heb gekeken en dat het de dj set van Sharam was, heb je het lied nu ook ?quote:
Nope. Het komt in verschillende sets van 'm voor, maar qua titelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat ik verkeerd heb gekeken en dat het de dj set van Sharam was, heb je het lied nu ook ?
laatste nummer? vast superstylin' dan. Of anders at the river, maar die zat niet in de set geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef Mathijz het volgende:
Ook van lowlands, groove armada met een trombone stukje erin. Daarvan zoek ik de titel
Laat ik het anders zeggen, wat vinden jullie van dit nummer...? En enig idee? Was echt wel een hit daar...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef ReVu het volgende:
Hey!
Iemand een idee welk nummer dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=zPDxP78Pu9g
Zelf opgenomen goeiste camerawerk!![]()
Tis hier ook een hit geweest... maar hoe hij nou heettequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef ReVu het volgende:
Was echt wel een hit daar...
jezus wat een kutlied ...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef ReVu het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, wat vinden jullie van dit nummer...?
Ik snap hem niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Had jij dit al gelezen?
Help, ik zoek... deel 221
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |