Het is het liedje wel, maar het is een andere versie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Elvis Presley - Trouble?
Of een remix ervan...
Uit de openingspost:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zoek de instrumentale versie van Oerend Hard...van Normaal.![]()
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
- Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
PQM - You Are Sleeping?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:12 schreef MouzurX het volgende:
ik zoek een dance/house/?? liedje waar een man "vertelt" over een hoer die hij ontmoet heeft en daarna wilt hij haar van de straat houden door haar te betalen maar dan heeft hij geen geld meer en beland hij in de goot
"thats all i do she says" "10 bucks for head ..??...." etc
In-Grid - Tu Es Foutuquote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:53 schreef Aurelium het volgende:
hoe heet dat dance nummer met die harmonica erin? Als je het kent weet je meteen wat ik bedoel
Nieuw of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:53 schreef Aurelium het volgende:
hoe heet dat dance nummer met die harmonica erin? Als je het kent weet je meteen wat ik bedoel
Mya - Case Of The Exquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek een nummer met een zin: what you're gonna when you can't say no, and the girls erin, een stukje later deze zin t how you gonna act how you gonna handle back what youre gonna if she whant your back. Het was op WILD fm, en een vrouw zong die zinnen. Alvast bedankt:)
Is google down?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek een nummer met een zin: what you're gonna when you can't say no, and the girls erin, een stukje later deze zin t how you gonna act how you gonna handle back what youre gonna if she whant your back. Het was op WILD fm, en een vrouw zong die zinnen. Alvast bedankt:)
Niemand een idee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef ReVu het volgende:
Iemand een idee welk nummer dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=zPDxP78Pu9g
Zelf opgenomen goeiste camerawerk!![]()
Als we dan toch bezig zijn, ik zoek de gezongen versie van de Marseillasequote:
Deze bedoelt ie denk ik ja ... maandje oud ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nieuw of niet?
Als het nieuw is dan zou het Samim - Heater kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |