Ik zou gewoon een tweede LC kopen en een p90 bij de hals zetten...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef punkjunk het volgende:
Ja p90 soapbar.
Er zijn ook p90 dogears, dat is voor montage op het hout.
Dan hoor je de verkeerde dingen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
ik hoor eigenlijk alleen maar negatieve dingen over doz'n ding in de brug
Blijkbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan hoor je de verkeerde dingen...![]()
neuh, maar wel het lamst om te doen, bestellen via internet (wel een van de weinige die ernie ball 7-snaar .009 het)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:07 schreef Cynic het volgende:
zijn dat dan zulke speciale snaren dat ze alleen daar te halen zijn?
quote:
neem anders nog zo een snoepjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo na 3 maanden eindelijk weer optreden straks
Kan verdomme niet wachten [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Snoepjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
neem anders nog zo een snoepje
maarrum, succes dribske
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Doe je nog wat 'speciaals' aan? Geen zin om dat hele topic te lezen
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Doe je nog wat 'speciaals' aan? Geen zin om dat hele topic te lezen
Kijken heoveel telefoonnummers ik kan scorenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:13 schreef Aresdreams het volgende:
Wordt een gezellig avondje mannen scoren voor drib dus?
Ik denk ook dat ik dat doe, maar ik wil graag een donkere hals en de LC zijn er niet in het zwart met donkere toetsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een tweede LC kopen en een p90 bij de hals zetten...![]()
Of je koopt een Haar, heb je ook gelijk een p90 bij de brug!
[afbeelding]
Ik zou gewoon een triplex plaat maken ten grote van je cab en daar wieltjes onder doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet iemand ook of je de wieltjes voor onder je cabinet los kan kopen ?
Mja er zit al schroefdraadspul in zeg maar dus gewoon wieltjes die je er in kan draaien is voldoende natuulijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik dat doe, maar ik wil graag een donkere hals en de LC zijn er niet in het zwart met donkere toets.
[..]
Ik zou gewoon een triplex plaat maken ten grote van je cab en daar wieltjes onder doen.![]()
mijn vriendin is m`n roadie, aangezien zij zangeres is hoeft ze verder alleen maar een mic te slepen. en aangezien de meeste oefenruimtes zelfs die al hebben liggen kan ze mooi mij helpen sjouwenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog een roadie over ?
[afbeelding]
Grotere dealers van LC vinden het geen punt om halsjes te swappen. Heb ik vaker verhalen van gehoord!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik dat doe, maar ik wil graag een donkere hals en de LC zijn er niet in het zwart met donkere toets.
Ja onze roadie is nu de bassist gewordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn vriendin is m`n roadie, aangezien zij zangeres is hoeft ze verder alleen maar een mic te slepen. en aangezien de meeste oefenruimtes zelfs die al hebben liggen kan ze mooi mij helpen sjouwen
![]()
![]()
En wat is groot dan? The Groove Factory?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Grotere dealers van LC vinden het geen punt om halsjes te swappen. Heb ik vaker verhalen van gehoord!!!
Dan gewoon bij de gamma zwenkwieltjes halen met een schroef die er in pastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja er zit al schroefdraadspul in zeg maar dus gewoon wieltjes die je er in kan draaien is voldoende natuulijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |