Mensen die Hovind 'goed' vinden, moeten zich echt eens wat meer in de materie gaan verdiepen. Hij wordt in creationistische kringen al nauwelijks serieus genomen, laat staan in de echte wereld. Maar welke claims / 'bewijzen' zijn er zo overtuigend dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Waris7 het volgende:
ik kijk net 5 minuten naar die hovind, hijs wel goed hoor moet ik zeggen.
Z'n optreden en presentatie zijn overtuigend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef Monolith het volgende:
Maar welke claims / 'bewijzen' zijn er zo overtuigend dan?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef TeenWolf het volgende:
evolutiesprookjes
Je zoekt ze even na in de relevantie journals en beoordeelt ze vervolgens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
En zijn citaten en referenties ook vaak vind ik. Hij speculeert alleen wel redelijk vaak over de zondvloed bv, dat is wel jammer maar dat doen evolutionisten ook.
ik zat net 5 minuten te kijken dus toen had ie nog niet echt beweringen gedaan, nu komt ie met dat gedoe over die rechtopstaande gefossilleerde bomen... 't Klinkt wel goed, hij mag er nog wel iets dieper op ingaan, maar dat doet ie zo denk ik wel. Hij komt heel rustig en vriendelijk over, zeker niet fundamentalistisch, en hij heeft nog niets gezegd wat in strijd is met de wetenschap.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die Hovind 'goed' vinden, moeten zich echt eens wat meer in de materie gaan verdiepen. Hij wordt in creationistische kringen al nauwelijks serieus genomen, laat staan in de echte wereld. Maar welke claims / 'bewijzen' zijn er zo overtuigend dan?
Guess again.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Waris7 het volgende:
[..]
ik zat net 5 minuten te kijken dus toen had ie nog niet echt beweringen gedaan, nu komt ie met dat gedoe over die rechtopstaande gefossilleerde bomen... 't Klinkt wel goed, hij mag er nog wel iets dieper op ingaan, maar dat doet ie zo denk ik wel. Hij komt heel rustig en vriendelijk over, zeker niet fundamentalistisch, en hij heeft nog niets gezegd wat in strijd is met de wetenschap.
Net met 1tje gedaan over koolstofdatering ja, toevalligquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zoekt ze even na in de relevantie journals en beoordeelt ze vervolgens?
linkje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Net met 1tje gedaan over koolstofdatering ja, toevalligDat zou allemaal weer uit de context zijn, maar dat kon ik er nou niet echt uithalen. Het ging erom dat zonder de vooraf opgestelde geologische kolom c14 datering niet 'feasible' zou zijn.
grote fout idd, het is een sprookjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Waris7 het volgende:
Wel grappig dat ie nu opeens begint te zeggen dat de evolutieleer juist een religie is.![]()
Nee hoor, dat is de traditionele aanpak. 'evolutie is ook maar een geloof.' De pogingen omdat ook juridisch voor elkaar te krijgen zijn eind jaren '80 een beetje doodgebloed. Daarom gooit men het op 'creationisme (ID) is ook wetenschap' tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Waris7 het volgende:
Wel grappig dat ie nu opeens begint te zeggen dat de evolutieleer juist een religie is.![]()
Ik denk dat hij dat de komende tien jaar maar beter even niet kan doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Haushofer het volgende:
Wat die waarheid is, is de grote vraag, maar het is in ieder geval niet van het niveau "ik kan net m'n veters strikken" van Hovind.
Deze wil je waarschijnlijk na afloop wel even lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Waris7 het volgende:
Als ik 't filmpje vandaag nog afkijk, duurt meer dan 2 uur die shit manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Deze wil je waarschijnlijk na afloop wel even lezen.![]()
http://www.talkorigins.org/faqs/hovind/
Welke kloon zoeken we hier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
grote fout idd, het is een sprookje![]()
quote:K
i
r
m
i
z
i
B
e
yMag ik nog een klinker kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.z
Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
Da's een beetje in tegenspraak met z'n eerdere uitspraak 'goeie creationistische site, alleen jammer dat ie islamitisch is'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Welke kloon zoeken we hier?
[..]
Mag ik nog een klinker kopen?
bewijs maar dat ik een kloon ben dan krijg je van mij 100000 euro, als dat een leugen is, net als je sprookje betaal je me hetzelfde bedrag terug, ok?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Welke kloon zoeken we hier?
[..]
Mag ik nog een klinker kopen?
Onze grote Vriend J.C. heeft gesteld dat het voor mensen nogal moeilijk is om en God en Mammon te aanbidden, dus dat lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
bewijs maar dat ik een kloon ben dan krijg je van mij 100000 euro, als dat een leugen is, net als je sprookje betaal je me hetzelfde bedrag terug, ok?
Ik zit nog te kijken en denk niet dat ik vandaag nog aan het eind geraak. Die filmpje is fokking langquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Da's een beetje in tegenspraak met z'n eerdere uitspraak 'goeie creationistische site, alleen jammer dat ie islamitisch is'.![]()
Trouwens Waris als je klaar bent kun je gelijk even lezen hoe het zit met rechtopstaande gefossiliseerde bomen. Lijkt nu alleen weer een beetje een copy paste topic te worden. Als Ali of Waris nou eens concrete claims plaatsen, kan het eens wat origineler worden.
oh ok , je kakelt maar watquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Onze grote Vriend J.C. heeft gesteld dat het voor mensen nogal moeilijk is om en God en Mammon te aanbidden, dus dat lijkt me geen goed idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |