Kijk hier heb ik wat aan, was Atlanta '96, Morceli won die wedstrijd volgens mij. Die valpartij maakte ook Marko Koers kansloos voor een medaille.quote:Op maandag 3 september 2007 20:21 schreef Leatherface het volgende:
Ik zal dan maar een aantal hints geven:
Nog een 1500 meter-kampioen kwam tijdens zijn titelrace in botsing met Hicham El Guerrouj. De Marokkaan viel door dit ongeluk buiten de medailles.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:29 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk trouwens dat jij met je kennis van de sporthistorie wel iets kunt met mijn tips, tong.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:14 schreef Colplay het volgende:
In ieder geval Engeland, Australie en Zuid-Afrika. Denk dat Frankrijk en Nieuw-Zeeland ook wel eens een keer gewonnen hebben.
Gokje:quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Colplay het volgende:
O oke.
Welke vier NBA-spelers werden meer dan drie keer Most Valuable Player van het reguliere seizoen.
Russell en Jordan zijn goed. Bird en Magic wonnen hem 'slechts' drie keer. Dus nog twee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gokje:
Michael Jordan, Magic Johnson, Larry Bird, Bill Russel.
Dat moet wel. Voor de zekerheid gooi er nog een dokter J en Kobe Bryant inquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:46 schreef Leatherface het volgende:
Kareem Abdul Jabbar dan?
Kareem ja. En Mark: Kobe staat nog altijd op 0.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:46 schreef Leatherface het volgende:
Kareem Abdul Jabbar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |