Pfoe, dat zal nog wel uit de DDR-tijd stammen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:54 schreef tong80 het volgende:
Hoelang staat het wereldrecord discuswerpen bij de vrouwen al ?![]()
Dat op de 800 meter van Jarmila Kratochvilovaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
Ja als je het zo bekijktHet was het punt waarop alles veranderde.
Welk vrouwenrecord uit die dopingtijd staat ook nog steeds ?
Seb Coe en Hicham El Guerrouj (zo wordt dat over het algemeen vertaald in Latijns alfabet) zijn correct.quote:Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef Mark het volgende:
Sebastian Coe en El Garrouch (of hoe je het ook schrijft) in ieder geval.
Kipketer niet inderdaad.quote:Wilson Kipketer volgens mij niet, alhoewel hij jarenlang de sterkste was.
Paavo Nurmi won zeer zeker.quote:Oh, en Paavo Nurmi ongetwijfeld
Kijk hier heb ik wat aan, was Atlanta '96, Morceli won die wedstrijd volgens mij. Die valpartij maakte ook Marko Koers kansloos voor een medaille.quote:Op maandag 3 september 2007 20:21 schreef Leatherface het volgende:
Ik zal dan maar een aantal hints geven:
Nog een 1500 meter-kampioen kwam tijdens zijn titelrace in botsing met Hicham El Guerrouj. De Marokkaan viel door dit ongeluk buiten de medailles.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:29 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk trouwens dat jij met je kennis van de sporthistorie wel iets kunt met mijn tips, tong.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:14 schreef Colplay het volgende:
In ieder geval Engeland, Australie en Zuid-Afrika. Denk dat Frankrijk en Nieuw-Zeeland ook wel eens een keer gewonnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |