Ja, ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk trouwens dat de titel voor beste Europeaan nu wel eens voor Dirk Nowitzki of misschien Tony Parker kan zijn, maar dat terzijde.
Detlef Schrempf zal je wel bedoelen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Welke Duitser was er trouwens voor Nowitzki een 'ster' in de NBA? Speelde o.a. bij Seattle dacht ik.
Gezien zijn MVP-titel is Nowitzki de beste van de NBA, dus ook van europaquote:Op woensdag 5 september 2007 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk trouwens dat de titel voor beste Europeaan nu wel eens voor Dirk Nowitzki of misschien Tony Parker kan zijn, maar dat terzijde.
Welke Duitser was er trouwens voor Nowitzki een 'ster' in de NBA? Speelde o.a. bij Seattle dacht ik.
Zou kunnen. Heeft nog wel wat teams versleten dacht ik.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Detlef Schrempf zal je wel bedoelen.
Heeft ie trouwens ook niet bij de Portland Trail Blazers gespeeld?
Idatorad Dog sled race ofzoiets?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:53 schreef Leatherface het volgende:
Nou, laat ik dan maar weer een vraag stellen.
Hoe heet de beroemde hondensledenrace in Alaska?
Iditarod Trail Sled Dog Race.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Idatorad Dog sled race ofzoiets?
Van het eerste woord ben ik neit zo zeker van
De "Laatste" was idd Steffi Graf, en ja, wel in 1 jaar, namelijk 1988.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef Mark het volgende:
Bij de mannen Rod Laver, bij de vrouwen Steffi Graf (al was dat niet in 1 kalenderjaar)
1994quote:Op donderdag 6 september 2007 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
De "Laatste" was idd Steffi Graf, en ja, wel in 1 jaar, namelijk 1988.![]()
1988
Australian Open won van Chris Evert 6:1, 7:6
Roland Garros won van Natalia Zwereva 6:0, 6:0
Wimbledon won van Martina Navratilova 5:7, 6:2, 6:1
US Open won van Gabriela Sabatini 6:3, 3:6, 6:1
![]()
OK daar heb je gelijk in, maar een Grand Slam gaat toch echt over 4 overwinningen in één kalenderjaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:53 schreef Mark het volgende:
[..]
1994
Australian Open won van Arantxa Sanchez-Vicario 6:0, 6:2
1993
Roland Garros won van Mary Joe Fernandez 4:6, 6:2, 6:4
Wimbledon won van Jana Novotna 7:6, 1:6, 6:4
US Open won van Helena Sukova 6:3, 6:3
Die bedoelde ik dus: ook alle 4 in 1 jaar, maar niet in een kalenderjaar
Hardlopen en verspringen is ook totaal anders.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Even een recente vraag
wie is de enige sporter ter wereld die medailles won op WK-wedstrijden op 2 onderdelen die totaal verschillend zijn?
NOS licht me verkeerd inquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef Mark het volgende:
Je bedoelt Rutger Smith?
Dan moet je het even nuanceren tot de enige atleet, want er zijn meer sporters die in 2 verschillende disciplines een medaille haalde. Jeroen Straathof bijvoorbeeld (wereldkampioen 1500 meter schaatsen en 2e op de WK baanwielrennen)
Zowel op de Winterspelen, Zomerspelen en op de Special Olympics meegedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:34 schreef tong80 het volgende:
Waar is Jeroen Straathof echt uniek in ?
Paralympics. Special Olympics is voor verstandelijk gehandicaptenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zowel op de Winterspelen, Zomerspelen en op de Special Olympics meegedaan.
Ohja, ik kwam niet op de naam.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Paralympics. Special Olympics is voor verstandelijk gehandicapten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |