Helaas snappen veel mensen dat niet. Staan ze dom te wachten met die pas...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef Remzz het volgende:
Bovendien is pinnen vele malen sneller dan contant betalen. Zeker nu je meteen kunt beginnen met pinnen dan ben je binnen 10 seconden klaar.
Niet bij de supermarkt en de meeste (grotere) winkels.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Pinnen kost dat ook geld als je het voor kleine bedragen doet? ja toch?
Ze zijn bezig met de campange "Klein bedrag, pinnen mag (quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Pinnen kost dat ook geld als je het voor kleine bedragen doet? ja toch?
Niet zo heel gek, bulk-inkoop van wat dan ook is al sinds de prehistorie goedkoper en de AH rekent het gewoon door in de producten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met de campange "Klein bedrag, pinnen mag ()", en terecht dat achterlijke gedoe dat je 25 cent extra moet betalen het kost de grote zaker als de AH al sowieso niets extra en de kleine winkels moeten maximaal 9 cent per transactie betalen
.
En wat is daar precies 'kut' aan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:29 schreef RijstNatie het volgende:
Pinnen is sowiso al kut want je hebt van die mensen die vertikken het om gewoon 100euro cash bij te hebben, die gaan gewoon lekker voor elk pakje sigaretten of frikandel speciaal pinnen![]()
hebben wij niet, dus gewoon aan de kassa pinnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef hannekethemaster het volgende:
ik vind het irritanter dat je geen geld meer kan bijpinnen bij de kassa omdat ze dan ergens in de winkel zo'n postbank automaatje hebben staan
wat ik zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef karr-1 het volgende:
Elke kassa zou een pinkassa moeten zijn. Niets dommer dan mensen die geld uit een automaat trekken en dat 100 meter verder in een supermarkt gaan uitgeven die in het bezit is van prima pinautomaten.
* Ja, en dan moet je nog geld terugkrijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef RijstNatie het volgende:
Ik betaal liever contant om de volgende reden:
* ik ben sneller met contant dan met pin, sta altijd al klaar met het geld.
* ik draag geen portemonnee want dan heb ik zoveel pasjes bij die ik toch nooit gebruik. consument wordt gwoon verplicht om al die kut pasjes mee te nemen
* pinnen gaat altijd trager bij de meeste kut vrouwtjes, 1 briefje geven gaat altijd sneller dan pasjes doorhalen nummer toetsen etc
* Geld op zak hebben is altijd makkelijk omdat je niet overal met pin kan betalen en niet voor elk wissewasje een pas nodig hebt zoals een pakje kauwgom
Chipknip zit in je pinpasquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
parkeermeter, heb je weer een chipas nodig dus nog een pas erbij..
Klopt. TS is bang dat er niet genoeg centjes op z'n rekening staan als ie z'n pakje kauwgom afrekent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef karr-1 het volgende:
Elke kassa zou een pinkassa moeten zijn. Niets dommer dan mensen die geld uit een automaat trekken en dat 100 meter verder in een supermarkt gaan uitgeven die in het bezit is van prima pinautomaten.
Ik vind het altijd zo leuk om met die kassameisjes (mits mooi) te ouwehoeren vooral hier zo bij de c1000, als ik ze ietwat vaker zie dan vraag ik:quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef doka het volgende:
[..]
Helaas snappen veel mensen dat niet. Staan ze dom te wachten met die pas...
100 euro cash? Ik heb nooit meer dan 20 euro voor onverwachte dingetjes. (snackbar e.d.)quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:29 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zie een kassa waar maar 1 persoon staat, dus lekker daar aansluiten, ben ik aan de beurt, blijkt het een pin kassa te zijn.. Een wat? een pin kassa, je kan er alleen pinnen![]()
Wie de fuck heeft dat verzonnen en met welke reden? Pinnen is sowiso al kut want je hebt van die mensen die vertikken het om gewoon 100euro cash bij te hebben, die gaan gewoon lekker voor elk pakje sigaretten of frikandel speciaal pinnen![]()
Maar nu gaan ze het nog stimuleren ook, wat is er mis met een normale kassa waar je kunt betalen en pinnen.
Zo mogelijk wel, maar doorgaans is dat niet mogelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
wil je een puntzak friet van een patatkraam, ga je lekker pinnen?
ijsje van een ijsboer?
Kan op dezelfde pas.quote:parkeermeter, heb je weer een chipas nodig dus nog een pas erbij..
Wiet pin ik.quote:5 euro wiet pinnen? haha
Pin of credit card en de rest betaalt aan mij via overschrijving of contant. Hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.quote:Je gaat met een groepje van 10 mensen uit eten en jij kan alleen pinnen, hoe ga je betalen?
Moet je het wel eerst opnemen. Bovendien wordt uit eten doorgaans meer dan 15 euro.quote:allemaal moeilijk doen !! als je gewoon cash bij hebt kan je precies 15euro neerleggen om voor jezelf te betalen.
Zorgen dat je niet uit eten gaat met lamballen.quote:Ohnee jullie betalen liever voor heel de groep en dan krijg je van iedereen geld terug waar je een maand op moet wachten
Omdat dat niet overal kan zoals bij onsquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef doka het volgende:
[..]
dus? je gaat toch niet eerst afrekenen en dan vragen of ze een tasje willen en dan nog een keer dat afrekenen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef TheSorrow het volgende:
Tasje erbij? Dat is dan 40 cent
"Ik wou graag pinnen"
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef RedFever007 het volgende:
Liever iemand die pint dan iemand die ¤8,95 gaat betalen met kleingeld
Volgens mij werkt het zo dat als de klant extra geld heeft gepind, ze een handtekening op de bon moeten zetten. Die bon nemen zij mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hebben wij niet, dus gewoon aan de kassa pinnen.. wel dom dat de klanten dan een handtekening moeten zetten op een bon die wij houden dat ze het geld hebben ontvangen .... ze hoeven toch ook geen handtekening op de bon te zetten wanneer ze normaal hebben betaalt en ged hebben teruggekregen ?( en dat dan verkeerd zou zijn teruggegeven)
En voor dat volk zou elk stadsplein weer een schavot moeten hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef doka het volgende:
Wij geven 1 bon zonder handtekening mee aan de klant en 1 met moet je in je kassa stoppen .. maar hoezo die controle want bij normaal geld teruggeven kan het dan toch ook foutgaan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef Marc1987 het volgende:
Hmm, ik kreeg altijd de bon zonder handtekening mee.. Het valt me me op dat ze tegenwoordig steeds minder om een handtekening vragen. Áls ik al extra geld pin.
Jij denkt dat je sneller bent, maar je bent het niet. Bewijs het maar eens met cijfers. Tegen de tijd dat jij je wisselgeld hebt sta ik al buiten mijn spullen in te laden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef RijstNatie het volgende:
* ik draag geen portemonnee want dan heb ik zoveel pasjes bij die ik toch nooit gebruik. consument wordt gwoon verplicht om al die kut pasjes mee te nemen
* pinnen gaat altijd trager bij de meeste kut vrouwtjes, 1 briefje geven gaat altijd sneller dan pasjes doorhalen nummer toetsen etc
* Geld op zak hebben is altijd makkelijk omdat je niet overal met pin kan betalen en niet voor elk wissewasje een pas nodig hebt zoals een pakje kauwgom
In al deze gevallen prefereer ik pinnen veruit boven normaal betalen. Jij loopt liever met een knip vol kleingeld zodat je broek uitscheurt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
wil je een puntzak friet van een patatkraam, ga je lekker pinnen?
ijsje van een ijsboer?
parkeermeter, heb je weer een chipas nodig dus nog een pas erbij..
5 euro wiet pinnen? haha
Je gaat met een groepje van 10 mensen uit eten en jij kan alleen pinnen, hoe ga je betalen? allemaal moeilijk doen !! als je gewoon cash bij hebt kan je precies 15euro neerleggen om voor jezelf te betalen.
Ohnee jullie betalen liever voor heel de groep en dan krijg je van iedereen geld terug waar je een maand op moet wachten
Pinnen sucksssss
Anders bestaat de kans dat ze dan vlak na het pinnen bij de klanten balie staan en gaan zeiken dat ze het geld niet gekregen hebben. Klopt, het is niet echt foul proof, maar beter dan niks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hebben wij niet, dus gewoon aan de kassa pinnen.. wel dom dat de klanten dan een handtekening moeten zetten op een bon die wij houden dat ze het geld hebben ontvangen .... ze hoeven toch ook geen handtekening op de bon te zetten wanneer ze normaal hebben betaalt en ged hebben teruggekregen ?( en dat dan verkeerd zou zijn teruggegeven)
Ja ik pin ook alles, daar zijn die kaartjes toch voor?/quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:29 schreef RijstNatie het volgende:del speciaal pinnen![]()
Maar nu gaan ze het nog stimuleren ook, wat is er mis met een normale kassa waar je kunt betalen en pinnen.
Ja, daar heb je een punt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wij geven 1 bon zonder handtekening mee aan de klant en 1 met moet je in je kassa stoppen .. maar hoezo die controle want bij normaal geld teruggeven kan het dan toch ook foutgaan ?
waar laat jij je ID-kaart dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef RijstNatie het volgende:
Neem je gelijk wisselgeld mee terug dan??quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga poepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |