Helaas snappen veel mensen dat niet. Staan ze dom te wachten met die pas...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef Remzz het volgende:
Bovendien is pinnen vele malen sneller dan contant betalen. Zeker nu je meteen kunt beginnen met pinnen dan ben je binnen 10 seconden klaar.
Niet bij de supermarkt en de meeste (grotere) winkels.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Pinnen kost dat ook geld als je het voor kleine bedragen doet? ja toch?
Ze zijn bezig met de campange "Klein bedrag, pinnen mag (quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Pinnen kost dat ook geld als je het voor kleine bedragen doet? ja toch?
Niet zo heel gek, bulk-inkoop van wat dan ook is al sinds de prehistorie goedkoper en de AH rekent het gewoon door in de producten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met de campange "Klein bedrag, pinnen mag ()", en terecht dat achterlijke gedoe dat je 25 cent extra moet betalen het kost de grote zaker als de AH al sowieso niets extra en de kleine winkels moeten maximaal 9 cent per transactie betalen
.
En wat is daar precies 'kut' aan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:29 schreef RijstNatie het volgende:
Pinnen is sowiso al kut want je hebt van die mensen die vertikken het om gewoon 100euro cash bij te hebben, die gaan gewoon lekker voor elk pakje sigaretten of frikandel speciaal pinnen![]()
hebben wij niet, dus gewoon aan de kassa pinnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef hannekethemaster het volgende:
ik vind het irritanter dat je geen geld meer kan bijpinnen bij de kassa omdat ze dan ergens in de winkel zo'n postbank automaatje hebben staan
wat ik zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef karr-1 het volgende:
Elke kassa zou een pinkassa moeten zijn. Niets dommer dan mensen die geld uit een automaat trekken en dat 100 meter verder in een supermarkt gaan uitgeven die in het bezit is van prima pinautomaten.
* Ja, en dan moet je nog geld terugkrijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef RijstNatie het volgende:
Ik betaal liever contant om de volgende reden:
* ik ben sneller met contant dan met pin, sta altijd al klaar met het geld.
* ik draag geen portemonnee want dan heb ik zoveel pasjes bij die ik toch nooit gebruik. consument wordt gwoon verplicht om al die kut pasjes mee te nemen
* pinnen gaat altijd trager bij de meeste kut vrouwtjes, 1 briefje geven gaat altijd sneller dan pasjes doorhalen nummer toetsen etc
* Geld op zak hebben is altijd makkelijk omdat je niet overal met pin kan betalen en niet voor elk wissewasje een pas nodig hebt zoals een pakje kauwgom
Chipknip zit in je pinpasquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
parkeermeter, heb je weer een chipas nodig dus nog een pas erbij..
Klopt. TS is bang dat er niet genoeg centjes op z'n rekening staan als ie z'n pakje kauwgom afrekent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef karr-1 het volgende:
Elke kassa zou een pinkassa moeten zijn. Niets dommer dan mensen die geld uit een automaat trekken en dat 100 meter verder in een supermarkt gaan uitgeven die in het bezit is van prima pinautomaten.
Ik vind het altijd zo leuk om met die kassameisjes (mits mooi) te ouwehoeren vooral hier zo bij de c1000, als ik ze ietwat vaker zie dan vraag ik:quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef doka het volgende:
[..]
Helaas snappen veel mensen dat niet. Staan ze dom te wachten met die pas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |