abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52501513
Ik zie een kassa waar maar 1 persoon staat, dus lekker daar aansluiten, ben ik aan de beurt, blijkt het een pin kassa te zijn.. Een wat? een pin kassa, je kan er alleen pinnen

Wie de fuck heeft dat verzonnen en met welke reden? Pinnen is sowiso al kut want je hebt van die mensen die vertikken het om gewoon 100euro cash bij te hebben, die gaan gewoon lekker voor elk pakje sigaretten of frikandel speciaal pinnen
Maar nu gaan ze het nog stimuleren ook, wat is er mis met een normale kassa waar je kunt betalen en pinnen.
Nothing to see here, carry on
pi_52501540
Waarom zou je met geld op zak lopen als je ook kunt pinnen.

Ik pin alles ook als ik een broodje bapao voor 33 cent bij de Plusmarkt koop.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:32:46 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_52501597
Liever iemand die pint dan iemand die ¤8,95 gaat betalen met kleingeld
pi_52501606
wat is er mis met pinnen?

jankbal
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52501639
Bovendien is pinnen vele malen sneller dan contant betalen. Zeker nu je meteen kunt beginnen met pinnen dan ben je binnen 10 seconden klaar.
pi_52501667
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef Remzz het volgende:
Bovendien is pinnen vele malen sneller dan contant betalen. Zeker nu je meteen kunt beginnen met pinnen dan ben je binnen 10 seconden klaar.
Helaas snappen veel mensen dat niet. Staan ze dom te wachten met die pas...
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_52501671
Pinnen kost dat ook geld als je het voor kleine bedragen doet? ja toch?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52501706
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Niet bij de supermarkt en de meeste (grotere) winkels.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_52501724
Pinnen is kool
pi_52501733
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef MouzurX het volgende:
Ze zijn bezig met de campange "Klein bedrag, pinnen mag ( )", en terecht dat achterlijke gedoe dat je 25 cent extra moet betalen het kost de grote zaker als de AH al sowieso niets extra en de kleine winkels moeten maximaal 9 cent per transactie betalen .
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:38:33 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_52501764
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ze zijn bezig met de campange "Klein bedrag, pinnen mag ( )", en terecht dat achterlijke gedoe dat je 25 cent extra moet betalen het kost de grote zaker als de AH al sowieso niets extra en de kleine winkels moeten maximaal 9 cent per transactie betalen .
Niet zo heel gek, bulk-inkoop van wat dan ook is al sinds de prehistorie goedkoper en de AH rekent het gewoon door in de producten.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:38:57 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52501783
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:29 schreef RijstNatie het volgende:
Pinnen is sowiso al kut want je hebt van die mensen die vertikken het om gewoon 100euro cash bij te hebben, die gaan gewoon lekker voor elk pakje sigaretten of frikandel speciaal pinnen
En wat is daar precies 'kut' aan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52502378
Ze moeten het contact betalen helemaal afschaffen man.
pi_52502508
ik vind het irritanter dat je geen geld meer kan bijpinnen bij de kassa omdat ze dan ergens in de winkel zo'n postbank automaatje hebben staan
pi_52502964
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef hannekethemaster het volgende:
ik vind het irritanter dat je geen geld meer kan bijpinnen bij de kassa omdat ze dan ergens in de winkel zo'n postbank automaatje hebben staan
hebben wij niet, dus gewoon aan de kassa pinnen .. wel dom dat de klanten dan een handtekening moeten zetten op een bon die wij houden dat ze het geld hebben ontvangen .... ze hoeven toch ook geen handtekening op de bon te zetten wanneer ze normaal hebben betaalt en ged hebben teruggekregen ?( en dat dan verkeerd zou zijn teruggegeven)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52503521
Ik betaal 10x liever met pin dan contant. En dat om de volgende redenen:

* Altijd een goed overzicht van uitgaven op je bankrekening (online)
* Geen dikke portemonnee van t klein-/briefgeld (o.a. door wisselgeld!)
* Over het algmeen sneller aan de kasse dan dat je contant gaat betalen en verolgens moet wachten op 'n miep die niet kan tellen
* Je hoeft niet eerst geld op te nemen om t vervolgens uit te geven; gewoon lekker makkelijk & direct.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:41:41 #17
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52503795
Elke kassa zou een pinkassa moeten zijn. Niets dommer dan mensen die geld uit een automaat trekken en dat 100 meter verder in een supermarkt gaan uitgeven die in het bezit is van prima pinautomaten.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52503818
Ik betaal liever contant om de volgende reden:

* ik ben sneller met contant dan met pin, sta altijd al klaar met het geld.
* ik draag geen portemonnee want dan heb ik zoveel pasjes bij die ik toch nooit gebruik. consument wordt gwoon verplicht om al die kut pasjes mee te nemen
* pinnen gaat altijd trager bij de meeste kut vrouwtjes, 1 briefje geven gaat altijd sneller dan pasjes doorhalen nummer toetsen etc
* Geld op zak hebben is altijd makkelijk omdat je niet overal met pin kan betalen en niet voor elk wissewasje een pas nodig hebt zoals een pakje kauwgom
pi_52503819
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef karr-1 het volgende:
Elke kassa zou een pinkassa moeten zijn. Niets dommer dan mensen die geld uit een automaat trekken en dat 100 meter verder in een supermarkt gaan uitgeven die in het bezit is van prima pinautomaten.
wat ik zeg
pi_52503877
wil je een puntzak friet van een patatkraam, ga je lekker pinnen?
ijsje van een ijsboer?
parkeermeter, heb je weer een chipas nodig dus nog een pas erbij..
5 euro wiet pinnen? haha

Je gaat met een groepje van 10 mensen uit eten en jij kan alleen pinnen, hoe ga je betalen? allemaal moeilijk doen !! als je gewoon cash bij hebt kan je precies 15euro neerleggen om voor jezelf te betalen.
Ohnee jullie betalen liever voor heel de groep en dan krijg je van iedereen geld terug waar je een maand op moet wachten

Pinnen sucksssss
pi_52503892
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef RijstNatie het volgende:
Ik betaal liever contant om de volgende reden:

* ik ben sneller met contant dan met pin, sta altijd al klaar met het geld.
* ik draag geen portemonnee want dan heb ik zoveel pasjes bij die ik toch nooit gebruik. consument wordt gwoon verplicht om al die kut pasjes mee te nemen
* pinnen gaat altijd trager bij de meeste kut vrouwtjes, 1 briefje geven gaat altijd sneller dan pasjes doorhalen nummer toetsen etc
* Geld op zak hebben is altijd makkelijk omdat je niet overal met pin kan betalen en niet voor elk wissewasje een pas nodig hebt zoals een pakje kauwgom
* Ja, en dan moet je nog geld terugkrijgen.
* Moet je gewoon niet zoveel pasjes meenemen
* je kunt al beginnen met pinnen in een supermarkt als de cassière aan het bleepen is
* Dat is dus iets wat overal zou moeten kunnen, en ook bijna overal al kan
pi_52503903
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
parkeermeter, heb je weer een chipas nodig dus nog een pas erbij..
Chipknip zit in je pinpas
pi_52503936
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef karr-1 het volgende:
Klopt. TS is bang dat er niet genoeg centjes op z'n rekening staan als ie z'n pakje kauwgom afrekent.
pi_52503948
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:45 schreef Marc1987 het volgende:

[..]

Chipknip zit in je pinpas
niet bij elke bank noob
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:47:51 #25
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52503965
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef doka het volgende:

[..]

Helaas snappen veel mensen dat niet. Staan ze dom te wachten met die pas...
Ik vind het altijd zo leuk om met die kassameisjes (mits mooi) te ouwehoeren vooral hier zo bij de c1000, als ik ze ietwat vaker zie dan vraag ik:

"Mag ik hem dan nu door je gleuf halen?"

En dan zeggen ze altijd met stralende oogjes en een glimlach: "Ja hoor, bij mij altijd!"

Gvd, ik krijg nu al zin om weer wat te kopen daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')