kennis van taalquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij is geniaal!
maar nog steeds geen algemene kennis toch?![]()
eenschquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef mrPanerai het volgende:
volgende vraag?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef wyccie het volgende:
Lima en La Paz?
ik had nog nooit van Sucre gehoord, maar dit blijkt de officiele hoofdstad van Bolivia te zijn, maar de regering zetelt in La Pazquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef qonmann het volgende:
La Paz en Sucre ?
Was het op de publieke omroep?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Yestuuur het volgende:
gisteren de reportage gezien? best interresant. ( tevens de film Cidade del deus is een leuke film)
in 1 post graagquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef qonmann het volgende:
Lima en La Paz , 1 van die twee moet goed zijn ..
als Quito dan ook goed is --> punt voor PR![]()
Dat had eigenlijk in je vraag moeten staan omdat in deze quiz geldt degene die hem volmaakt heeft het punt. Om discussies te voorkomen is die regel ooit ingevoerdquote:
bij deze.. de vraag is te makkelijk als er wat mensen wat steden gokken, en je vervolgens met 1 zekerheidje het kan volmaken.. heb ik ooit gezegt dat La paz goed is? ik heb expres geen enkele stad goedgekeurd anders zou volmaken idd genoeg zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat had eigenlijk in je vraag moeten staan omdat in deze quiz geldt degene die hem volmaakt heeft het punt. Om discussies te voorkomen is die regel ooit ingevoerd
Altijd hetzelfde gezeik mij jouquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
bij deze.. de vraag is te makkelijk als er wat mensen wat steden gokken, en je vervolgens met 1 zekerheidje het kan volmaken.. heb ik ooit gezegt dat La paz goed is? ik heb expres geen enkele stad goedgekeurd anders zou volmaken idd genoeg zijn.
op jullie manier had qonmann het punt moeten hebben want Bogota was ook goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik mij jou![]()
Dan moet je het punt aan Qonmann gevenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
op jullie manier had qonmann het punt moeten hebben want Bogota was ook goed.
En 'jullie' manier is ook 'jouw' manier als je meedoet aan de AKQ.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
op jullie manier had qonmann het punt moeten hebben want Bogota was ook goed.
met mann is beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ja, Kone, zonder mann. ik twijfel altijd daartussen.
Spelfouten kijk ik niet zo op. Er blijken een stuk meer te zijn dan ik zo zelf had bedacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |