SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom des te meer hulde aan de man dat hij me een ruime twee en een half uur op het puntje van mijn stoel gekluisterd aan de buis kon houden. En dat (bijna) zonder ooit over te gaan in schrikmomenten. De film bevat geen enkele echte actiescené's. De spennendste momenten zijn of een handschrift overéén komt. En ja, dat is echt spannend.
Fincher slaagt met vlag en wimpel in het belangrijker maken van de tocht dan het doel.
Met erg goed spel van Gyllenhaal, Downey Jr. en Ruffalo.
cijfer: 8.5
Op een schaal van 5 sterrenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:41 schreef starla het volgende:
[..]
Op de schaal van Richter? Of een 5-puntsschaal?
Welcome to Fellini`s worldquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:34 schreef Falco het volgende:
Otto e mezzo
Zeer matig gedubt ook nog trouwens. Cijfer: 6,5
Ik stoor me daar ook altijd behoorlijk aan bij z'n films. ZOVEEL moeite is het toch ook weer niet om het enigszins goed in te laten spreken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welcome to Fellini`s world
Als je Amarcord hebt gezien (weet niet of je die hebt gezien??) dan zal je dit ook opvallen. Veel van Fellini`s films worden hierdoor gekenmerkt. Fellini nam nooit de moeite het geluid en de beweging van de lippen samen te laten lopen. Als het niet helemaal klopte: pech gehad.
Zo dacht hij, althans.
Ik heb hem vorige week een paar keer gedraaid en stukjes meegekeken. Judi Dench is inderdaad geweldig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Notes on a Scandal (2006, VK, Richard Eyre)
Judi Dench![]()
![]()
![]()
![]()
Cate Blanchett![]()
![]()
![]()
cijfer: 8
Vond het in `t begin van Amarcord idd. ook wel storend. Maar na een tijdje viel het me niet meer echt op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook altijd behoorlijk aan bij z'n films. ZOVEEL moeite is het toch ook weer niet om het enigszins goed in te laten spreken.
Ja, jammer voor haar dat Mirren in The Queen nog net iets beter was, anders had ze zo'n beeldje op de schouw mogen zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week een paar keer gedraaid en stukjes meegekeken. Judi Dench is inderdaad geweldig!
Euhm, een gokje: sommige mensen snappen hem wel en vinden dat ie knap in elkaar steekt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Donnie Darko (2001)
Wat een vage en onbegrijpelijke film. Vaag zijn voor het vaag zijn. Geen idee waar alle hype voor dit gedrocht vandaan komt.
Valt wel mee. Er zit een duidelijk verhaal in, je moet hem daar alleen een paar keer voor kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Donnie Darko (2001)
Wat een vage en onbegrijpelijke film. Vaag zijn voor het vaag zijn. Geen idee waar alle hype voor dit gedrocht vandaan komt.
Donnie Darko is prima te verklaren. Niets onbegrijpelijks aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Donnie Darko (2001)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol. Anyway...
erg gaaf
[ Bericht 15% gewijzigd door Zeitgeist op 30-08-2007 04:39:37 ]The Light Is Leaving Us All
Moet je cinemania kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Air Guitar Nation
[afbeelding]
Make Air Not War.
]Het is bijzonder om te zien hoe mensen zo serieus met zo'n bijzondere hobby om kunnen gaan.
Nee bij 10.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cijfer een 4?? Of stop jij bij 5 ofzo?
Batman matigjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef Falco het volgende:
Batman Begins
Puike avonturenfilm, alhoewel ik Batman zelf als superheld een beetje matigjes vind. Geef mij maar een Spider-Man of een Superman! Grote dissonant in dit stuk was Katie Holmes, die terecht een razzie-nominatie kreeg voor haar performance. Cijfer: 7
Ik negeer ze tegenwoordig gewoon, die semi-grappige onelinersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:43 schreef cwk het volgende:
Er zaten wel een paar smerige one-liners tussen, en de sfeer haalt die van Burton bij lange na niet. Maar de actie maakte een boel goed.
Doe je ook aan negatieve voting. Want je hebt duidlijk nog niet deel 2 bekeken. Die film is pas echt godverdomme!quote:
Nu nog Attack of the 60 Foot Centerfolds kijken...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef RuneRose het volgende:
Attack of the 50 foot woman - He jammer, hier had ik toch wel iets meer van verwacht. Hier en daar wel wat leuke momenten, maar voor het meerendeel toch redelijk saai. In de 66 minuten heb ik regelmatig op de klok moeten kijken. Tegen het einde dommelde ik zelfs even weg. Wel mooie vrouwen.
Jij vond Zodiac wel écht een goeie film he?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:45 schreef Flitspaal het volgende:
Mijn maandlijst over Augustus 2007:
1. Khane-ye doust kodjast? (1987) 8,7
1. Zodiac (2007) 8,7
3. Harvey (1950) 8,6
3. London to Brighton (2006) 8,6
3. Nagaya shinshiroku (1947) 8,6
6. La Doublure (2006) 8,5
6. Ugetsu monogatari (1953) 8,5
8. Les Biches (1968) 8,3
8. Zodiac (2007) 8,3
10. Un condamné à mort s'est échappé ou Le vent souffle où il veut (1956) 8,2
Qua films een topmaand.
Maar de tweede (of eerste keer) toch net een half punt minder.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:00 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Jij vond Zodiac wel écht een goeie film he?![]()
Goed in elkaar gezet, verrassende film en Anthony Hopkins speelt zoals altijd erg goed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Fracture, thriller-drama-crime, erg goed en leuke verrassende wendingen, Anthony Hopkins is echt
Maarrrrr de hoofdrolspeler, die ik niet kende speelt ook geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |