SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom des te meer hulde aan de man dat hij me een ruime twee en een half uur op het puntje van mijn stoel gekluisterd aan de buis kon houden. En dat (bijna) zonder ooit over te gaan in schrikmomenten. De film bevat geen enkele echte actiescené's. De spennendste momenten zijn of een handschrift overéén komt. En ja, dat is echt spannend.
Fincher slaagt met vlag en wimpel in het belangrijker maken van de tocht dan het doel.
Met erg goed spel van Gyllenhaal, Downey Jr. en Ruffalo.
cijfer: 8.5
Op een schaal van 5 sterrenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:41 schreef starla het volgende:
[..]
Op de schaal van Richter? Of een 5-puntsschaal?
Welcome to Fellini`s worldquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:34 schreef Falco het volgende:
Otto e mezzo
Zeer matig gedubt ook nog trouwens. Cijfer: 6,5
Ik stoor me daar ook altijd behoorlijk aan bij z'n films. ZOVEEL moeite is het toch ook weer niet om het enigszins goed in te laten spreken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welcome to Fellini`s world
Als je Amarcord hebt gezien (weet niet of je die hebt gezien??) dan zal je dit ook opvallen. Veel van Fellini`s films worden hierdoor gekenmerkt. Fellini nam nooit de moeite het geluid en de beweging van de lippen samen te laten lopen. Als het niet helemaal klopte: pech gehad.
Zo dacht hij, althans.
Ik heb hem vorige week een paar keer gedraaid en stukjes meegekeken. Judi Dench is inderdaad geweldig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Notes on a Scandal (2006, VK, Richard Eyre)
Judi Dench![]()
![]()
![]()
![]()
Cate Blanchett![]()
![]()
![]()
cijfer: 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |