Deze gekte is meer iq dan drank gerelateerd gok ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:38 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat die breezergekte een beetje over was. Niet dus..
stfuquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:38 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat die breezergekte een beetje over was. Niet dus..
Ja vwo'ers hebben een relatief laag iqquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze gekte is meer iq dan drank gerelateerd gok ik.
Lees de OP nou nog eens en probeer het te koppelen aan een hoog IQ, of VWO, doe maar wat je het leukst lijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja vwo'ers hebben een relatief laag iq![]()
Met de huidige norm... inderdaad ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja vwo'ers hebben een relatief laag iq![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lees de OP nou nog eens en probeer het te koppelen aan een hoog IQ, of VWO, doe maar wat je het leukst lijkt.
ik gok op ivboquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lees de OP nou nog eens en probeer het te koppelen aan een hoog IQ, of VWO, doe maar wat je het leukst lijkt.
Donderdag - zaterdagquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:44 schreef santax het volgende:
Ik zou overwegen om eens smileys in je posts te gebruiken. Ook leestekens zoals ; doen het goed tegenwoordig. Maak het geheel wat overzichterlijker. Woorden zoals 'ik' zie ik (!) ook amper terug.
[quote]
Ff snel getypt![]()
[quote]
OT: je gaat elke zaterdag stappen. het is vandaag de 18, je mag een week niet binnen... komend weekend gewoon andere kroeg dan maar?
Dit zijn geen 'vrouwen'quote:
Wees blij dat het maar een weekje is. Doe dat hier en je lidkaart is 1 maand ingetrokken; 2x en je komt niet mer binnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
en toen zei de uitsmijter dat ik een week daar niet meer mag komenhullie begonnen!
![]()
![]()
En waar ga jij dan uitquote:
Ehm.. hebben we hier nietquote:Wordt die waarschuwing op je lidkaart vermeld of niet?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze gekte is meer iq dan drank gerelateerd gok ik.
Me eerste bitchfightquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou komop... ga maar weer lekker 'wijven afmaken'.
Zo moeilijk is Nederlands toch niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Me M'n eerste bitchfightmag het effe
Dat is hoogbegaafd vwo Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Linden het volgende:
[..]
Zo moeilijk is Nederlands toch niet?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Linden het volgende:
[..]
Erg dat ik er buiten de les niet zo op ga letten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Linden het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Me eerste bitchfightmag het effe
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Erg dat ik er buiten de les niet zo op ga letten?![]()
Dat je als VWO'er op moet letten om zoiets simpels als me en mijn goed te tikken. Niveautje te hoog blijkbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Erg dat ik er buiten de les niet zo op ga letten?![]()
Nee jou kop trekt volle zalenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
lelijke bitches
Je kan met je kop heul niet trekkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:07 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Nee jou kop trekt volle zalen![]()
Zowat alle grotere discotheken rondom gent werken al met lidkaarten. Geen lidkaart = niet binnen, en als je je misdraagt kunnen ze dat makkelijk bijhouden. Te vaak miserie opleveren is nooit meer binnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En waar ga jij dan uitescape of wat?
Om je vwo status te benadrukken had je beter kunnen vallen over het woord jou ipv jouw in zijn/haar post.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan met je kop heul niet trekken![]()
En stoere woorden voor iemand zonder fobo!![]()
Ik ben niet zo'n grammarhoerquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om je vwo status te benadrukken had je beter kunnen vallen over het woord jou ipv jouw in zijn/haar post.
Hallo, je kunt toch niet van een VWO scholiere verwachten dat zij zo'n fout herkent?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om je vwo status te benadrukken had je beter kunnen vallen over het woord jou ipv jouw in zijn/haar post.
Nee, van 'grammer' heb je inderdaad niet veel kaas gegeten. De rest van je typering lijkt wel aardig te kloppen.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Engels?Voor zover ik weet, is grammar dan gewoon goed.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:17 schreef Linden het volgende:
Vertaling: Ma goed, ik heb me daglijkse portie breezahsletjuh bezighouwe wel weer gehadt, ik ga wat nuttigs doen.
Lees dan beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:20 schreef JortK het volgende:
Als ik het zo lees ben jij een grotere hork als hullie... want jij begon [afbeelding]
Nee want je vriendin zei WAT!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lees dan beterik begon pas toen ze met zijn drieen op een vriendin van mij doken
Wat een onzin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je als VWO'er op moet letten om zoiets simpels als me en mijn goed te tikken. Niveautje te hoog blijkbaar.
Oh ben ik dat vergeten erbij te zetten?quote:
Als ik nou van het onderontwikkelde geslacht was zou ik toch zeker geen meisjes slaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:41 schreef GambitRS2 het volgende:
ooooooh, TS is van het vrouwelijke geslacht
Ach VWO nu is vergelijkbaar met VBO groen vroegerquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je als VWO'er op moet letten om zoiets simpels als me en mijn goed te tikken. Niveautje te hoog blijkbaar.
Zei de vmbo'er schat ik zoquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach VWO nu is vergelijkbaar met VBO groen vroeger![]()
quote:
Volle dansvloer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:01 schreef MouzurX het volgende:
omdat jullie(of zij) te lui zijn om 2 meter op te schuiven gaan jullie vechten ...![]()
....
Dan moet je haar juist niet helpen, leert ze het misschien af om zomaar te gaan slaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
vriendin van me is overigens erg agressief, die begon met slaan; en ik laat haar niet slaan, vooral niet als zij in haar 1tje is en zij met z'n 3en
zoiets dus. Laat haar eens ferm in elkaar slaan, de volgende keer denkt ze wel na voor ze iemand aanvalt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dan moet je haar juist niet helpen, leert ze het misschien af om zomaar te gaan slaan.![]()
Gut, nog kamper ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
vriendin van me is overigens erg agressief, die begon met slaan; en ik laat haar niet slaan, vooral niet als zij in haar 1tje is en zij met z'n 3en
Als je dat nou niet had gedaan had je er nog wel ingemogen dunkt mequote:Op zondag 19 augustus 2007 10:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
(boerenvechtpartijverhaal-met-veel-smileys) Ik had hem tevens al doodverwenst met een nare ziekte.
Had dat dan gedaan, weer twee domme mutsen minder op de wereldquote:En toen kwamen er vrienden van ons tussen , misschien wel nodig ook want ik zou dat wijf afmaken
een beetje VWO-er met IQ gebruikt alinea'squote:Op zondag 19 augustus 2007 10:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Nog eens lezen? Ik heb het al getypt, dus niet nodig dunkt me.
Was overigens niet alleen het duwen, maar ook agressie en ongegronde haat![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:46 schreef Plots het volgende:
Wat ben jij stoer, TS.
Mijn respect heb je hoor eej![]()
![]()
![]()
Jammer dat je dat niet gedaan had, dan zat je nu waarscijnlik niet ons lastig te vallen met je k-1 drama verhalen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En nu?de uitsmijter een vuist op zijn neus geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |