En waar ga jij dan uitquote:
Ehm.. hebben we hier nietquote:Wordt die waarschuwing op je lidkaart vermeld of niet?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze gekte is meer iq dan drank gerelateerd gok ik.
Me eerste bitchfightquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou komop... ga maar weer lekker 'wijven afmaken'.
Zo moeilijk is Nederlands toch niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Me M'n eerste bitchfightmag het effe
Dat is hoogbegaafd vwo Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Linden het volgende:
[..]
Zo moeilijk is Nederlands toch niet?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Linden het volgende:
[..]
Erg dat ik er buiten de les niet zo op ga letten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Linden het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Me eerste bitchfightmag het effe
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Erg dat ik er buiten de les niet zo op ga letten?![]()
Dat je als VWO'er op moet letten om zoiets simpels als me en mijn goed te tikken. Niveautje te hoog blijkbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Erg dat ik er buiten de les niet zo op ga letten?![]()
Nee jou kop trekt volle zalenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
lelijke bitches
Je kan met je kop heul niet trekkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:07 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Nee jou kop trekt volle zalen![]()
Zowat alle grotere discotheken rondom gent werken al met lidkaarten. Geen lidkaart = niet binnen, en als je je misdraagt kunnen ze dat makkelijk bijhouden. Te vaak miserie opleveren is nooit meer binnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En waar ga jij dan uitescape of wat?
Om je vwo status te benadrukken had je beter kunnen vallen over het woord jou ipv jouw in zijn/haar post.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan met je kop heul niet trekken![]()
En stoere woorden voor iemand zonder fobo!![]()
Ik ben niet zo'n grammarhoerquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om je vwo status te benadrukken had je beter kunnen vallen over het woord jou ipv jouw in zijn/haar post.
Hallo, je kunt toch niet van een VWO scholiere verwachten dat zij zo'n fout herkent?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om je vwo status te benadrukken had je beter kunnen vallen over het woord jou ipv jouw in zijn/haar post.
Nee, van 'grammer' heb je inderdaad niet veel kaas gegeten. De rest van je typering lijkt wel aardig te kloppen.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Engels?Voor zover ik weet, is grammar dan gewoon goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |