quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:17 schreef Linden het volgende:
Vertaling: Ma goed, ik heb me daglijkse portie breezahsletjuh bezighouwe wel weer gehadt, ik ga wat nuttigs doen.
Lees dan beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:20 schreef JortK het volgende:
Als ik het zo lees ben jij een grotere hork als hullie... want jij begon [afbeelding]
Nee want je vriendin zei WAT!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lees dan beterik begon pas toen ze met zijn drieen op een vriendin van mij doken
Wat een onzin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je als VWO'er op moet letten om zoiets simpels als me en mijn goed te tikken. Niveautje te hoog blijkbaar.
Oh ben ik dat vergeten erbij te zetten?quote:
Als ik nou van het onderontwikkelde geslacht was zou ik toch zeker geen meisjes slaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:41 schreef GambitRS2 het volgende:
ooooooh, TS is van het vrouwelijke geslacht
Ach VWO nu is vergelijkbaar met VBO groen vroegerquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je als VWO'er op moet letten om zoiets simpels als me en mijn goed te tikken. Niveautje te hoog blijkbaar.
Zei de vmbo'er schat ik zoquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach VWO nu is vergelijkbaar met VBO groen vroeger![]()
quote:
Volle dansvloer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:01 schreef MouzurX het volgende:
omdat jullie(of zij) te lui zijn om 2 meter op te schuiven gaan jullie vechten ...![]()
....
Dan moet je haar juist niet helpen, leert ze het misschien af om zomaar te gaan slaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
vriendin van me is overigens erg agressief, die begon met slaan; en ik laat haar niet slaan, vooral niet als zij in haar 1tje is en zij met z'n 3en
zoiets dus. Laat haar eens ferm in elkaar slaan, de volgende keer denkt ze wel na voor ze iemand aanvalt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dan moet je haar juist niet helpen, leert ze het misschien af om zomaar te gaan slaan.![]()
Gut, nog kamper ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
vriendin van me is overigens erg agressief, die begon met slaan; en ik laat haar niet slaan, vooral niet als zij in haar 1tje is en zij met z'n 3en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |