Ik heb ook een heel ander overzicht, ziet er heel anders uitquote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Pascal86 het volgende:
www.goedkoopsteautoverzekering.nl
[afbeelding]
enige verschil is dat ik 1 jaar rijbewijs heb aangegeven inplaats van de 0 jaar toen ik hem liet verzekeren.
ok heb hetquote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Pascal86 het volgende:
sorry dees moet het zijn:
http://www.goedkoopsteautoverzekering.com/
.com en .nl
Welke provincie woon je?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok heb het
voor een 440 1.6 met 1 jaar rijbewijs en 0 schadevrije jaren geeft ie bij mij toch echt dit aan
[afbeelding]
Want de bedragen die jij noemt zijn idd zeer goed te doen, dit is alweer wat minder
dezequote:Op woensdag 12 september 2007 13:46 schreef Pascal86 het volgende:
Wat voor auto rijdt je dan, dat je 70 euro betaalt?
groningen stad 9713quote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef Repeat het volgende:
Zuid Holland, zou dat zoveel schelen? Heb je een voorbeeldpostcode ?
Dan kom ik voor zon 440 ook niet onder de 53 euro. Scheelt al behoorlijk wat trouwens, naaiersquote:Op woensdag 12 september 2007 14:50 schreef Crack_david het volgende:
[..]
groningen stad 9713
scheemda (oost groningen) 9679
Voor zo'n auto zou ik dus never nooit 70 euro per maand betalenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:50 schreef Lausteen het volgende:
[..]
deze:
[afbeelding]
Ik heb trouwens nog even gekeken, schijnt nog al te schelen dat ik inmiddels een jaar langer mn rijbewijs heb! Betaalde voor WA+ eerst 70 euro, is nu 55 gewordenWA is 44, was iets van 60 meen ik me te herinneren toen. (bij Unive btw)
45 euro kom ik dan, zelfs met 2 jaar rijbewijs.. wtf heb jij ingevuld dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:28 schreef Pascal86 het volgende:
mijn auto staat verzekerd op postcode 3203xw
en ik woon vlakbij rotterdam
Nee, alleen brand en diefstal. Ruiten wel trouwens. Maar dit kan ook per maatschappij verschillen, moet je even naar kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:50 schreef Borkydude het volgende:
WA+ is toch vrij overbodig? Of dekt dat ook Marokkaantje die je spiegel eraf mollen en je ruiten inslaan?
Volgens mij zijn het erg betrouwbare bakken. Mechanisch zit het dus wel snor. Of het lekker rijd geen idee. Persoonlijk vind ik ze alleen niet zo mooi, maar dat verschilt dus per persoon. Ook is ¤ 1000,- euro wel een knappe prijs lijkt mij. Het is geen megabedrag dus hou je wellicht nog wat geld over voor dingen zoals bandjes of APK-keuring in de toekomst.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:28 schreef Yankee_One het volgende:
Graag jullie mening!
Nissan Sunny 1.4 3D LX
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=70363326&p_type_lijst=VL&o_id=4142112
Voor ¤1000 vind ik dit een hele mooie auto. Ik ben vandaag langsgeweest en het reed prima. Schakelen ging goed, koppeling was soepel. Verder geen rare dingen onder de kap gezien na afloop van de testrit.
Wat vinden jullie van de prijs-kwaliteit verhouding?
0 rijbewijsquote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
45 euro kom ik dan, zelfs met 2 jaar rijbewijs.. wtf heb jij ingevuld dan?
Nissan en diverse andere japanse merken schijnen zeer degelijk te zijn.. Wil je echt zeker weten of hij oke is even laten keuren bij een andere garage....quote:Op woensdag 12 september 2007 17:28 schreef Yankee_One het volgende:
Graag jullie mening!
Nissan Sunny 1.4 3D LX
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=70363326&p_type_lijst=VL&o_id=4142112
Voor ¤1000 vind ik dit een hele mooie auto. Ik ben vandaag langsgeweest en het reed prima. Schakelen ging goed, koppeling was soepel. Verder geen rare dingen onder de kap gezien na afloop van de testrit.
Wat vinden jullie van de prijs-kwaliteit verhouding?
Dan moet zo'n keuring wel beetje normaal kosten, anders is het voor een auto van 1000 niet echt rendabel.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nissan en diverse andere japanse merken schijnen zeer degelijk te zijn.. Wil je echt zeker weten of hij oke is even laten keuren bij een andere garage....
Toen ik een jaar geleden mijn eerste auto kocht, een Volvo 340 1.4 van januari 1988 (geen schadevrije jaren dus) kostte dat (alleen WA) bij OHRA 40,- per maand. Nu na 1 jaar schadevrij ga ik 29,- per maand betalen. Univé bleek in mijn situatie erg duur trouwens, zat voor mijn auto zonder schadevrije jaren rond de 65 euro ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:50 schreef Lausteen het volgende:
[..]
deze:
[afbeelding]
Ik heb trouwens nog even gekeken, schijnt nog al te schelen dat ik inmiddels een jaar langer mn rijbewijs heb! Betaalde voor WA+ eerst 70 euro, is nu 55 gewordenWA is 44, was iets van 60 meen ik me te herinneren toen. (bij Unive btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |