maar goed dat je rijkeluiskindje bij je naam hebt staan.. gelukkig kosten die auto`s niets meer dezer dagenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dus ga iedereen maar naar huis, ik heb toch de dikste bak hier.
foto van google.
[afbeelding]
Joh, jij bent zeker de leukste thuis? En dat ruikeluiskindje.. Is het begrip sarcasme je bekend?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
maar goed dat je rijkeluiskindje bij je naam hebt staan.. gelukkig kosten die auto`s niets meer dezer dagenbehalve aan benzine dan
![]()
je eerste auto? of van je moeder? kom je al boven de bestuurderstoel uit eigk?![]()
Kneus.. Je moeder..quote:Op donderdag 6 september 2007 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Joh, jij bent zeker de leukste thuis? En dat ruikeluiskindje.. Is het begrip sarcasme je bekend?
Ten eerste vind ik het gewoon hartstikke mooie auto's, en duur zijn ze niet nee. Dus? Moet dat?
Kneus.![]()
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja dus? Heel wat veiliger dan een Golf 3 of wat weet ik veel wat voor andere auto die veel 18-jarige rijden.. Plus dat deze auto veeeeeel meer stijl en luxe heeft dan een gare afgetrapte Golf of Polo die net zoveel kost.
20 jaar oude volvo's kunnen nog boven de 4000 euro uitkomen.quote:gelukkig kosten die auto`s niets meer dezer dagen
Ik.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
20 jaar oude volvo's kunnen nog boven de 4000 euro uitkomen.
En wie gaat er nou in de stad met een auto
idemdito!quote:Op donderdag 6 september 2007 20:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik.
Als ik ff naar de mediamarkt ga gooi ik hem voor 1 uurtje zo eventjes een parkeergarage in. Moet ik iets ophalen (een schoolboek) dan race ik de ringweg over, en zet ik hem vlak buiten het centrum. Met de bus moet ik naar het station, overstappen, vervolgens met de bus en daarna weer lopend naar de winkel. Dat terwijl je altijd met de auto hem aan de weg er altijd voor kan. Weliswaar met een aantal krappe parkeerplekjes.
Wat is mijn punt?
Geen ideeMaar ik zal best vaak met de auto naar de stad gaan
![]()
Metro.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:31 schreef Pascal86 het volgende:
Tja ik moet vandeweek naar rotterdam om ff een printer te halen maar ik ga gewoon met de metro, als ik met auto ga iriteer ik me aan andere mensen die kut rijden in de stad
Hey ja het is inderdaad wel een relaxe auto.. beetje onzuinig maar dat wist ik van te voren. Ik wist niet dat de v6 uit Duitsland kwam. De auto hou ik maar voor 4 maanden denk ik en daarna verkoop ik m en ga ik hopelijk goedkoper reizen. En enkele maanden later ga ik weer terug naar Nederland.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:28 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ford Explorer is echt vetAlhoewel ik de nieuwere modellen mooier/beter vind, is een 1994 model absoluut niet mis. Je weet trouwens wel dat de 4 liter V6 uit Duitsland komt ?
Nouja ik woon hier ook maar tijdelijk (10maanden). Maar het is wel een voordeel dat de (amerikaanse) autos hier heel veel afschrijven. Voor niet al te veel geld kun je hier een Explorer kopen, maar goed dat ding zuipt dan ook wel behoorlijk en de mijne heeft ook al aardig wat gelopen. Bij aanschaf 241***. Maar heeft wel alles elektrisch en leer interieur. Het kan slechterquote:Op woensdag 5 september 2007 18:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kut, ik wil ook in Canada wonenWaar ik me meer dan een 106 kan veroorloven
Er zijn grote steden bij onze Oosterburen waar je prima met een auto de binnenstad in kunt rijden, en dan nog kunt parkeren ook.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
20 jaar oude volvo's kunnen nog boven de 4000 euro uitkomen.
En wie gaat er nou in de stad met een auto
Ben bezig met zoeken naar m'n eerste auto..quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef Ridocar het volgende:
- Verzekering: Natuurlijk is het goedkoper om de verzekering op naam van een van je ouders te zetten, maar dan krijg je te maken met een aantal haken en ogen: Ten eerste, de verzekeringsmaatschappij zal ook vraagtekens zetten als pa of ma een Golf GTI gaat verzekeren dat op naam van hun zoon/dochter staat. Of de regelmatige bestuurder moet worden vermeld.
Maar opzich is auto verzekeren op je ouders naam toch geen ingewikkelde shit? Dus wat wil ik dan wel wat ingewikkelde shit is? Gewoon niet aangeven dat ik regelmatige bestuurder ben en dan is alles goed?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:50 schreef Repeat het volgende:
Als het goed is kan je gewoon de schadevrije jaren van je ouders krijgen hoor. Royementsverklaring.
Maar dit is ingewikkelde shit en daarvoor moet je diep in de voorwaarden duiken. Maar volgens mij kan het als jij aangemerkt stond als regelmatige bestuurder...
Tuurlijk niet, als je gewoon zegt dat je hem uitgeleend hebt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef kokos het volgende:
Kan de verzekering weigeren te betalen lijkt me
Je moet dan aangeven dat jij de regelmatige bestuurder bent, maar dan is je verzekering weer niet zo goedkoop, ze zijn daar niet achterlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Borkydude het volgende:
Ja wat gebeurt er als je gewoon zegt dat je pa regelmatige bestuurder is, terwijl het jouw auto is?
Ah.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je moet dan aangeven dat jij de regelmatige bestuurder bent, maar dan is je verzekering weer niet zo goedkoop, ze zijn daar niet achterlijk.
Als je hem dus vol op je pa's naam zet en je maakt een flinke crash (die de moeite waard is om uit te zoeken) en ze gaan navragen van die die auto is en hij blijkft eigenlijk van jou te zijn kan je dus een probleem hebben. Als je bv zegt dat je hem leent, een ouwe knakenbak terwijl je pa een mooie nieuwe auto heeft en iedereen in de buurt zegt dat jij de enige bent die in die auto rijdt, dan heb je misschien al een probleem...
Ja dat kan, maar je krijgt dat max de aantal schadevrije jaren zolang als je je rijbewijs hebt. Dus stel dat je pa er 10 heeft ofzo en jij hebt 1 jaar je rijbewijs, dan verzeker je hem op zijn naam, met jou als regelmatige bestuurder, maar dan krijg je ook maar 1 schadevrij jaar = minder korting.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:54 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Maar opzich is auto verzekeren op je ouders naam toch geen ingewikkelde shit? Dus wat wil ik dan wel wat ingewikkelde shit is? Gewoon niet aangeven dat ik regelmatige bestuurder ben en dan is alles goed?
Je bent ook zo dom ook he?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als je gewoon zegt dat je hem uitgeleend hebt...
Waar ben jij dan verzekerd als ik vragen magquote:Op woensdag 12 september 2007 02:37 schreef Pascal86 het volgende:
Haha,
Ik betaal voor mijn volvo niet eens 40 euro per maand, en hijs van 1995.
Je had gewoon een goedkopere verzekering moeten zoeken.
Of een auto met een lichte motor
Ben ook wel benieuwd ja...quote:Op woensdag 12 september 2007 13:26 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Waar ben jij dan verzekerd als ik vragen mag? Ik heb net ff op Independer gecheckt en zelfs dan zit ik nog op 48 euro als goedkoopste optie..
quote:Bedrag (euro) 39,51 Af
Rekening ******* - Hr P ***** SPYKENISSE
Tegenrekening 393628000
Datum 07-09-2007
Mutatiesoort Incasso
Naam / Omschrijving
Mededelingen KN: 00190185
BRUNS TEN BRINK
DIVERSE FACTUREN
VOLVO 440 1.6I 61KW
VERZNR. 01034354 VVD. 13-09-2007
kut dat je niet op de site kunt zien wat het voor jou auto gaat kosten, moet ik weer helemaal langs zo'n tussenpersoon, dat is ook niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |