kan nog altijd ...... ben je nog goedkoper uit..quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bitrate zegt niet alles, hoe het benut wordt telt ook
Merk trouwens dat ik nu te gewend ben om elke keer de bankpas te pakken en 4.50 te storten... misschien had ik toch maar seizoenskaart moeten kopen.
Mooie TV is dat. Die wou ik ookquote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
Laptop + Planet Voetbal = [afbeelding].
quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
Laptop + Planet Voetbal + Ajax =.
Wij thuis ook, laptop op de plasma aansluiten en helemaal niets te klagen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
quote:Met dit weekeinde: Schalke-Karlsruher en Bayern-Nurnberg. Gratis en voor niets.
Uit iedere speelronde van de Bundesliga zendt rtlvoetbal.nl twee duels rechtstreeks uit. Meestal valt de keuze op wedstijden van Bayern München en Hamburger SV, omdat die clubs met spelers als Van Bommel en Van der Vaart nu eenmaal oranje kleuren.
Zaterdag is het de beurt aan Bayern München-Nurnberg. En een dag later staat de topper tussen Schalke 04 en Karlsruher SC op het programma.
als ik me computer aansluit op mijn tv, dan is het beeld opzich wel okay, maar gaat de camera snel heen en weer dan zie je dat echt !.. is dat op te lossen?quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
ben beniewd, ik zie dat de prijs 1,30 voor een wedstrijd is... dat heb ik wel over voor een potje van ManCity morgenavond i.p.v. een chinese stream. Maar dan moet het wel planetvoetbal kwaliteit zijn...quote:Op zondag 4 november 2007 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe was die stream van Sport 1 gisteren? De vorige keer dat ik hem gebruikte was het echt bagger.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ben beniewd, ik zie dat de prijs 1,30 voor een wedstrijd is... dat heb ik wel over voor een potje van ManCity morgenavond i.p.v. een chinese stream. Maar dan moet het wel planetvoetbal kwaliteit zijn...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand die stream van sport1 al geprobeerd? Voor 1.30 een premierleague wedstrijd kijken?
Ik wil Arsenal - Tottenham vandaag proberen.
Dat had ik de vorige keer, dus ik ben benieuwd hoe het nu was.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig slecht. Ik kijk nu al een halfuur naar een beeld met een CL logo en verbinding wordt hersteld, wat om de 5 minuten opnieuw buffert, maar verder geen hol doet.
Allereerst al een probleem met mijn pincode, want uiteraard kan je wel een halfuur van te voren bestellen, maar nog niet invullen - want dat gaat pas een kwartier van te voren open. Dus nog maar een keer geprobeerd. En nu dus al een halfuur hopeloos beeld. Geen beeld dus.
Heb vele wedstrijden van die clubs gezien, nooit ergens last van gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:11 schreef Prosac het volgende:
Ik heb de ervaring met Planet Voetbal dat je "gewone" wedstrijden normaal kunt kijken, maar wedstrijden van bv Ajax en PSV dramatisch lopen. elke 30 seconden weer 10 seconden bufferen.
En dat met een 20Mbit lijntje. (nou ligt dat ook aan de drukte, weet ik, maar toch. Heb bv nog nooit normaal een potje kunnen zien met 1 van die clubs erbij)
nee, al dat soort dingen gewoon uit. Hele faq van planet ook al eens doorlopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Hier ook en ik heb geeneens een 20mbit lijntje.
Kan het zijn dat je nog vol aan het downloaden bent ofzo? Dan werkt het bij mij ook niet.
Hmm, ok. Ik ging overigens net hier op de pc in m'n kamer in Amsterdam naar Planet Voetbal en daar begint-ie nu ook gewoon automatisch te spelen (althans: krijg zo'n lopende stream met 'er zijn op dit moment geen wedstrijden'). Heb het hier pas één keer eerder gekeken, een paar weken geleden. Hopelijk is er nu niet stilletjes iets geactiveerd waardoor ik het van het weekend bij m'n ouders niet meer kan kijken trouwensquote:Op donderdag 8 november 2007 21:27 schreef RayMania het volgende:
Klopt ja, hoef hem niet altijd in te vullen.
Mijn idee.quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Laptop + Planet Voetbal = [ afbeelding ].
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn plaatsje voor dit weekend maar alvast aangevraagd en betaald.
Continue happert hij, zit te vogelen met die buffer instelling, heeft enkele minuten nut en hapert hij weer.quote:Op zondag 2 december 2007 15:29 schreef RayMania het volgende:
Vandaag happerde de iaatste tien minuten van de Ajax - NAC Breda (Tele2) stream wel heel erg. Nog nooit zo meegemaakt. Beeld bleef steeds hangen.
Desktop + beamer =quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Laptop + Planet Voetbal = [ afbeelding ].
? hoezo niet dit weekendquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan een halve seizoenskaart kopen via vi.nl. 49.95 voor de rest van het seizoen. Nog 19 (denk niet dat je hem voor dit weekend al hebt) wedstrijden + play-offs.
Idd.quote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef RayMania het volgende:
Het lijkt wel alsof ik naar een diashow zit te kijken bij Planet.
Ze kunnen aan het gas met die internetstreams.Ik heb het 2 keer gehad.Weg 9 euro.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb net via iDeal 4,50 betaald, en daarna een foutmelding gekregen. Nu dus geen code. Iemand al eens eerder gehad?
Ik hang nu al een tijdje aan de lijn met Planet, wat een gedoe... Ik wi het zien, of mijn geld terug inclusief de kosten voor het telefoongebruik...quote:Op donderdag 27 december 2007 17:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Ze kunnen aan het gas met die internetstreams.Ik heb het 2 keer gehad.Weg 9 euro.
Ik kijk nu via casema
Daarom, en ik zal dezelfde foutmeldingen wel weer krijgen...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef RayMania het volgende:
Lekker balen zeg, een nieuwe poging durf je niet aan? Al is dat zot natuurlijk, je hebt ál betaald.
Pnwdquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kon het niet laten. Via sms nog een keer geprobeerd, zelfde rare foutmelding...
Is Sop nog een beetje te doen de laatste tijd?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Pnwd![]()
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Oelewapper dat je bentquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kon het niet laten. Via sms nog een keer geprobeerd, zelfde rare foutmelding...
Erg hequote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:01 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
is het bij de rest ook weer een diashow op planet ??
Ja 1x toen belde ik en kreeg gelijk een nieuwe codequote:Op donderdag 27 december 2007 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb net via iDeal 4,50 betaald, en daarna een foutmelding gekregen. Nu dus geen code. Iemand al eens eerder gehad?
Ok, dan heb ik dus een probleem, want ik krijg dat betaalscherm niet..quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:22 schreef venomsnake het volgende:
Als het goed is hoor je dan dit scherm voor je neus te krijgen.
[ afbeelding ]
Klikbaar
Dan krijg ik een venstertje met deze mededeling:quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef venomsnake het volgende:
En als je de volgende url eens in windows media player opent, wat gebeurd er dan?
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=EREDIV07&title=Tele2+Eredivisie+Voetbal
Heb de nieuwste versie, krijg nog steeds dat betaalscherm niet. Ik denk dat het komt omdat ik niet als "administrator" op deze laptop zit. Het is de laptop van mijn pa en volgens mij heeft die een soort client versie van Windows XP ofzo, alsof je bij z'n werk inlogt ofzo. Elke keer als ik bepaalde dingen wil wijzigen dan "heb ik geen rechten" e.d.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:48 schreef venomsnake het volgende:
Dan ondersteunt je WMP geen DRM, dat is waarschijnlijk het probleem.
Ik zou zeggen, update je WMP naar de nieuwse versie. Kijken of het dan werkt.
Lekkere service zo he?quote:Op zondag 30 december 2007 14:57 schreef bacoboyb het volgende:
Site is hier bij mij ook zo dood als het maar kan.....
Ja toppie inderdaad, ik heb nog wel de wedstrijd van Ajax kunnen zien maar daar werd ik al helemaal niet blij van.....quote:
Die had ik nog live op Sport1.quote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef bacoboyb het volgende:
[..]
Ja toppie inderdaad, ik heb nog wel de wedstrijd van Ajax kunnen zien maar daar werd ik al helemaal niet blij van.....
Hier ook teringsysteem.quote:Op zondag 30 december 2007 14:53 schreef -J-D- het volgende:
de site ligt plat hier
Eerste kwartier werkte het nog.
0900-8844 "Geen spoed, wel politie"quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die had ik nog live op Sport1.
Waar moet je heen bellen om te zeuren over deze betaalde stream?
HET WERKT!! Goed beeld en geluid, perfect! Vond via google deze site: http://www.windowsforum.com/showthread.php?t=2395612 waar iemand hetzelfde probleem als ik had. Zal de oplossing hier ook maar ff posten, mochten mensen hetzelfde probleem hebben:quote:Op zondag 30 december 2007 14:32 schreef yozd het volgende:
[..]
Heb de nieuwste versie, krijg nog steeds dat betaalscherm niet. Ik denk dat het komt omdat ik niet als "administrator" op deze laptop zit. Het is de laptop van mijn pa en volgens mij heeft die een soort client versie van Windows XP ofzo, alsof je bij z'n werk inlogt ofzo. Elke keer als ik bepaalde dingen wil wijzigen dan "heb ik geen rechten" e.d..
quote:Planet Internet adviseerde mij het volgende:
Naar aanleiding van uw probleem met uw muziekbestanden adviseren wij u het
volgende te ondernemen. U kunt het probleem veelal oplossen door de DRM map
te herstellen en een nieuwe licentie op te halen voor uw mediabestanden.
Volg hiervoor onderstaand stappenplan:
1. Sluit de Windows Media Player.
2. Om de DRM map te tonen gaat u naar 'Start', 'Uitvoeren', in de witregel
toets u in 'control folders' (zonder quotes) en vervolgens op OK.
3. In het venster wat verschijnt drukt u op het tabblad 'Weergave'.
4. Op het tabblad 'Weergave' vinkt u de optie 'verborgen bestanden en mappen
weergeven' aan.
5. De-selecteer de optie 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen'.
6. De-selecteer de optie 'Extenties voor bekende bestandstypen verbergen'.
7. Sluit het venster af met OK.
8. Navigeer vervolgens via Deze Computer naar C:\Document and Settings\All
Users\DRM
Wanneer de DRM map niet kan worden gevonden herhaalt u bovenstaande stappen
om na te gaan of de instelling goed zijn gezet. Indien de DRM map wel
gevonden is kunt u deze hernoemen naar ⤘DRMBACKUP⤙.
Zodra u uw media vervolgens opnieuw afspeelt in de Windows Media Player
worden de licenties opnieuw opgehaald en moet het mogelijk zijn uw media af
te spelen dan wel te branden. Indien u nog vragen hebt vernemen wij deze
uiteraard graag van u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |